אני הזמנתי במוצש בweekend sale 4 זוג +2 (אני הייתי בטוח שהזמנה זה זוג + 2 בגלל זה לא חשבתי שצריך לציין דבר נוסף היי ככה היה כתוב) לילות במלון יו ספלאש ריזורט אילות.
אני מגיע למלון ולאחר שעה המתנה לפקיד אני מגיע לפקיד ושם תומס, מספר לו מה שהזמנתי למראה לו צילום מסך של הזמנה לאחר כמה שניות הוא ישר אומר לי שאני הזמנתי רק לזוג, מה שכתוב בקישור הזמנה זה מרבית תפוסה בחדר, (למרות הטעייה באתר צריך להיות סוגריים שמסביר שמדובר רק לזוג)
אראתי את התמונה ושאלתי יותר מ5 אנשים מה הם חושבים על הזמנה עשיתי אם זה נכון שמדובר לזוג +2 כולם אמרו לי שככה זה נראה . אבל לא הופיע עוד נציגה ושם חלי (דרך הגב היא אמרה לי שהיא המנכ"לית של המלון - קצת מוזר אבל בסדר) התחילה לצעוק עלי ולתכוף אותי כאילו אני רמאי וממש לא אני נכנסתי לוויכוח איתה וראיתי שהיא לא שמה עלי ולא רצה לטפל יותר בנוסע שלי, אני לא מבין למה היא רוצה לבקש ממני תוספת של 1650₪, לאחרי יותר משעתיים בלובי הבנות שלי מתות מרעב מנסיעה ארוכה אפילו להרגיע את הבנות שלי לא טיפלו
לאחרי כמה בדיקות שעשיתי גיסי אמר לי שאני יכול להזמין באתר יאללה הבנתי שזה שייך אליכם .
לאחרי הזמנה פתאום הפרצופים השתנו , פתאום התחילה לדאוג למשפחה שלי ולבנות שלי.
עצוב לראות בימי קורונה וכו' את היחס הזה מאנשים ויקר ממלונות שלכם פאטל .
לאחר צ'ק אין אני ביקשתי מהנצגים תומס ופיטר לול תינוק + עגלה טיולון תחשבו אני נכנסתי למלון בסביבות 16:40 עד 22:00 לא קבלתי את טיולון ו23:00 נכנסנו לחדר ולא קבלתי לול לתינוקות יורד לקבלה וצועק למה היחס שלך הוא נורא ואיום , הוא עונה לי שאם אני מקלית אותו על כל מה שקורא הוא יזמין לי משטרה. אז אני מבקש טופס תלונות אומרים לי שאין דבר כזה .
לאחר חיפושים רבים עוד פעם רואה את עצמי עוד פעם מחיפושים.
היום בבוקר דברתי אם נציגה של פתאל וביקשתי ממנה הנחה שמגיע לי 10% הצטרפות מועדון שמיים ו20% חודש נשואין היא אמרה לי בטלפון שאני לא יכול לקבל יותר מ20% . וזה לא הבנתי למה היא לא רוצה לתת לי את הנחה.
עכשיו אני שואל למה לא מגיע לי את הנחות שכתוב אתר שלכם? למה אתם לא פונים למלון המבקשים הסברים על כל האי נעימות שאני עובר ב24 שעות אחרונות כאן? למה אתם לא לוקחים אחריות על הטעייה שיש באתר שלכם ? למה אתם לא בודקים איך מרגישים כאן ? למה לא מקבל פיצוי על כל אסון שהפך החופשה משפחתית שלנו?
אני כמובן אעלה את הפוסט בערוץ היוטיוב וכלל ערוצים שלנו כדי שלא יקרא לאנשים אחרים ולפחות כל העוקבים שלי ידעו מה קורה מאחורי הקלעים.
תודה רבה ואני באמת מאחל לכם שיפור יחס ללקוחות שלכם שכל כך סומכים עליכם רואים כמה יפים המלונות.