המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,024)
סנן חוות דעת
2,024 תוצאות
ציון המטיילים
1,517
266
123
66
52
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,517
266
123
66
52
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 2,024 חוות דעת
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שרות מעולה, כל הזמן עוזרים ומשרתים בכל נושא, שואלים תמיד אם הכל בסדר או חסר משהו, אדיבות יוצאת מן הכלל של כל צוות העובדים מפקידי הקבלה ועד אחרוו המלצרים והחדרנים. אוכל ברמה גבוהה עם מבחר ענק, נקיון וסדר מופתי מורגש בכל מקום במלון. כח הזמו מנקים ומחטאים ללא הפסקה. מקפידים מאוד על ההנחיות , מודדים חום בכל כניסה לא מסתובבים במלון ללא מסיכה, שימוש בכפפות חד פעמיות בחדר אוכל. ממולץ מאוד !

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Iris160764
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בספטמבר 2020

Iris160764 היקרה,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל המלך שלמה.
אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מסתבר שמלון המלך שלמה מאפשר לעובדים שלו להכנס לחדרי האורחים כאוות נפשם כל עוד הם דופקים על הדלת שלוש פעמים בין אם יש תגובה ובין אם אין תגובה כלומר במצב הטוב האורחים לא בחדר והעובדים נכנסים ובמקרה הגרוע אתם בחדר ישנים/מתעסקים בעניינכם ולא הגבתם להם הם יכנסו לחדר!!!!!! בפעם הראשונה שזה קרה במהלך החופשה זה היה ביום הראשון העובד דפק בדלת אחי צעק לו לא להכנס לחדר והעובד נכנס בכל זאת! שאלתי אותו למה הוא נכנס לחדר בכלל הוא ענה שהוא בא לעשות ביקורת וכל זאת כשהוא מתעצבן שבכלל פניתי אליו. לאחר שהתלוננתי בקבלה התקשרה אליי מישהי שלא הזדהתה בתפקידה והסבירה לי שזה מה שנהוג במלון , העובדים יכולים להכנס לחדרים של האורחים בלי רשותם !!!! במקרה השני בעלי אני ואחי חזרנו מבחוץ בסביבות השעה 16:15 אני הייתי אחרי מקלחת והתלבשתי, בעלי עמד ליד המיטה שהיא 2 מטר מהדלת בחדר דממה! ופתאום עובדת נכנסה לחדר בלי שביקשנו בלי שאישרנו על דעת עצמה, היא טענה שהיא דפקה בדלת וזה מה שהיא גם אמרה למי ש״תחקר״ את האירוע מה שלא היה ולא נברא ,הבחורה דיברה בטלפון, ביד אחת שלה צרור מפתחות ביד השניה קליפבורד ואני שבדיוק לבשתי חולצה לא הבנתי מה קורה פה במלון הזה! חדירה לפרטיות ברמה הכי עמוקה שיש .לעובדים יש פה יד חופשית להכנס לחדרים וכל זה באישור ההנהלה! העובדים מקבלים גיבוי מלא להתנהגותם והאורחים הם סתם סחורה מתחלפת. חוויתי שיחה מאוד לא נעימה עם הנציגה שדיברה איתי ואם אתם חושבים על פיצוי אז אני יפרט לכם את הפיצוי שקיבלנו: בקבוק יין חצי ליטר שעלותו לא גבוהה מ20 שקל בפיצוציה הקרובה , בננה, אפרסק, שזיף ותפוח ובקבוק מים של נביעות, בפעם השניה שזה קרה הנציגה השאירה לי בקבלה שוברים לארוחת צהריים במזנון של המלון.
חוויה מגעילה ביותר ומשפילה אני מרגישה שהכבוד העצמי שלי וזכות היסוד שלי הבסיסית ביותר נרמסה במלון הזה! לא ממליצה לאף אחד !!!!! מנהלת לילה של המלון אמרה בעצמה שאם העובד דופק בדלת והאורח לא ענה העובד ייכנס כלומר שאורח יכול להיות במצב אינטימי והעובד יכנס בכל מקרה!!! ביזיון ביזיון ביזיון

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Abc123SS
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2020

Abc123SS היקר,

אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, על כן הצטערתי לקרוא את הערותיך, באשר ליחס והשירות אותו קיבלת מצוות עובדי המלון.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.
אבקש להביא לידיעתך, כי אנו נוהגים לנקוש מספר פעמים על הדלת לפני כניסת עובד ו/או מנהל לחדר, כחלק ממדיניות הנהוגה ברשת וכך גם היה במקרה הנדון.
כמובן שחלק משירותי המלון מחייבים אותנו בכניסה לחדר האירוח, על כן כל עוד לא מוצב על דלת חדר האירוח שלט לא להפריע, לצוות המלון קיימת האפשרות להיכנס לחדר וזאת כמובן אך ורק לאחר שהקישו על דלת חדר האירוח.

אנא קבלי את התנצלותי הכנה באם חשת אי נעימות בשל כך, לא לכך הייתה כוונתנו.

בברכה,
דורין



דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שירות מעולה מרגע ההגעה למלון ועד רגע העזיבה. חדרים נקיים ומסודרים, אוכל מצויין, אווירה טובה ישנה הקפדה על שמירה של נהלי הקורונה חובה להסתובב בכל חלקי המלון עם מסכה למעט בחדרים ובכניסה לחדר האוכל חובה לשים כפפות.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, SHAKED19
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 בספטמבר 2020

SHAKED19 היקרה,

אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.

שמחתי לקרוא את מילותיך החמות באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל המלך שלמה.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נפשנו במלון המלך שלמה ישרוטל זוג עם תאומים היה מושלםםם.
שירות, אדיבות, ניקיון , ארוחות טעימות צוות בידור פשוט מושלם.
ממליצה בחום למשפחות עם ילדים כמו שנאמר ממלכת הילדים.
חייבת לציין מספר עובדים במלון .
רויטל אשת יחסי ציבור מספר 1 קיבלנו שירות מעולה
פינוקים יחס אדיב.❤
אנשי הקבלה חדר האוכל כל אנשי הצוות אדיבים ושירותיים.
ממליצה בחום ‍♀️

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 770anate
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 בספטמבר 2020

770anate היקרה,


כייף לקרוא, כי חופשתך במלון ישרוטל המלך שלמה תאמה את ציפיותיך
בממלכת הילדים שבמלון צפוי לקטנים עולם שלם של כיף. הממלכה כוללת חדרי מחשב ופלייסטיישן, חדר WII, חדר מבוכים, חדר מיוחד לפעוטות ומתחם ג'ימבורי , חדר להקרנת סרטים עם מערכת שמע היקפית, מגדל המלך שלמה הכולל קיר טיפוס, סולם חבלים ומגלשה יבשה. כמו כן במקום מתקיימות עבודות יצירה וסדנאות מיוחדות כגון - השף הצעיר,פיסול בפלסטלינה, אוריגאמי , סדנאות מחזור, הכנת סבונים, חרוזים ועוד כאשר כל זאת נעשה תחת השגחה והכוונה של עובדים מקצועיים ומנוסים ובסביבה בטוחה ומוגנת.

אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוויית נופש מושלמת !! אנחנו זוג עם ארבעה ילדים . המיקום של המלון מושלם , אין צורך להוציא את הרכב . המלון מותאם לילדים , תמיד יש מה לעשות , ממלכת הילדים מציע פתרונות למגוון גילאים כך שילדיי מאוד נהנו.
קיבלנו חדר נקי מאוד שמתאים לתוך הסגול, דאגו לנקות ולסדר לנו את החדר כל יום .
האוכל בחדר אוכל מגוון, יש מבחר מטורף ! וטעים מאודדד .... מה גם שיש לי ילד עם אלרגיה מסכנת חיים לבוטנים ואגוזים ותמיד נמצא לו מענה ואף הכינו לו אפילו מנות במיוחד . !
הרגשנו שבאמת חשוב לכל נותני השירות במלון שתהיה לנו חופשה נעימה, טובה ובטוחה .
אין ספק שנחזור לשם !!!
מומלץ !מומלץ ! מומלץ !!!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Tehila010
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

Tehila010 היקרה,


שמחנו לקרוא, כי כלל שירותי המלון לרבות מגוון האוכל המוגש בחדר האוכל המרכזי במלון ישרוטל המלך שלמה עמדו בציפיותיך ולשביעות רצונך!
אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר. בעת שמתקבלת פניה לגבי רגישות מסוימת למזון, הנ"ל מטופל באופן אישי ע"י שף המלון ו/או סגניו שנערכים בהתאם על מנת לארח את כלל האורחים במלון לשביעות רצונם.
שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר ואנו כבר מצפים לך בחופשתך הבאה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות