המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏391 $
Hotels.com‏391 $
eDreams‏391 $
CheapTickets‏391 $
Orbitz.com‏391 $
Travelocity‏391 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,258)
סנן חוות דעת
1,258 תוצאות
ציון המטיילים
965
106
73
43
71
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
965
106
73
43
71
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 1,258 חוות דעת
18 במאי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון יפהפה, מעוצב בסגנון מקסיקני. החדרים עוד במצב חדיש. פארק מים מגניב ממש.
חסרונות: 1. עמוס (ועוד בתקופת שבועות- מבצע שומר החומות שהיו המון ביטולים).
2. משעה מסוימת מתחיל ״אגדודו״ בבריכה עם מוזיקה רועשת מזרחית כבדה (זה לא לכל אחד).
3. כמויות אדירות ומגוון של אוכל בכל הארוחות אבלל האיכות ‍♀️ . אוכל פשוט לא טעים. חבל על כל מה שנזרק שם. עדיף פחות כמויות ומגוון ואוכל טעים...

לסיכום לא אחזור למלון הזה בגלל החוויה האנתרופולוגית
חבל כי זה מקום יפה.

תאריך השהייה: מאי 2021
תודה, YaaraGilon
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

לקחנו חדר גרדן עם בריכה פרטית.. המקום עדיין בשיפוצים ולא היתה פרטיות ושקט.. קידוחים ותיקון של בריכות מסביב הפכו את הנופש לחוויה של אזור בניה!
עובדים שפתחו "זולות" בבריכות פרטיות לא מאויישות לידנו.. מזעזע.
מבחינת הכל כלול!! אל תצפו ליותר מידי האוכל ברמה ירודה.. אין מבחר וארוחות הבוקר שאמורות להיות הכי פשוטות היו פשוט זועעה. אין עמדות להכנת חביתה במקום.. הלחם לא טרי ברוב הפעמים.. עמדותצ השתיה מלוכלכות.. לא יודעת מי השף שם.. אבל אולי כדאי שיעבור איזשהי הדרכה בסיסית.. אםילו הקבב היה קנוי ושרוף.. בושה.. אמנם היתה תפוסה של בערך 30% בגלל הקורונה אבל עדיין אנהשים שילמו ממיטב כספם והתמורה היתה מתחת לכל ביקורת

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
2  תודה, DanitShaul1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שירות מעולה! כל מה שרצינו קיבלנו במיידי
האוכל מצויין יש המון מבחר של אוכל ושל סלטים אישיים טעימים
והכי חשוב הרמת ניקיון במלון מושלמת !!
המלון מרווח ולא מרגישים עומס בכלל
נחזור שוב זה בטוח....
מומלץ בחום

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Sap112233
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

ברצוני לשתף אתכם בחוויה שעברתי במלון
הגעתי בתאריך ה27.8 ולמרות כל העומס קיבלתי את השירות הכי טוב שיכולתי לדמיין
אנשי הצוות ברמה גבוהה ביותר השירות מדהים אנשים נעימים ונחמדים
המקום מקסים ביופיו מרוב שהייתי מרוצה לקחתי עוד לילה והזמנתי חדר נוסף לקרובי משפחתי
ארצה להודות לפקיד הקבלה -המדהים- יוני היקר
אשר טיפל בסבלנות, אכפתיות ושירותיות רבה.
הלוואי שבכל המלונות בארץ יהיו אנשים כמוהו.
ממליצה לכל אחד להגיע ולנפשו בצורה הכי טובה שיש במלון יו ספלאש המחודש.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, MichalH859
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
28 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני הזמנתי במוצש בweekend sale 4 זוג +2 (אני הייתי בטוח שהזמנה זה זוג + 2 בגלל זה לא חשבתי שצריך לציין דבר נוסף היי ככה היה כתוב) לילות במלון יו ספלאש ריזורט אילות.
אני מגיע למלון ולאחר שעה המתנה לפקיד אני מגיע לפקיד ושם תומס, מספר לו מה שהזמנתי למראה לו צילום מסך של הזמנה לאחר כמה שניות הוא ישר אומר לי שאני הזמנתי רק לזוג, מה שכתוב בקישור הזמנה זה מרבית תפוסה בחדר, (למרות הטעייה באתר צריך להיות סוגריים שמסביר שמדובר רק לזוג)
אראתי את התמונה ושאלתי יותר מ5 אנשים מה הם חושבים על הזמנה עשיתי אם זה נכון שמדובר לזוג +2 כולם אמרו לי שככה זה נראה . אבל לא הופיע עוד נציגה ושם חלי (דרך הגב היא אמרה לי שהיא המנכ"לית של המלון - קצת מוזר אבל בסדר) התחילה לצעוק עלי ולתכוף אותי כאילו אני רמאי וממש לא אני נכנסתי לוויכוח איתה וראיתי שהיא לא שמה עלי ולא רצה לטפל יותר בנוסע שלי, אני לא מבין למה היא רוצה לבקש ממני תוספת של 1650₪, לאחרי יותר משעתיים בלובי הבנות שלי מתות מרעב מנסיעה ארוכה אפילו להרגיע את הבנות שלי לא טיפלו
לאחרי כמה בדיקות שעשיתי גיסי אמר לי שאני יכול להזמין באתר יאללה הבנתי שזה שייך אליכם .
לאחרי הזמנה פתאום הפרצופים השתנו , פתאום התחילה לדאוג למשפחה שלי ולבנות שלי.
עצוב לראות בימי קורונה וכו' את היחס הזה מאנשים ויקר ממלונות שלכם פאטל .
לאחר צ'ק אין אני ביקשתי מהנצגים תומס ופיטר לול תינוק + עגלה טיולון תחשבו אני נכנסתי למלון בסביבות 16:40 עד 22:00 לא קבלתי את טיולון ו23:00 נכנסנו לחדר ולא קבלתי לול לתינוקות יורד לקבלה וצועק למה היחס שלך הוא נורא ואיום , הוא עונה לי שאם אני מקלית אותו על כל מה שקורא הוא יזמין לי משטרה. אז אני מבקש טופס תלונות אומרים לי שאין דבר כזה .
לאחר חיפושים רבים עוד פעם רואה את עצמי עוד פעם מחיפושים.
היום בבוקר דברתי אם נציגה של פתאל וביקשתי ממנה הנחה שמגיע לי 10% הצטרפות מועדון שמיים ו20% חודש נשואין היא אמרה לי בטלפון שאני לא יכול לקבל יותר מ20% . וזה לא הבנתי למה היא לא רוצה לתת לי את הנחה.
עכשיו אני שואל למה לא מגיע לי את הנחות שכתוב אתר שלכם? למה אתם לא פונים למלון המבקשים הסברים על כל האי נעימות שאני עובר ב24 שעות אחרונות כאן? למה אתם לא לוקחים אחריות על הטעייה שיש באתר שלכם ? למה אתם לא בודקים איך מרגישים כאן ? למה לא מקבל פיצוי על כל אסון שהפך החופשה משפחתית שלנו?
אני כמובן אעלה את הפוסט בערוץ היוטיוב וכלל ערוצים שלנו כדי שלא יקרא לאנשים אחרים ולפחות כל העוקבים שלי ידעו מה קורה מאחורי הקלעים.
תודה רבה ואני באמת מאחל לכם שיפור יחס ללקוחות שלכם שכל כך סומכים עליכם רואים כמה יפים המלונות.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, Sangage2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות