המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Expedia.com
‏234 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-08.12.21
Booking.com
‏233 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-04.12.21
Agoda.com
‏213 $
+ ‏36 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Hotels.com‏234 $
eDreams‏233 $
Orbitz.com‏234 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,495)
סנן חוות דעת
1,495 תוצאות
ציון המטיילים
1,069
260
84
41
41
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,069
260
84
41
41
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
6 - 11 מתוך 1,495 חוות דעת
20 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ביקרנו בחודש אוקטובר במלון , הצוות מדהים , האווירה ומתקני המלון מעל המצופה , האוכל בחדר האוכל טעים מאוד .
ללא ספק אחזור שוב !
יש לציין שגם המיקום של המלון טוב , המלון נמצא במרחק 3 דק הליכה מהאייסמול .
יש חנייה היקפית למלון ככה שניתן להחנות את הרכב צמוד לחדרים .

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, לירון ב
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוקטובר 2021

לירון ב שלום,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל אגמים.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכ"ל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

דיל של טיסה וחדר משפחה, 3 אנשים בני 18.
חדר משפחה בלילה הראשון, בבוקר קמים ב 7 בבוקר, רעש שיפוצים במלון בקומה מעל ואין מים בצנרת.
קבלה - מבררים- מעבירים לחדר רגיל, לא. זה ששולם, עם ספה נפתחת ל 3. לא הגיוני, הקבלה והמסביב לא מוכנים להתערבות ההורים. משתיקים את הבנות.
אין פיצוי, אין חדר ששילמו עליו, שרפו על זה 7 בבוקר עד עכשיו בלי שום התקדמות, פשוט בושה וחרפה של שירות התייחסות ומענה לנופשים. במיוחד בתקופה שהיא לא השיא.
לא ברור מה הקבלה/הנהלת המלון/יחצ מנסה להשיג מ3 בנות שהגיעו לחופשה להתרענן לפני גיוס. חסכו שקל לשקל לחופשה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, hunter55555
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוקטובר 2021

hunter55555 היקר,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

טוב בוא נראה החדרים היו בסדר גמור הבריכה בסדר גמור אבל הדבר הגרוע ביותר זה החדר אוכל גואל נפש של אוכל היו מאכלים שלא היו ראויים למאכל אפילו לא היה מבחר בנוסף לכל האוכל תפל ולא טעים לא בערב ולא בבוקר מגישים אוכל מצוצמצם ממש אכזבה חלק מהחוויה בבית מחון זה החדר אוכל נכון ששאר הדברים היו בסדר כמו הספא ובאמת מלון יפה אבל חברים תתעוררו כנראה שאתם חוסכים עלינו בגלל בקורנה שהייתה וזה ממש בושה

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה לבד
תודה, Odyssey785780
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוקטובר 2021

Odyssey785780 שלום,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
חשוב לציין, כי אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר ואני בהחלט מצרה, כי חרף מאמצינו לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך.
הערותיך בנושא, הועברו לידיעתו של שף המלון ולגורמים הרלוונטיים
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

בתאריך ה30.09 הגעתי אל מלון אגמים, מרגע הגעתי אל המלון קבלת החדרים הייתה מהירה מאוד, האוכל מצוין ועובדים מקצועיים ואדיבים, האווירה במלון מספקת לך רוגע ושלווה.
אין ספק שנשאר טעם של עוד וכמובן שבפעם הבאה שאגיע שוב לאילת אגיע אל מלון אגמים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Elior3321
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2021

Elior3321 היקר,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל אגמים.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכ"ל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בילינו בסופש 30/9 במלון אגמים
אני חייבת לציין שהמקום היה מאוד נקי
קיבלנו שירות מהיר ומענה מקצועי
בחדר האוכל היה אוכל מצויין נקי ומבחר רחב ושפע
האוירה במלון היתה נעימה בבריכה היתה מוסיקת רקע כייפית
מלון מומלץ מאוד

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Yamitevgi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל אגמים - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוקטובר 2021

Yamitevgi היקרה,

שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל אגמים עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות באילת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות