המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,461)
סנן חוות דעת
1,461 תוצאות
ציון המטיילים
1,043
259
82
38
39
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,043
259
82
38
39
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
637 - 642 מתוך 1,461 חוות דעת
3 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

היינו בחנוכה טיול זוגי היה נחמד ביותר
שירות ברמה גבוהה
רמת ניקיון מצויינת
ארוחת בוקר מעולה מגוונת וטעימה מאוד
החיסרון היחיד היה המתנה לא נורמלית לחדר אוכל (תור לא נעים של כחצי שעה ואף יותר מחוץ לחדר אוכל)

עצה לגבי חדרים: לא ממליצה חדר על הבריכה (צעקות ורעש)
תאריך השהייה: דצמבר 2015
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, 1104tal
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2016

Shir L שלום,

שמחנו לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו תאמה את ציפיותיך.
הערותיך בנוגע להמתנה לחדר האוכל הועברה לידיעת הנוגעים בדבר
נשמח לראותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהינו במלון 4 ימים בסופ״ש, פקידות הקבלה היו חביבות, קיבלנו חדר בקומה השלישית של המלון ונאמר לנו שהוא בחלק האמצעי של המלון וקצת הסתבכנו להגיע - דרך קצת ארוכה דרך המסדרונות הצדדיים, עדיף דרך הבריכה.
החדר חמוד ומאובזר בצורה טובה.
בלילה הראשון סבלנו מרעש נוראי של רוח שהגיע דרך חלון המרפסת שלא נסגר כראוי ולאחר שביקשנו איש אחזקה ולא נעננו במשך כמה שעות שבהן שהינו בחדר ניגשנו לדלפק הקבלה ורק אז הגיע איש האחזקה שסידר את הציר של הדלת. חדר הכושר פתוח במשך כל שעות היום מאובזר במינימליות אך בהחלט מספק במהלך חופשה !!!
מעבר לכך חייבת לציין שנהננו מאוד מהאוכל המדהים !של השף החביב שמסתובב בחדר האוכל - אוכל ברמה גבוהה ומגוון ! גם ארוחת הבוקר נפלאה ומגוונת.
ההיילייט של המלון הוא בהחלט החלק החיצוני שבו הבריכה המדהימה , הבר החיצוני, הריהוט החיצוני ופינות הישיבה המרגיעות.ארצה לחזור למלון בעתיד אך אין ספק שחדר על המים מעצים את החוויה.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, ShirElias
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 באוגוסט 2016

ShirElias היי,

אנו מודים לך על חוות דעתך באשר לחופשתך האחרונה במלוננו.

הצטערנו לקרוא על משך זמן הטיפול בך בעת שפנית בעניין תחזוקת החלון שבחדרך.
הערתך בנושא הועברה לתשומת לבם של הנוגעים בדבר.

אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוזרים בפעם השישית ברציפות נהננו כמו בפעמים הקודמות שרות נהדר יחס אישי אוכל מעולה בכמויות בילתי ניתנות להבנה יחס אדיב של כל הצוות ממנהל המלון ועד אחרון החדרניות..בריכה יחודית שניתן למצוא מלא פינות צל..בקיצור מומלץץץ...

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, F7902ZZjoeb
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

F7902ZZjoeb שלום,

אנו מודים לך על חוות דעתך באשר לחופשתך האחרונה במלוננו וכי זו עמדה לשביעות רצונך.

נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

ביקרנו במלון אגמים במשך 4 לילות: זוג עם 3 ילדים. קיבלנו חדר משפחה שתאם את הצרכים שלנו מבחינת המרחב אך האיכות לא טובה. אפרט:
המיטות מאוד לא נוחות: המזרנים רכים מדי, מרגיש כמו טרמפולינה. הילדים ישנו על ספה נפתחת שהייתה גם מאוד לא נוחה עם ברזל באמצע: ממש כמו סד.
השידורים בטלויזיה כל הזמן משובשים! (אין קליטה) לא ניתן לצפות במשך 60 שניות ללא הפרעה. צוות המלון מכיר את התופעה....

בעת ההתקשרות לשירות ללקוח: בצהריים המתנו 28 דקות עד שענו לטלפון. ניסינו את המרכזייה ואת השירות ללקוח, כמעט לפני שהתייאשתי, ענו לטלפון.
בצהריים מסעדת הבר ממוקמת בבריכה לא עומדת בעומס: יש לחץ נוראי גם מאורחי המלון הממתינים בתור בקופה וגם מהזמנות החדרים. זה למעשה המקום היחיד בצהריים המספק שירותי הסעדה. התוצאה: המתנה של למעלה מ 15 דקות להזמנת הארוחה, לא כולל קבלת הארוחה.

יש מעט שירותים בבריכה והם מרוחקים (מצידו של החדר אוכל). איך לא חשבו על זה כשתכננו את המלון?? צריך לחצות את המלון ועם יותר מילד אחד שצריך עכשיו לשרותים זה בעייתי...(במיוחד כשמחנכים אותם שלא מלכלכים את מי הבריכה).

ערב לפני סיום השהות שלנו ביצענו Check Out ע"מ לחסוך זמן בבוקר העזיבה. בדלפק היה איש צוות בודד/יחיד. המתנתי 30 דקות עד שהתפנה אלי. בינתיים התווספו עוד אנשים שרצו לסגור את החשבון ולהקל על העזיבה ביום שלמחתרת. אחד מהם התעצבן וציין (בצדק) אל אותו הנציג שיש צורך לקרוא לאיש שירות נוסף שיסייע לו.

עוד דבר: באחת הפעמים לאחר ניקיון וסידור החדר, הדלת נותרה לא נעולה: סגורה אך לא נעולה. מאוד הופתענו לרעה....

לגבי יצירתיות ולבוא לקראת הלקוח: זה בעייתי. אל תצפו לגמישות או יצריתיות בנושא...
כל בקשה שהייתה קצת לא שיגרתית קיבלה תשובה של "זה בלתי אפשרי...." כשהתעקשתי על דבר בסיסי וברור מאילו שקיים במלון אך לא נמצא בתפרט (כריך עם שוקולד) קיבלתי אותו, אך לאחר הרבה עצבים מיותרים. איך יכול להיות שלקוח משלם כ 10,000 ש"ח על חופשה משפתחתית ומקבל תשובה של "המטבח עכשיו בשרי"... צאו מהקופסה!!
כאמור לאחר 10 דקות היו לי 3 כריכים עם שוקולד אך הייתי כ"כ כעוסה שאין תודעת שירות.... חבל.

ייתרונות המלון: בריכה מפנקת. לא מרגישים את העומס במלון.
ארוחות עשירות (מאוד!)
ספא מפנק
שירות לקוחות שחוזר בזמן ללקוח

עצה לגבי חדרים: למשפחות: בקשו חדר ליד המעליות. שקרובות לחדר האוכל והבריכה (אותן המעליות גם קרובות למועדון הילדים והספא).
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, amirit o
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

susu730 היי,

הצטערנו לקרוא את חוות דעתך מחופשתך האחרונה במלוננו.
הערותיך, כפי שפירטת, באתר זה, נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לבחינה אל מול הנוגעים בדבר.

יחד עם זאת, שמחנו לקרוא, כי בריכת המלון, מגוון המזון והשירות בספא אכן עמדו לשביעות רצונך המלאה.

במידה ותרצי לקבל התייחסות מפורטת בגין הערותיך תוכלי להעביר פניה מסודרת לכתובת מייל: revitalb@isrotel.co.il

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שרות מדהים, אירוח נפלא, מלון מס׳ 1 באילת מומלץ בחום.
תודה מיוחדת לרויטל קוטר על יחס מיוחד וליווי צמוד
השירות מצויין אוכל נפלא עבורנו לא פעם ראשונה המלון מצוחצח להפליא פינות חמד בכל מקום כבר סגרנו לאוגוסט
מומלץ בחום.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, efratnoymark
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

efratnoymark שלום,

שמחנו לקרוא את שבחייך בנוגע לחופשתך האחרונה במלוננו,
מילות התודה הועברו למנכ"ל המלון
נשמח לראותך גם בעתיד

בברכה,
בני לוי.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות