המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,070)
סנן חוות דעת
2,070 תוצאות
ציון המטיילים
1,702
155
92
53
68
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,702
155
92
53
68
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 2,070 חוות דעת
8 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד


אנו יוסי ואורטל בניטה מאשקלון התארחנו במלון מג׳יק פאלאס אילת מתאריך 4/7 - 8/7/21 .
השהות במלון הייתה חוויה בלתי נשכחת לציין שמאוד מאוד נהנו מחווית שירות אדירה בכל התחומים החל מרמת הניקיון , רמת החדרים, איכות וגיוון המזון, צוות הבידור , האוכל הטרי והטעים שמוגש בבריכה .
על כל זה ישנה תזמורת שמובילה להישגים וגורמת לחופשה להיות בלתי נשכת ואפרט: על הכול מנצח מנהל מוביל מנכ״ל מלונות פתאל אילת מר שי ג׳ורנו שגרם למלון להשתנות מקצה לקצה ולהיות בין המלונות המובילים באילת וזה אך ורק אודות לו ולצוות שהוביל ברמה גבוהה מאוד.
בטוח אני ששי יביא את הרשת להישגים כבירים שהרשת לא ידעה כדוגמתם , ישר כוח על פועלו בתחום המלונאות .
ברמת המלון ברצוני לשבח את נוי מנהלת ערב שליוותה אותנו צמוד לאורך כל הדרך וגרמה לחופשה שלנו להיות אדירה ברמה הגבוהה ביותר.
רמת האדיבות והשירותיות של נוי הינן מהגבוהות ביותר והיא דואגת לעשות זאת תמיד מאהבה ובחיוך תמידי .
בטוחני שנוי תביא המון הישגים למלון ותתקדם בדרגים הגבוהים ברשת כי היא קורצה מחומר מיוחד ומודים אנו לה על כל השירות וההנאה שלנו זה המון בזכותה.
אוסיף ואומר שלחוויה תרמו העובדים נופר מנהלת הקבלה שתמיד מעניקה שירות באהבה ומכל הלב , יהב מנהלת הסנייק בר שמנהלת את הבר ברמה גבוהה מאוד עם שירות אדיב ואיכות מזון טרי ומגוון, ענבל אשכנזי וצוות הבידור שלה שהם אלופים אחד אחד הילדים שלנו תמיד רצו להיות בחברתם ונהנו מכל רגע של צוות הבידור .
אין עליכם תותחים הילדים נהנו ברמות שלא יתוארו ורק בזכותכם .
מעריכים המון המון
ואבקש בבקשה שמכתבי יועבר לכלל העובדים היקרים שעובדים קשה כדי שהנופשים ייהנו .
בתודה רבה רבה ובטוח שבעה עוד נשוב לחוויה חוזרת במלון המושלם .
יוסי ואורטל בניטה

תאריך השהייה: יולי 2021
1  תודה, 2,015,659
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
20 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לחופשה בת שבוע ב13.06.21 מיום ראדון ועד חמישי.

נקודות לשיפור:
* ההזמנה הייתה לשלושה מבוגרים וכשהגענו קיבלנו חדר עם מיטה נוספת (מלבד הזוגית) לא ערוכה.
* ניקיון החדרים בבוקר מתבצע בשעה מאוחרת מאוד, באחד מן הימים זה הגיע לרמה שבשעה 1330 בצהריים החדר טרם נוקה, נראה לי בלתי סביר בעליל.
* האוכל הוא ברמה טובה מינוס ואני אסביר, ארוחת הבוקר היא טובה כשלעצמה אך חסרת גיוון, הליין לא משתנה, כל יום פיצות, חביתות, שקשוקה (לא משהו מיוחד) ופסטה ברוטב שמנת, ציפיתי למשל לשקשוקות אישיות, לתפו"א מוקרם, בקיצור לגיוון בארוחת הבוקר.
ארוחת הערב של היום הראשון לא הייתה משהו (סבירה) ובהמשך הימים זה השתפר לטובה למרות שציפיתי קצת ליותר (כמובן ביחס לבתי מלון אחרים, של רשת ישרוטל למשל).
* בריכה קטנה יחסית למלונות באילת

נקודות לשימור:
* שפע חנייה, חניון עפר מול המלון וגם חניון תת קרקעי שנפתח בקלות עם כרטיס החדר
* שירות חדרים יחסית טוב, הגיעו די מהר (מגבות וכו')
* מיקום טוב של המלון

תאריך השהייה: יוני 2021
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Joni2052
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
21 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כשאני מגיעה למלון עם ילדים יש לי ציפיה לקבל שירות אדיב ושירותי גם אם הבקשה שלי לא סופקה אני מצפה להשתדלות ואדיבות.
מנהלת שירות ללקוחות של המלון מראש אומרת עוד לפני שהקשיבה לבעייתי שאין לה בעיה שאפנה להנהלת הרשת ואבטל הזמנה ואעבור למלון אחר כשהיא יודעת שרוב מתארחיה מגיעים לאילת בנסיעה ארוכה ומתישה. לרגע חשבתי שאני לא שומעת טוב והבלגתי אך בפעם השניה שאמרה זאת כבר הבנתי שיש פה בעיית שירות קשה ולא אחזור לפה יותר לעולם.
אחרי שנה וחצי בלי נופש וכשהכל היה סגור ציפיתי לקבלת פנים אחרת. מזעזע

תאריך השהייה: אפריל 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Elgamil8878
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
21 בדצמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נקיון, איכות המזון, טעון שיפור רציני. נקיון הכלים בחדר אוכל טעון שיפור רציני. איכות המזון לא משהו. בקיצור- ציון ביינוני מינוס. לא יזיק שיפור הריהוט בחדרים. צוות המלון נחמד וזה הפלוס היחיד שלהם. בקיצור- לא חוזרת למלון הזה פעם נוספת

תאריך השהייה: דצמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, danaag
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 2 במאי 2021

דנה יקרה,
צר לי לקרוא את חוות דעתך
כולי תקווה שכן נזכה לארח אותך שוב בין אורחנו
בכבוד רב,
אתי ד.
מ. קשרי לקוחות

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בדצמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מהרגע הראשון שהגענו למלון וקצין הבטחון בדק לנו חום ובדיקת קורונה בכניסה
נגשנו לקבלה לקבל את החדר ואנאל קיבלה אותנו בחיוך עלינו לחדר שהדבר הראשון היה שפתחנו את הדלת והרגשנו ריח טוב ושל ניקיון נכנסנו וגילינו חדר נקי ומבריק עם מרפסת מבריקה וחדר אמבטיה מצוחצח עם מגבות שהיו נקיות והריח שלהן היה פשוט מדהים
חיכו לנו פינוקים בחדר הפיצוחים באריזות אישיות כמו גם ערכת הייגנה שהיו בה כל הדברים הנחוצים מסכות אלקו ג'ל מגבונים
החשיבה על הפרטים הקטנים
בקשנו לקחת ארוחת ערב וקיבלנו 2 קופסאות מלאות כל טוב האוכל היה טעים ומתובל לטעמנו
ארוחת הבוקר העשירה והמגווונת הייתה חוויה בפני עצמה
תודה לכם
שי המנכל שהתעניין ווידא שהכל לשביעות רצוננו
ניניו ואתי מהקבלה שדאגו לחדר ולנוחות
רמה מנהלת המשק שדאגה שנקבל חדר נקי ומריח כל כך טוב
שי קבודי השף שסיפק לנו את בקשתנו המיוחדות והיה לנו כל כך טעים
כרמית יוסף סופיה ויהב ממזון ומשקאות שדאגו לפנק
מקווה שלא שכחתי אף אחד
תודה לכם יו מג'יק פאלאס

תאריך השהייה: דצמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, marinaab2017
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 2 במאי 2021

מרינה יקרה ,
תודה לך על כתיבת חוות הדעת באתר. שמחנו לקרוא שנהניתם מחופשתכם אצלנו, נשמח לראותכם שוב בקרוב, בין אורחינו המרוצים.
אתי ד.
מ. קשרי לקוחות

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות