בכנות, חיכיתי לפני כתיבת הביקורת כדי לתת צ'אנס נוסף לרשת ישרוטל להתייחס.. המלון הוא הזול במלונות ישורטל באילת לדעתי, מראש לא ציפיתי לפאר ופינוק ,אני פעם ראשונה במקום, סופשבוע קצר של 3 לילות. המלון מספק חווית לינה בלבד ללא א.בוקר או שרותים מפנקים נוספים
חשוב לציין שכל אנשי הצוות היו אדיבים ונעמים , החדר מיושן אבל סביר בהיבט העיצוב. במלון יש חנות נוחה וברכה סבירה פלוס.
הבעיה החלה כשנכנסנו לחדר וגילינו שהמזגן לא עובד באחד מהימים החמים ביולי. למחרת בבוקר פניתי לקבלה, הגיעו טכנאים שעבדו 3 פעמים בחדר במהלך היום ולא הצליחו להתמודד. בלילה פניתי שוב, הוסבר שאין חדר אחר ואין פתרון אחר, נאמר לי שיבדקו מאוורר ולמחרת ידבר אתי מנהל תורן ויוחלף חדר. למחרת לאחר פניות חוזרות לקבלה קבלנו חדר אחר רק אחהצ ,חדר אליו העברתי בעצמי דברים )לא הוצע לי סיוע למרות שהדגשתי מהבוקר שהכל ארוז ונשמח שפשוט יעבירו חפצים כשחדר חליפי מתפנה). במשך יומיים בהם שהינו במלון לאחר שהובטחה לי פניה של מנהל לא היתה כזו, כשהגעתי לקבלה תמיד נאמר ש"המנהל במקום אחר, תבוא עוד שעה". עזבנו את המלון וכתבתי לשישרוטל באתר, במסנגר. אנחנו גם חברי "מועדון" . עד כה קבלנו התייחסויות אוטומטיות על יצירת קשר ללא שום התייחסתי. תמוה בעיניי היחס , היעדר היכולת לפתור בעיה בזמן אמת כשלרשת יש כ"כ הרבה מלונות אחרים באילת . חבל בעיקר כי מדובר במלון בסיסי אבל סביר עם צוות מאד ידידותי אבל ההנהלה לא מתפקדת ובעיה נקודתית בחדר נגררת, יוצרת אי נעימות מתמשכת ולא פתירה.