המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏249 $
Hotels.com‏249 $
Priceline‏249 $
FindHotel‏252 $
Orbitz.com‏249 $
ZenHotels.com‏259 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,434)
סנן חוות דעת
3,436 תוצאות
ציון המטיילים
3,127
146
89
44
30
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
3,127
146
89
44
30
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
37 - 42 מתוך 3,436 חוות דעת
7 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון נפלא, שירות מעולה, אדיבים מאוד, המקום נקי ומעוצב יפה,החדר מרווח והחוויה מעולה. הכל כלול, יש שפע של אוכל ומאוד נהננו. מאוד ממליצה על המלון למשפחות עם ילדים. מיקום מרכזי קרוב לים ולטיילת , שתייה חופשית ושלוש ארוחות ביום, בריכה מהממת נקיה , עובדים ותיקים שנותנים ארגשה של בית

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, rachelsalomon123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל לגונה הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2021

rachelsalomon123 היקרה,

שמחנו לקרוא, כי כלל שירותי המלון במלון ישרוטל לגונה עמדו לשביעות רצונך
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אכזבה.
רמת אירוח נמוכה..
אוכל גרוע. ועלוב.
אין מבחר . אין פירות!! התלוננתי. ונאמר לי שהנהלת ישרוטל החליטה שיהיה סוג אחד של פרי רק בצהריים!!
אין קפה מגורען. גם החלטת הנהלת ישרווטל שלא לשים קפה מגורען בבתי מלון 4 כוכבים הכל כלול!!
ועוד כמה דברים שאין ולא תקבלו כי הוחלט שלא יהיה במלון 4 כוכבים עם הכל כלול.
לא חוזרת לשם!!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, vered1958
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל לגונה הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוקטובר 2021

vered1958 היקרה,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
חשוב לציין, כי אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר ואני בהחלט מצרה, כי חרף מאמצינו לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אחרי תקופה ארוכה של קורונה חזרנו שוב למלון הכי אהוב על המשפחה שלי איזה כייף לראות את כולם ואת קרלוס המהמם ואת מרלנה ובר ואת כל הצוות תמיד כייף במלון לגונה אנחנו מרגישים כמו בבית האוכל הפינויקים הכל 100 אחוז תודה רבה לצוות של לגונה ישרוטל נשוב בקרוב מתגעגעים

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, boogig1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל לגונה הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוקטובר 2021

boogig1 היקרים,

שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל לגונה עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר ואנו כבר מצפים לכם בחופשתך הבאה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

ברצוננו לשבח את המלון, צוות העובדים והנהלה על הרגישות והאכפתיות עד לפרטים הקטנים.
בר מהקבלה מדהימה עם שירות יוצא מהכלל
לילך המנכלית נמצאת שם בכל הזמנים המדוייקים והחשובים ועד לקבלת החופשה המדהימה שניתן לבקש
לזוגות ולמשפחות.
במילה אחת- תודה

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Sherpa793395
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל לגונה הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

Sherpa793395 היקרים,

כייף לקרוא, כי חופשתך במלון ישרוטל לגונה תאמה את ציפיותיך- אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

כמו בכל שהייה גם השהייה בסוכות 2021 הייתה פשוט מדהימה!
הגענו למלון בחג הראשון בימים שני עד חמישי.
מרוב שכל כך נהנו הארכנו את השהייה ב2 לילות נוספים!
האוכל מדהים עם מבחר עצום ומגוון, נענים לכל בקשה, הכל נקי ומסודר תוך הקפדה על שמירת התו הירוק ועטיית מסכות!
דואגים לסדר וניקיון בכל רחבי המלון ובכל עת.
שתייה חופשית מסביב לשעון, מיצים טבעיים, משקאות אלכוהול, קוקטיילים, ארטיקים כולל ארטיקים חלביים!
חדר גדול ומפנק, מרפסת עם נוף ללגונה המדהימה והבריכה המפנקת והגדולה.
הופעות וצוות בידור לילדים כל היום וכל הערב - וכן הופעות מיוחדות ומרתקות בערב לכל המשפחה במתחם ההופעות עם בר משקאות כולל אלכוהול חופשי ונשנושים!
אם עדיין לא שבעתם מ3 הארוחות - בין לבין יש פיצות בלובי, סופלה שוקולד, קפה ועוגות. רעבים לא תשארו פה!
צוות חייכני ושירותי שמעורר הערכה עצומה - החל מבר מנהלת הקבלה המקצועית והמדהימה, מרלנה מנהלת יחסי הציבור שעוברת תמיד בין האורחים לשאול לשלומם ודאגם, וסגן השף בחדר האוכל - אחמד שאם הוא רואה אורח שלא אוכל הוא ישר שואל מדוע ואיך הוא יכול לעזור, כרמלה המגישה את האוכל בארוחות, נסרין ושרונה מתקתקות את החביתות בחיוך ובשירותיות אדיבה, רוי שמנקה מהבוקר עד הערב ולא מחסיר כל פינה על מנת שהמלון יהיה נקי ומצוחצח.
אין ספק שפשוט כיף להגיע למלון כזה! ישרוטל לגונה אילת הוא ללא ספק הבחירה שלי. מחכה כבר לחופשה הבאה בקוצר רוח. וכמובן - ממליץ לכל מי שמתלבט, לא לחשוב פעמיים אלא למהר ולסגור!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, EliorTalay
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל לגונה הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

EliorTalay היקר,

אנו מודים לך על תגובתך ועל היותך אורח חוזר וקבוע במלוננו.
שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל לגונה עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
מילותיך החמות הועברו לידיעתו של מנכ"ל המלון וצוותו.
מקווים לשוב ולהמשיך לראותך בין האורחים המרוצים במלונותינו תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו, על מנת שחופשותיך העתידיות תהינה מהנות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות