המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שני אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏176 $
eDreams‏176 $
Tripadvisor‏176 $
StayForLong
Expedia.com
Hotels.com
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,128)
סנן חוות דעת
1,128 תוצאות
ציון המטיילים
629
269
125
63
42
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
629
269
125
63
42
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
38 - 43 מתוך 1,128 חוות דעת
6 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ניסינו את כל הרשתות, אנו מבלים המון במלונות בארץ ובעולם במשך עשרות שנים...
ישרוטל היא בליגה משל עצמה, שירות ברמה אחרת, אוכל ברמה אחרת, תחזוקה ברמה אחרת! אם יציעו לנו מלון 5 כוכבים ברשת אחרת או 4 כוכבים ברשת ישרוטל - נבחר בישרוטל ללא היסוס!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Erango99
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2021

Erango99 היקר,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן.
מלון הסוויטות ישרוטל רויאל-גארדן מושלם לחופשה עם ילדים ומשפחה. המלון נראה כמו אי קסום מלא בהפתעות, המספק את כל ההנאות בהישג יד: אי טרופי, בריכות עם מתקני פארק מים, בריכה המעוצבת כחוף ים אמיתי ושדרת קניות יפהפייה עם חנויות מעצבים מובילים
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכ"לית המלון וצוותה
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אחד המלונות הטובים מתוחזק היטב ברמת הניקיון
עובדי ח האוכל יעילים וגם שהמלון בתפוסה מלאה הכל מטופל ברמה גבווהה גם השירות לאורח שנזדקקנו לו פעמיים עזר במהירות ווידא שהבקשה טופלה מנהל מזון ומשקאות ייסגני נמצא בכל מקום כל היום ודואג לתפעול השוטף

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Chaim-yanco
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2021

Chaim-yanco היקר,

כייף גדול לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן!
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות באילת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מומלץ ביותר!! נהננו מכל רגע בשהות שלנו שם, המלון מאוד מאוד נקי! מסודר ומאורגן טוב, חדרים מרווחים, צוות ושירות במלון שהרבה זמן לא נתקלתי.. כל פעם שהזמנתי שירות כלשהו לחדר התקשרו לוודא שהגיע ואנחנו מרוצים..
בנוסף, הבן שלי היה בגמילה במהלך החופשה, נעזרתי בצוות ע"מ שיביאו לנו מגן מזרון וגם כשפספס הגיעו מהר לנקות ולהחליף עוד לפני סבב הניקיון והסדר בחדר!!
אזור הבריכה גדול ויש מס' בריכות כך שלא צפוף.
המנות במסעדת הבריכה שהזמנו גדולות ממש ומספיקות לשני ילדים!
אחד הדברים הכיפיים שהיו לנו, שישנה קייטנה לילדים בה מפנקים אותם בשלל פעילויות, לוקחים אותם לבריכה ואף דואגים להם לארוחת צהריים והכל בחינם!!!!!!! זה איפשר לנו ההורים לצאת ולהסתובב קצת לבד בזמן שהילדים ממשיכים לבלות במלון.
לסיכום, נהננו כל כך, הילדים לא רצו לחזור הביתה! אנחנו שוקלים כבר לסגור לשנה הבאה שוב :)))
תדה לכל צוות המלון! היה מוווושלם!

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Marvayy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2021

Marvayy היקרה,

שמחתי לקרוא, כי אתה ובני משפחתך נהניתם במהלך חופשתכם האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן!
אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, על כן הצטערתי לקרוא את הערותיך, באשר ליחס והשירות אותו קיבלת מצוות עובדי המלון.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.
אין ספק כי תגובות כשלכם מחזקות את ידנו ונותנות לנו את התחושה כי מאמצינו אכן נושאים פרי.
אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

חייבת להגיד שאני תמיד נוסעת רק לישרוטל , לא משנה איפה רק ישרוטל.
האוכל במלון אחלה הניקיון מעולה , אווירה ועיצוב מושלם !
אבל וזה אבל גדול ! הם נפלו ממש בשירותיות ….

הגעתי לטיפול מסאז בספא ,
לצערי איחרתי לטיפול ב 4 דקות . אני יודעת שלא מקובל לאחר
לצערי היו לנו אנשי תחזוקה בחדר במשך שעה והם יצאו חמש דקות לפני שהייתי צריכה להיות שם אז לא הרגשתי בנוח להתארגן בחדר .

אז ברגע שיכולתי הגעתי הכי מהר שאפשר ואיחרתי ב4 דקות .

כשהגעתי קיבלו אותי עם יחס לא נעים , ולא הקשיבו לי כשניסיתי להסביר למה התעכבתי .

אבל החלקתי והמשכתי את הטיפול , החדר היה חם והמיטה הייתה מעקצצת , זה ביאס אותי ממש

התקשרתי לשירות לאורח אחרי הטיפול , כדיי להעלות בפניהם את הדבר הזה .

הם אמרו לי שמנהלת הספא תיצור איתי קשר .

מנהלת הספא התקשרה אליי , ומסתבר שהיא האישה שקיבלה אותי לטיפול ! דיברה בטלפון שוב באופן תוקפני , לא נעים , ולא שירותי בעליל ! התאכזבתי ברמות לקבל יחס כזה ולהיות מושפלת בטלפון ……

לעולם לא כתבתי ביקורת רעה על מקום והייתי חייבת כי פשוט הייתי בהלם .

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Kashy-oooo
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 ביולי 2021

Kashy-oooo היקרה,

אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, על כן הצטערתי לקרוא את הערותיך, באשר ליחס והשירות אותו קיבלת מצוות עובדי המלון.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.
הערותיך, אינן תואמות את מידת הכנסת האורחים הנהוגה במלונותינו ואני מתנצלת על כל התנהגות פוגעת.
הנ"ל הועבר לידיעתה של מנכ"לית המלון להמשך טיפול.

אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון ברמת אירוח גבוהה מאוד! מתאים בעיקר למשפחות (פחות מתאים למי שמחפש מלון זוגות).
במלוו מועדון ילדים, חדר וידאו/סוני. יש במלון מדשאות ונישות עם גישה לבריכה, גם שעמוס, כלל לא מורגש! יש חוף ים מלאכותי במלון, מתאים מאוד לילדים, אין חוף פרטי למלון ולכן מי שמחפש זאת יאלץ לשלם עבור מיטה/כיסא בחוף שסמוך למלון. המלון ממוקם קרוב מאוד לטיילת.
הארוחות מגוונות וטעימות מאוד.
המלון מאוד נקי ומתוחזק.
למלון חניית אורחים גדולה, צמודה למלון.
מתאים למי שמחפש חופשה משפחתית מפנקת ברמת אירוח גבוהה מאוד.

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Hilooooow
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל רויאל גארדן, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 ביולי 2021

Hilooooow היקרה,

מלון הסוויטות ישרוטל רויאל-גארדן מושלם לחופשה עם ילדים ומשפחה. המלון נראה כמו אי קסום מלא בהפתעות, המספק את כל ההנאות בהישג יד: אי טרופי, בריכות עם מתקני פארק מים, בריכה המעוצבת כחוף ים אמיתי, שדרת קניות יפהפייה עם חנויות מעצבים מובילים.
שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל גארדן עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר ואנו כבר מצפים לך בחופשתך הבאה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות