המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,024)
סנן חוות דעת
2,024 תוצאות
ציון המטיילים
1,517
266
123
66
52
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,517
266
123
66
52
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,024 חוות דעת
14 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון עם מודעות שירות גבוהה , צוותים אדיבים מזון טרי וטעים , ממליץ מאוד על קומות המלך,
בכלל התחושה הכללית שאתה בא לחופשה בעיקר להנות בה וזאת למרות הקורונה , הכל סטירלי ומוקפד פשוט תענוג של שהיה מומלץ בחום לכולם

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Inspire670736
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
14 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אין כמו ישרוטל והמלך שלמה במיוחד!הכל מוקפד ומתוקתק חמישה כוכבים במלוא מובן המילה! באנו לחגיגות יום הולדת וממש כיף! שירות נעים ואדיב, כל בקשה ישר מטופלת, האוכל בח.אוכל פשוט מצויין מגוון וטעים בקיצור חופשה מושלמת לפני שסוגרים אותנו בבית :)

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Hagit_chikorel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
14 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון ביום שישי אחרי שהתאכזבנו ממלון אחר. כאן היתה לנו חוייה מתקנת. מרגע כנסתנו למלון גילינו מלון נקי עם אוירה ממש טובה. התו הסגול מיושם באופן מוחלט. הצוות אדיב והאוכל מגוון ובעיקר טעים אחזור שוב להתארח אצלכם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Venture673670
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שרות מעולה, כל הזמן עוזרים ומשרתים בכל נושא, שואלים תמיד אם הכל בסדר או חסר משהו, אדיבות יוצאת מן הכלל של כל צוות העובדים מפקידי הקבלה ועד אחרוו המלצרים והחדרנים. אוכל ברמה גבוהה עם מבחר ענק, נקיון וסדר מופתי מורגש בכל מקום במלון. כח הזמו מנקים ומחטאים ללא הפסקה. מקפידים מאוד על ההנחיות , מודדים חום בכל כניסה לא מסתובבים במלון ללא מסיכה, שימוש בכפפות חד פעמיות בחדר אוכל. ממולץ מאוד !

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Iris160764
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בספטמבר 2020

Iris160764 היקרה,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל המלך שלמה.
אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מסתבר שמלון המלך שלמה מאפשר לעובדים שלו להכנס לחדרי האורחים כאוות נפשם כל עוד הם דופקים על הדלת שלוש פעמים בין אם יש תגובה ובין אם אין תגובה כלומר במצב הטוב האורחים לא בחדר והעובדים נכנסים ובמקרה הגרוע אתם בחדר ישנים/מתעסקים בעניינכם ולא הגבתם להם הם יכנסו לחדר!!!!!! בפעם הראשונה שזה קרה במהלך החופשה זה היה ביום הראשון העובד דפק בדלת אחי צעק לו לא להכנס לחדר והעובד נכנס בכל זאת! שאלתי אותו למה הוא נכנס לחדר בכלל הוא ענה שהוא בא לעשות ביקורת וכל זאת כשהוא מתעצבן שבכלל פניתי אליו. לאחר שהתלוננתי בקבלה התקשרה אליי מישהי שלא הזדהתה בתפקידה והסבירה לי שזה מה שנהוג במלון , העובדים יכולים להכנס לחדרים של האורחים בלי רשותם !!!! במקרה השני בעלי אני ואחי חזרנו מבחוץ בסביבות השעה 16:15 אני הייתי אחרי מקלחת והתלבשתי, בעלי עמד ליד המיטה שהיא 2 מטר מהדלת בחדר דממה! ופתאום עובדת נכנסה לחדר בלי שביקשנו בלי שאישרנו על דעת עצמה, היא טענה שהיא דפקה בדלת וזה מה שהיא גם אמרה למי ש״תחקר״ את האירוע מה שלא היה ולא נברא ,הבחורה דיברה בטלפון, ביד אחת שלה צרור מפתחות ביד השניה קליפבורד ואני שבדיוק לבשתי חולצה לא הבנתי מה קורה פה במלון הזה! חדירה לפרטיות ברמה הכי עמוקה שיש .לעובדים יש פה יד חופשית להכנס לחדרים וכל זה באישור ההנהלה! העובדים מקבלים גיבוי מלא להתנהגותם והאורחים הם סתם סחורה מתחלפת. חוויתי שיחה מאוד לא נעימה עם הנציגה שדיברה איתי ואם אתם חושבים על פיצוי אז אני יפרט לכם את הפיצוי שקיבלנו: בקבוק יין חצי ליטר שעלותו לא גבוהה מ20 שקל בפיצוציה הקרובה , בננה, אפרסק, שזיף ותפוח ובקבוק מים של נביעות, בפעם השניה שזה קרה הנציגה השאירה לי בקבלה שוברים לארוחת צהריים במזנון של המלון.
חוויה מגעילה ביותר ומשפילה אני מרגישה שהכבוד העצמי שלי וזכות היסוד שלי הבסיסית ביותר נרמסה במלון הזה! לא ממליצה לאף אחד !!!!! מנהלת לילה של המלון אמרה בעצמה שאם העובד דופק בדלת והאורח לא ענה העובד ייכנס כלומר שאורח יכול להיות במצב אינטימי והעובד יכנס בכל מקרה!!! ביזיון ביזיון ביזיון

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Abc123SS
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2020

Abc123SS היקר,

אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, על כן הצטערתי לקרוא את הערותיך, באשר ליחס והשירות אותו קיבלת מצוות עובדי המלון.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.
אבקש להביא לידיעתך, כי אנו נוהגים לנקוש מספר פעמים על הדלת לפני כניסת עובד ו/או מנהל לחדר, כחלק ממדיניות הנהוגה ברשת וכך גם היה במקרה הנדון.
כמובן שחלק משירותי המלון מחייבים אותנו בכניסה לחדר האירוח, על כן כל עוד לא מוצב על דלת חדר האירוח שלט לא להפריע, לצוות המלון קיימת האפשרות להיכנס לחדר וזאת כמובן אך ורק לאחר שהקישו על דלת חדר האירוח.

אנא קבלי את התנצלותי הכנה באם חשת אי נעימות בשל כך, לא לכך הייתה כוונתנו.

בברכה,
דורין



דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות