המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,132)
סנן חוות דעת
2,132 תוצאות
ציון המטיילים
1,602
274
127
67
62
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,602
274
127
67
62
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
27 - 32 מתוך 2,132 חוות דעת
27 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אוכל מצויין, רמה יוצאת דופן.
המסדרונות קצת מיושנים אך המלון מתוחזק ומנוהל מצויין, אשמח לחזור.
המיקום ממש במרכז, קרוב לאייס מול ולטיילת,
לא צריך רכב כלל.
מבנה החדר והמסדרון קצת מיושן אך מתוחזק טוב.
ס"כ מלון מעולה למשפחות עם ילדים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Ofer L
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

Ofer L היקר,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואנו שמחים לקרוא כי גם הפעם הענקנו לך חופשה מהנה!

מקווים לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו היום בשעה 13:00, המלון בתפוסה לא הגיונית
תור לא הגיוני לצ'ק אין, אין חניה במלון או במלונות סמוכים, אין עגלות לנשיאת הציוד ואף אחד לא מעוניין לעזור, טוענים שיש לחכות חצי שעה לקבלת חדר בפועל מחכים מעל שעה וחצי, יש תור לא הגיוני לעלייה במעליות רק כדי להגיע לחדר.
חווית הגעה לא פחות מנוראית!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, tamirzur
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

tamirzur היקר,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מאוד נהננו מכול רגע במלון. הכול מסודר ונקי. בריכות שחיה מדהימות. מגלישות לילדים מקסימות. אוכל טוב מאוד. חדר נקי ויפה. הכול היה מושלם פשוט
ממליצה בחום. למשפחה וילדים מושלם. הכול קרוב,ים קניונים . טיילת.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Anuta250175
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 בספטמבר 2021

Anuta250175 היקר,

שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל המלך שלמה עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
אורחי המלון יוכלו ליהנות ממגלשת אקסטרים מרשימה בגובה 6 מטר, עם שני מסלולים באורך 62 מטר.
בנוסף למגלשה תוכלו למצוא במתחם המים גן משחקי מים מרהיב לילדים עד גיל 10 הכולל מגלשה, דליי מים נשפכים, מפלי מים, דפנות משפריצות, גלגלים להפעלה ידנית ועוד.
הפעוטות במתחם יוכלו ליהנות מבריכת פעוטות מוצלת עם מגלשת מים בתוך הבריכה, מעוצבת ומקסימה.

מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכ"ל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון וותיק הנותן יחס חם ואוהד לנופשים.
כל הצוותים מעולים ומתיחסים בהתאם.
אף סייעו לי למצוא חניית נכים .אנשי הביטחון שרות לקוחו. ומלצרים עם מודעות והתיחסות לנופשים.אין מילים כל מילה. מיתרת.
ממליץ לחברים ולארועים אישיים אזמין במלון זה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, motyy1955
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2021

motyy1955 היקר,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואנו שמחים לקרוא כי גם הפעם הענקנו לך חופשה מהנה!
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות באילת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו ביום ראשון 29.9 עד חמישי 2.9
איך שעלינו לחדר ראינו שיש כתמים על הסדין של המיטה, ובערב הופתענו לגלות שגם המראה בחדר המקלחת לא נקיה ויש עליה שמות של כמה אנשים שככל הנראה היה שם לפנינו, לאחר מכן גם היה צריך להגיע אלינו לחדר מתנת יום הולדת זה מגיע לי וזה לא בקשה או מישהו מפנק אותנו. זה מגיע לי כי אני חבר מועדון של ישרוטל.
הברז במקלחת היה שבור, המראה הייתה מלאה כתמים של צבע שאפילו לא חשבו לנקות אותם.
ירדנו לקבלה ושם גם חיכינו מעל 15 דק׳ כדי שיסכימו לקרוא למנהל קבלה והפקיד שם לא הסכים בהתחלה עד שממש התעקשנו.
לאחר מכן במשלך 3 פעמים ביקשנו אותו דבר ורק בפעם השלישית סידרו לנו את הברז במקלחת ואפילו שהמנהל קבלה שלח תמונות למנהלת משק לא ניקו את החדר כמן שצריך.
ביקשנו לדבר עם המנהלת יחסי ציבור שאפילו לא פנתה אלינו ולא חזרה אלינו ולפניה שלנו.
התלוננו על זרם מים חלש שאפילו לא באו לבדוק.
הארוחת ערב ביום רביעי הייתה מזעזעת ולא אכילה גם כאשר פנינו לסגן מנהל חדר אוכל הוא לא ידע בכלל מה לעשות ואמר לי ״טעמנו הכל בסדר״ ואף אחד לא באמת הגיע לבדוק מה הבעיה ואם בכלל יש ופשוט לא התייחסו.
אציין כמובן שגם בסיום חופשתנו אף אחד לא הגיע לנקות את מה שביקשנו וכך היה במשך חופשה שלמה שנהרסה.
באחד הימים בבוקר המלון החליט שהוא סוגר לדר אוכל אחד מה שגם לעומס לא הגיוני בחדר האוכל של המלון, היה תור של אורחים עד הכניסה והמתינו שם המון זמן.
הייתי בעבר במלון המלך שלמה וזה פשוט לא מה שהוא היה. השירות במלון הזה מתחת לכל ביקורת.
בנוסף אציין שהזמנו צ’יפס בבריכה והיה לנו חלק מחרק בציפס.
כנראה שמי שמנקה את החדרים מנקה רק איפה שרואים שיש לכלוך ובזמן כה חשוב כמו עכשיו בקורונה ובכלל זאת לא הרמה שצריכה להיות במלון כזה.
אני לשם לא אחזור.
חבל.

עצה לגבי חדרים: ללכת למלון אחר
תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Rotemb123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2021

Rotemb123 היקרה,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
יובהר, כי הערות מסוג זה, אינן אופייניות לרמת הניקיון והתחזוקה הגבוהים, ולסטנדרטיים אותם רשת מלונות ישרוטל דואגת ומקפידה לשמר במלונותינו.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות