המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,043)
סנן חוות דעת
1,043 תוצאות
ציון המטיילים
563
260
122
56
42
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
563
260
122
56
42
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,043 חוות דעת
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אומרים שהאופטימיסט מסתכל על החיים במשקפיים ורודות.החופשה לאילת עלתה על הפרק מידי ערב בחדשות. האם הסגר יתחיל בסוף אוגוסט? אני שמתי מסיכה ורודה וכשהיגענו לאילת מד הטמפרטורה הגיע ל42 מעלות.חום , קורונה באוויר, תו סגול, כפפות , הרצאות ב״ זום״. מהלימון עשינו״ לימונדה״ כשהמלון רויאל גארדן שם עצמו למטרה … לפנק… לפנק במציאות הזויה זו.הסוויטה באגף ״ ציפור גן עדן״ מתוכננת להפליא . ראוי לציין את הניקיון היום יומי וכי כל קריאה שלנו טופלה מיידית לשביעות רצוננו.התארחנו במלון 5 ימים ובחדר האוכל הפתיעו במנות מגוונות וטעימות מידי בוקר וערב.שמחנו על האפשרות לאכול בגן שבקרבת חדר האוכל, על מנת לשמור על ריחוק. מיקום המלון מעולה . הרכב לא זז מהחנייה למעט היום בו יצאנו לשופינג בביג.בדיעבד כל הרשתות מפוזרות ברחבי העיר: הטיילת, הקניון והאייס מול במרחק הליכה מהמלון. במלון עצמו ישנה שדרת חנויות מותגים ואנו נהנו לקנות ב״ צומת ספרים״ מתנות לנכדים לפתיחת שנת הלימודים.במלון מס׳ בריכות ומדשאות רבות. כשבעלי נהנה מהבריכה הצוננת אני קראתי מגזין בעודי נחה על כסא נוח תחת שימשיה כבימים ימימה והקורונה הייתה כסרט בדיוני. יום לאחר ששבנו מחופשתינו המהנה, התבשרנו בחדשות שאילת עיר ״ אדומה״ ועל הסגר הצפוי בחגים.אז שימו מסיכה ורודה ויהיה טוב

עצה לגבי חדרים: נראה כי אגף ציפור גן עדן עבר שיפוץ ומשודרג להפליא , דוש מפנק 🤗שווה לקנות בסופר המלון - מפתיע
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, hillel555
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

hillel555 היקר,

כייף לקרוא, כי חופשתך במלון ישרוטל רויאל גארדן תאמה את ציפיותיך- אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אנחנו חוזרים כרגע מחופשה משפחתית נ ה ד ר תתת. חשוב לנו לפרגן לרויאל גרדן על תודעת שירות יוצאת דופן!! אנחנו נופשים הרבה בארץ ובעולם ובישרוטל מקפידים הקפדה יתרה על תודעת השירות של כלל העובדים,בכל רמה,קבלה,בל בוי מקסים, המנקים,מלצרים כולם כולם תמיד עם חיוך,אדיבים מאוד,נכונים לסייע בכל הנדרש,הרגשנו כי הם נהנים לתת שירות. החדר שהמשפחתי שקיבלנו,מפנק,כל בקשה שלנו משירות לארוח נענתה במהירות ומייד שיחה לוודא שקיבלנו את המבוקש,רמת הנקיון מצויינת,מקפידים מאוד על התו הסגול,וניכר כי לוקחים ברצינות את בריאות האורחים. אין ספק כי נשוב.תודה רבה על חופשה נהדרת שלא תשכח.שנה טובה,משפחת שמילוביץ

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Inbar14072303
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

Inbar14072303 היקרים,


שמחתי לקרוא, כי כל המשפחה נהנתה במהלך חופשתכם האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן!
אין ספק כי תגובות כשלכם מחזקות את ידנו ונותנות לנו את התחושה כי מאמצינו אכן נושאים פרי.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכלית המלון וצוותה.
אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.

בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון רויאל גארדן המלון הכי שווה באילת נקודה! כחברי חוג השמש יש רק מלון אחד שעולה על כולם וזה בראשית במצפה רמון - יקר אך שווה כל שקל.
היינו ברוב המלונות באילת : יו קורל ביץ׳, דן אילת , מלכת שווא, הרודס ועוד... המלון הזה פשוט מעולה בכל הפרמטרים!!! שירות מצויין , עונים תוך שתי שניות ומגיעים לחדר תוך שתי דקות. אוכל מצויין, מלא מבחר.
הבריכה לא מלבנית וסטנדרטית אלא מתפרסת לכל רחבי הגן עם מלא עצים ופרחים קצת מזכיר תאילנד...
יש בריכה עם חול ים .. מהמם וכייף , מלא מזרני מיטות עם שמשיות.
החדרים מרווחים ויש מיני מקרר שלשם שינוי ריק ואפשר לשים בו מה שבאמת בא לך (לא מלא בבקבוקוני שתיה קטנים שעולים פי 3 ממחירם), יש גם שדרת חנויות וסופר במחירים שפויים , ופינת אוכל בחדר שאפשר לאכול בצורה נוחה .
בקיצור מומלץ מומלץ ושוב מומלץ ! נחזור בהחלט(:

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Gilif1509
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

Gilif1509 היקר,


כייף גדול לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן!
רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואנו שמחים לקרוא כי גם הפעם הענקנו לך חופשה מהנה!
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות באילת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אם אי פעם תסגרו חופשה במלון זה, אל תשדרגו לחדר עם מרפסת שפונה לבריכה, חבל על הכסף כי יש סיכוי שתגיעו למלון ותקבלו חדר שפונה לחניון, אם בכל זאת הזמנתם (ושילמתם תוספת) על חדר פונה לבריכה וקיבלתם חדר פונה לחניון אל תתאמצו לנסות לשנות את זה כי בקבלה ייבשו אתכם חצי שעה עם הצעות כמו להמתין לחדר אחר שיתפנה ב 16:00, כשלבסוף כן מחליפים לכם חדר הוא בעצם אותו חדר רק שני מספרים ימינה ואתם מוותרים מתוך ייאוש וחוסר רצון להרוס לעצמכם את החופשה מעצבים.
אפס תודעת שירות אבל החדרים והבריכות מדהימים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, G_e_f_f_e_nnn
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

G_e_f_f_e_nnn היקר,


אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, על כן הצטערתי לקרוא את הערותיך, באשר לשירות אותו קיבלת מצוות עובדי המלון.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.


כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מיקום מצוין, חדרים וניקיון ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה, מתקנים טובים, ארוחת בוקר ברמה גבוהה מאוד. קיבלנו את החדר באופן מהיר מאוד, החדר היה נקי ומסודר, המגבות והסדינים הוחלפו כל יום והיה לנו נוף למלונות של אילת וחלקית גם לים. נהנינו מאוד!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, OnnL1994
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

OnnL1994 היקרים,


שמחתי לקרוא, כי אתה ובני משפחתך נהניתם במהלך חופשתכם האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן!
אין ספק כי תגובות כשלכם מחזקות את ידנו ונותנות לנו את התחושה כי מאמצינו אכן נושאים פרי.
אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות