המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Travelocity
FindHotel
Destinia.com
Trip.com
Hotels.com
הצג כל 13 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,851)
סנן חוות דעת
1,851 תוצאות
ציון המטיילים
1,518
137
74
49
73
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,518
137
74
49
73
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
16 - 21 מתוך 1,851 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

אוכל מציין שירות מעולה קבלת חדרים מהירה קיבלנו חדר במהירות מגלשות מים מדהימות הילדים ממש נהנים אני יחזור לפה וימליץ עליכם אין עליכם שירות בברים מדהים יחס אישי חברי הצוות ומנהלים תמיד שואלים לשלומנו תודה

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Vgjbfu
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Chen Avnaim Malul, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו קלאב אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

תודה רבה על ההמלצה באתר

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

חדר אוכל נסגר בשעה שכתבו ופינו את האוכל בשעה הזו כך שאם הגענו 20 דקות לפני שעת הסגירה לא דאגו שהבופה יהיה מחא ומה שנגמר נגמר. הבופה חייב להיות פעיל אחרי שעת הסגירה או לפחות שהוא יהיה מלא עד השעה הזו. המבחר גם ככה דל מאוד אז לפחות לדאוג שיהיו את כל המנות גם עבור מי שהגיע בשעות הפתיחה הכתובות.
חילקו גלידות חלביות בהפתעה ובכל פעם שראינו אנשים עם הגלידות האלו הלכנו לבקש גם ואמרו לנו שנגמר. איזו מן צורה זו שהילדים רואים ילדים אחרים עם גלידות שוות אבל להם אף פעם לא נשאר.
יש עמדת גלידות לצד הלובי ולא עדכנו אותנו לגבי שעות הפתיחה של עמדה זו. גם זה נפתח בהפתעה. כאילו שלא שילמנו מספיק על החופשה הזו ומגיע לנו לדעת דברים כאלו בסיסיים. הגענו דקה לפני השעה 6 בערב ואמרו לנו שהם לא נותנים יותר כי הם סוגרים ב6 ואם יתנו לנו אז יבואו עוד אורחים לבקש. נו? זה לא הרעיון של מלון הכל כלול? למה שילמנו כל הרבה אם סוגרים לנו בפרצוף? יחס כזה אולי מקבל מישהו שמקבל שירות בחינם ולא מי ששילם ממיטב כספו. בנוסף, גם בבר "זכינו" ליחס משפיל. ממש חבל כי אנחנו אורחי המלון ושילמנו על הכל כלול אבל ההרגשה היא ממש לא של אורח אלא של אדם זר שעושים לו טובה. או שהבעיה היא בעובדים שאינם יודעים לתת שירות ראוי או שהבעיה היא בהנחיות שעובדים אלו מקבלים ואם נקבו בשעת סגירה העובד חייב לסגור בשעה זו ולא דקה יותר.
במשך יומיים היינו צריכים להתקשר לקבלה כדי שיביאו לנו מגבות כי לא שמו לנו מגבות כשניקו את החדרים שלנו ושל הילדים. מבאס לחזור אחרי הבריכה ולהכנס למקלחת בלי מגבות...
בחדר אוכל הילדים אכלו כל יום שניצל וצ'יפס כי לא היו דברים אחרים שמותאים לילדים. ילדים אוהבים אוכל פשוט בלי עשבי תיבול וכדומה כך שלא רצו לטעום משום דבר חוץ משניצל וצ'יפס אז חבל שלא חושבים על ילדים ובטוחים ששניצל וצ'יפס בצהריים ובערב כל יום יספק. היו ימים שנראה שמיחזרו את השניצל והיו היה ממש לא אכיל אז הילדים אכלו רק צ'יפס. ממש התבאסנו גם מזה כי החופשה ממש לא זולה וזה מה שמקבלים בסוף.
היו ימים שהכינו קינוחים כמו ספינג' ומופלטה אז חיכינו הנוו זמן בתור כדי להנות מקינוחים אלו ולצערנו הרב זה לא היה אכיל ורחוק מלהיות דומה למקור. כדאי להעסיק אנשים שיודעים להכין קינוחים כאלו כדי שהחוויה תהיה נעימה ולא מאכזבת. הפיצה לעומת זאת היתה ממש טעימה.
פינינו את החדר ב10 ומסתבר שרק מי שמבקש כרטיסי כניסה להחלקה על הקרח מקבל. מי שלא הפסיד.
כמובן שפניתי עם חלק מהתלונות אבל לא הצליחו לתת לי מענה מספק וחבל.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, eliyahu80
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Chen Avnaim Malul, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו קלאב אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 באוגוסט 2021

אורחת יקרה,
אנו מתנצלים שזו חוויתך מהמלון,
בחדר האוכל עוברת מלצר/ מלצרית אשר מתריעים לפני הסגירה על מנת לתת הזדמנות לקחת אוכל מהמזנון, לגבי הגלידות זוהי לא דרכנו אנחנו לעולם לא אומרים לא, ואם זה קורה אנחנו מטפלים נקודתית…
מצטערים שלא הצלחנו לספק לך חווית שירות מהנה ונשמח
שתחזרי שוב על מנת שתראי שאנו לומדים ומשתפרים מפעם לפעם

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

אתחיל מכך שלמלון הזה כנראה שלא נחזור!!!!
קמנו בבוקר לחדר מלא נמלים, יצרתי קשר עם הקשרי לקוחות ואכן באו וניקו את החדר, יום למחרת שוב כל החדר נמלים ושוב פניתי לקשרי לקוחות (8 וחצי בבוקר) ב3 וחצי עולים אחרי הבריכה והחדר לא נקי ועדיין נמלים בחדר רק אחרי שפניתי שוב טרחו להגיע לנקות ולרסס.

אוכל לא אכיל מלא שמן, חסר טעם וחוסר גיוון . כל יום הגישו לילדים שניצל וציפס (צהריים וערב) המנות פשוט לא היו אכילות! בערב השלישי הזמנו אוכל מבחוץ! גם הארוחת בוקר לא אסתטית, פנקיקים יבשים וריח של עשן בחדר אוכל. שלא נדבר על הארטיקים והגלידות שנמסות.

והכי מעצבן שקשרי לקוחות "משחקים" אותה תמימים שהם לא שמעו תלונה כזו על האוכל שאני יודעת שעוד המון משפחות נכנסו להתלונן ואפילו עשו יותר בלאגן ממני.

בעמדת "פינוקים" סופרים לך דקות לסגירה אחרי המתנה של 20 דקות - סגרו את העמדה וכל מי שחיכה לא קיבל.

חשוב לציין שהשף יצר איתי קשר והעלתי את הכשלים הרבים בפניו.
(לא שזה שיפר משהו)

חדר כושר דל במכשירים וחלקם גם לא תקינים.

נקיון המלון מתחת לכל ביקרות!!!! הכל דביק גם בבוקר שעדיין איןן מי שיספיק ללכלך. (זא לא ניקו בלילה)

צוות הבידור נחמד הילדים נהנו איתם לאורך היום וכמובן מגלשות המים שבזמן שהיו פתוחות זה העסיק את הילדים- כי גם כאן לא עמדו בזמנים לפתיחת המגלשות עם כל מני תירוצים....

מה שבטוח לכאן לא נחזור ולא אמליץ לאף אחד שילמנו לא מעט על "החןפשה" וחיכינו שהיא תגמר!!!!.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, shanidavid054
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Chen Avnaim Malul, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו קלאב אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

שני היקרה,
לאחר פנייתך למנהלת קשרי לקוחות עובדי המלון עבדו קשות על מנת לטפל בפנייתך צר לנו שלמרות הכל לא יצאת מרוצה,
אנו עושים הכל על מנת לטפל בכל לקוחותינו

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו 3 משפחות ביום ראשון נרגשים מאוד.
קבלת הפנים היתה אדיבה קיבלנו את החדרים רק בשעה 17:00.
רמת הנקיון במלון מתחת לכל ביקורת. אין מספיק כוח אדם, צריך כל הזמן לבקש שישלחו מישהו לנקות .
הכורסאות בלובי דביקות- הריצפה לא נקייה ברמה שהכפכפים שלי נדבקו אליה (גם בשעות הבוקר המוקדמות כשאין עדין ילדים- זה רק מעיד שלא ניקו יום לפני.
ארטיקים וגלידות נמסים במקפיא.
חדר אוכל שלא ערוך לכמות מטורפת של אנשים, צפיפות לא הגיונית ואוכל כמעט ובלתי אכיל.
לילדים- כל יום שניצל וציפס ספוגים בכמויות אדירות של שמן.
אם במקרה אתם צריכים לחייג לקבלה- תמתינו מעל רבע שעה שיענו, תבקשו מה שתצטרכו ולא תקבלו את מה שביקשתם!! רק אחרי שירדתי לקשרי לקוחות שלחו לי מגבות ונייר טואלט לחדר! דבר בסיסי!
המגלשות אמורות להיות פתוחות כל יום מ10:00 עד 16:00 במהלך השבוע היינו צריכים ללכת לבקש שיפתחו את המגלשה הגדולה כי משום מה מישהו שכח ממנה.
גם אחרי בקשות ותשובות לא רלוונטיות היא לא נפתחה אן שנפתחה שעה לפני סגירתה שוב.
הצוות בידור מצויין- הילדים אהבו את המופעים והפעילויות- חוץ מזה לא נחזור למלון הזה שוב.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 1234Yasminkasave
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Chen Avnaim Malul, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו קלאב אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

אורחת יקרה,
צר לנו שזו חוויתך מהמלון,
ארטיקים וגלידות מחולקים כל שעות היום כך שאין להם זמן להינמס,חדר האוכל ארוך לכמות גדולה של סועדים, אני מניחה שהגעתם בשעות העומס, ואנו ממליצים במהלך קבלת החדר להגיע בשעות הרגועות על מנת שלא תאלצו להמתין בתורים, בנוסף שניצל וציפס שנעשה במקום מוגש בתוספת לשאר המנות מביקוש שעלה מאורחים כמנות ילדים,אכן המגלשות פתוחות כל יום מ10:00-16:00 ובאותו יום ספציפי הייתה תקלה במגלשה ולכן לאחר שהיא נפתרה הארחהו את שעת הפעילות על מנת שתוכלו להנות מהמגלשה,
בברכה, חן

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חופשה מהממת יחס אישי אוכל טוב צוות בידור מושלם הילדים נהנים מאוד לא מרגישים אותם תמיד נמצאים בפעילות אוכל טוב שפע בכול פינה מלא אוכל פינוקים גלידות ברים עם ברמנים מקסימים חדרים מאוד נקיים הצוות בקבלה מושלמים

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Chigfyu
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Chen Avnaim Malul, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו קלאב אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

כיף גדול לקרוא שהצלחנו לספק לך חוויית שירות מהנה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות