המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Prestigia.com
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,073)
סנן חוות דעת
1,073 תוצאות
ציון המטיילים
583
263
123
62
42
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
583
263
123
62
42
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
280 - 285 מתוך 1,073 חוות דעת
7 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

לפני שבוע בילינו במשך ארבעה ימים במלון.נהננו מאוד מהברכות ומהאוכל.הצגות התאטרון מעולות והחדרים מעולים ומאובזרים .מה שהיה חסר לנו ולאורחים שבאו לבקר אותנו זה המזגן בלובי ובמעבר בין החדרים וכן מאורר במעלית.
נוסף לכך שכחנו בחדר בוודאת שמיכה בעלת ערך רגשי לילד התקשרו לאחר יומים שהשמיכה לא נמצאה.אנו יודעים בוודאות שהיא נשכחה בחדר

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, miritish
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון טוב.שירות טוב.
נמצא במתחם חנויות גדול.
יש מס חדרי אוכל. אוכל די טעים.
אין הרבה מה לעשות במלון.אין בידור.
רחוק מהים. רחוק מהמרכז.
בריכה עם מי ים ובריכה רגילה.
חדרים נחמדים...כולל מטבחון קטן.
מלון נחמד למשפחות .

תאריך השהייה: מאי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, leabokovza
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

eilat092015 היי,

אנו מודים לך על חוות דעתך החיובית ושמחים לדעת כי הצלחנו לעמוד בציפיותיך.

נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כשלוקחים חדר עם נוף לבריכה, או סוויטה עם מרפסת גדולה, פותחים נופש בצורה נכונה. החדרים נוחים, המיטות גדולות ואחלה, המלון נקי והאוכל מעולה! אבל מה שעושה את המלון הזה הכי שווה הוא הבריכות והגנים. הילדות מתות על המלון, הבריכות ממכרות, ושדרת הקניות שווה. ביותר.האמת היא שאנחנו נופשים לעיתים גם באגמים וברויאל ביץ' אבל זה ה מלון שלנו. אגב, הצוות מצויין ומנהלת יחסי הציבור שם שדואגת לאורחים מאוד היא אחת למליון.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, Hagitila
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2016

Hagitila שלום,

אנו מודים לך על חוות דעתך החיובית ושמחים לדעת כי הצלחנו לעמוד בציפיותיך.
מילות התודה על גברת שנית בן חורין, הועברו למנכ"ל המלון לידיעה.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

מדי שנה אנחנו נופשים במלון זה, כי הוא מתאים למשפחות עם ילדים, החדרים מרווחים וגדולים , סוויטות משפחתיות, מאובזרות ונוחות, אך לדעתי כבר צריך לשנות את הריהוט, כבר מיושן ולא עדכני.
המלון מאוד נקי וזאת גולת הכותרת, כל הזמן מנקים מסביב לבריכה , ובכל מקום. הבריכות נהדרות אך באוגוסט צריך לקום בשש בבוקר ולשמור מיטות שיזוף , אין מקום כמעט בבריכות , תמיד עמוס נורא. ארוחת הבוקר נהדרת מגוונת ועשירה .
אין צוות בידור במלון אנחנו די התרגלנו , אך לאנשים שרגילים לזה חסר .
בסופו של דבר , המלון ותמורתו לא שווים את מחירו, המחיר מאוד יקר למשפחה עם שני ילדים ותינוק , כאשר רק ארוחת בוקר כלולה. השנה סגרנו ליוון החלטנו לקהל יותר תמורת כספינו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2015
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, libby122015
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 28 ביולי 2016

libby122015 היי,

אנו מודים לך על שטרחת וכתבת את חוות דעתך באשר לחופשתך האחרונה במלוננו.

נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

הגעתי למלון במסגרת נופש ממקום העבודה. אחרי שנים של אכזבות ממלונות באילת סוף כל סוף מלון ראוי. מבחינתי זה נגע ל-3 סיבות עיקריות: מיקום מרכזי, אוכל מעולה- טרי ומגוון מאוד עד כדי כך שלא יצאנו לאכול במסעדות בעיר וחדר מרווח מאוד, נוח ומאובזר.
חסרונות- אין מזגן במסדרונות!!! כאשר יש 43 עלות בחוץ והמסדרון המוביל לחדר תחת תקרת זכוכית הדרך מהמעלית לחדר הופכת לסיוט- לא ראוי שבעיר חמה כמו אילת יחסכו על מזגן.
המיטה הנפתחת בחדרים לא נוחה ולא ראויה לשנת מבוגר. אולי רק לילדים.

אך לסיכום- חופשה מצוינת, בהחלט הייתי חוזרת.

תאריך השהייה: יוני 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, Noga B
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 28 ביולי 2016

Noga B היי,

שמחנו לקרוא, כי חופשתך במלוננו תאמה את ציפיותיך.

הערתך בעניין המיזוג במסדרונות המלון נלקחה לתשומת ליבנו.

אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות