המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏107 $
Hotels.com‏106 $
Priceline‏107 $
Travelocity‏106 $
Orbitz.com‏106 $
CheapTickets‏106 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,430)
סנן חוות דעת
1,430 תוצאות
ציון המטיילים
1,076
140
70
58
86
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,076
140
70
58
86
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
110 - 115 מתוך 1,430 חוות דעת
25 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

לא ממליץ אפילו לא בגדר ההמלצה רמה נמוכה מאוד ,זלזול בלקוחות אנשים לא מקבלים את החדרים שלהם בזמן ופשוט ממתינים שעות על גבי שעות הלובי עמוס מאנשים שמחכים לחדרים שאפילו אין איפה לשבת רמת השירות היחס נמוכה מאוד אין מזגן בלובי כולם מזיעים ועצבניים

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Doronventura
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
25 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

המלון לא עמד בהצעת המחיר שנקבעה בהזמנה. תודעת השירות של עובדי הקבלה ושל מנהלת המלון מתחת לכל ביקורת. מלון שמנסה לסחוט כספים מאורחיו. הלובי מלא באנשים כועסים. ולא מקבלים חדרים. אין תשובות לאנשים. יש צעקות בלובי. פעם אחרונה שאבוא למלון הזה. אנשים לא להתקרב....מילה אחת. ביזיון....

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, ikrali63
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
23 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

סגרנו חדר במלון לזוג עם תינוק ושילמנו על כך בהתאם קיבלנו חדר ללא ארון וללא אמבטיה,
כשביקשנו להחליף חדר התבקשנו להגיע ב-8 בבוקר ביום שלמחרת לקבלה כדי לדבר שוב עם מנהל הקבלה של משמרת הבוקר (פקידי הקבלה לא יכולים לדבר ביניהם ומתזזים את אורחי המלון כדפוס התנהגות).
יאמר לזכותם שבבוקר החליפו לנו חדר לחדר שבור עם מחדלי בטיחות לא קטנים (מצורפות תמונות) אך עדיף היה על מה שקיבלנו בהתחלה.
מאחר והגענו כל המשפחה ולקחנו 4 חדרים במלון התעלמנו מהשירות הלקוי והטרטור ומהמתקנים הלא מתוחזקים והתמקדנו בחופשה ואף הארכנו יום כדי להמשיך את החופשה המשפחתית יחד.
עלות תוספת ללילה וארוחות בוקר וערב היתה כ-850 ש"ח במבצע של 50 אחוז כי זה נפל על תשעה באב. מחיר שלא מצדיק לאור האוכל הממוחזר מיום קודם והמגוון הדל. פקידת הקבלה לקחה את הכסף במזומן אך לא ציינה בקבלה על מה נלקחו 300 שקלים נוספים ולכן בחדר האוכל לא הסכימו להכניס אותנו וביקשו שנציג קבלה שגם זו לא ספקה אותם והפנו אותנו לקבלה ,במקום שהם יבצעו את הבדיקה הפנימית שלהם .כך המשיכו עם הדפוס של התיזוז ושלחו אותנו להביא את הקבלה כדי לאמת גם לאחר שהבאנו את הקבלה היינו צריכים להמשיך את הבירור על מה ולמה לקחו את התשלום שלקחו ולהסביר בעצמנו לכל הגורמים הרלוונטים בחדר האוכל כדי שיתנו לנו להכנס.
כחלק מויכוח עם צוות חדר האוכל, הזלזול והאטימות , אישתי אמרה לנציגה בכניסה שהיא לא שירותית וההיא ענתה לה שאנחנו לא ראויים לשירות.
התעלמנו מההערה וכשיצאנו מחדר האוכל אותה נציגה בכניסה אמרה לחבריה על אחת מבני משפחתי "הזקנה הזאת צעקה עלי".
בנוסף, בבריכה אין מספיק מיטות לאורחים (המיטות בגינות של חדרי הקרקע ואסור לקחת משם) ולאף אחד מהצוות אין תשובות הגיוניות.
באמצע היום משפצים, סוגרים מים במלון..פשוט בזיון.
פנינו למנהלת השירות של המלון ולכל הגורמים הרלוונטים אמרו לנו שהנושא יטופל ויעדכנו אותנו בהקדם, ואף סיפרנו על שהתרחש בסקר שביעות רצון שנשלח בהודעה בסיום השהייה.
אך לא שמענו מהם מאז.
לרשת אסטרל לא נחזור שירות מזלזל תודעת שרות נמוכה, אוכל מביך ובאופן כללי לא מגיע להם אפילו ציון של 1 מתוך 10.

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Navigate494477
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון חבל על הזמן מכל הבחינות שירות החדרים הניקיון השירות כאן בקבלה יוצא מן הכלל אוריאן החייכנית מהקבלה דאגה לנו לכל מה שרצינו נדיבה שירותית אין דברים כאלה אנחנו מאוד מאוד ממליצים להגיע למלון הזה מושלםם

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Chvguft
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו סופש במלון פאלמה באילת בפעם הראשונה ברשת אסטרל. צוות המלון אדיב, שירותי. המלון נקי, מסודר ונעים לשהות בו. ארוחת הבוקר בדיוק מה שצריך בלי הגזמה ולא היה חסר כלום. צוות הקבלה ודורה המדהימה דאגו לכל מה שהיינו צריכים. צוות המשק דאגו לניקיון ולכל מה שביקשנו והיה חסר.
פשוט וואו....תודה לכל הצוות המדהים

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Ayelet0309
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות