המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שני אנשים צופים במלון זה
Booking.com
‏277 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-10.12.21
Hotels.com
‏276 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-11.12.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Priceline
‏277 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-10.12.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
eDreams‏277 $
Agoda.com‏276 $
FindHotel‏276 $
הצג כל 10 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,348)
סנן חוות דעת
1,348 תוצאות
ציון המטיילים
818
287
118
60
65
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
818
287
118
60
65
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
7 - 12 מתוך 1,348 חוות דעת
9 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שרות מעולה ואדיב
המון רצון טוב למלא את בקשותינו
אוכל מגוון ועשיר
מיטות נוחות וחדרים מזמינים
צוות אדיב ונעים בגישתו עם סובלנות וסבלנות.
ובעיקר בעיקר המון תודות למירי קפון מנהלת קשרי אורחים כבר שנים שאנחנו מגיעים מדי פעם למלון ומירי תמיד זוכרת מאירת פנים אישיות ססגונית שעושה טוב על הנשמה בכניסה וביציאה.
ממליצה בכל פה להגיע למלון בכל זמן בשנה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Naamita1234
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miri Bijqwy, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו פלאזה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

שלום רב ותודה על לקיחת הזמן לדירוג המלון וכתיבת ההמלצה החמה
תודתכם לנותני השירות תימסר בהתאם
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה,
בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המלון
miribi@fattal.co.il

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו 10 קצינים מיחידת המנהל האזרחי, לסדנת מפקדים במלון, קיבלנו את השירות הכי טוב שיכולנו לבקש, כולל דאגה לחדר גדול שיכלול מקום להעברת ההרצאות. רמה גבוהה של חדרים, שירות, ארוחת בוקר מצוינת. באמת תודה רבה לכל הצוות

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, ayanad139
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miri Bijqwy, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו פלאזה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוקטובר 2021

שלום רב ותודה על דירוג נפלא והמלצה חמה,
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה,
בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המ לון
miribi@fattal.co.il

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בשמחת תורה לשני לילות עם שני ילדים ועוד זוג חברים עם ילדים בחדרי סוויטות דלקס.

אתחיל עם היתרונות: המלון על הים, חוף מסודר, נקי עם מציל. האוכל היה טעים מאוד (בוקר וערב), שירות הלקוחות היה ברמה טובה, כל מה שביקשנו ישר הביאו לנו. הנוף מהחדרים מהמם.

החסרונות: קבלת הפנים היתה פחות נעימה מבחינת רמת הניקיון. בחדר שלנו בארון הבגדים היה הרבה חול, הגיע מישהו לנקות עם סמרטוט רצפה את מדפי הארון, אמרתי לו שלא ינקה עם זה, הוא בהתחלה ניסה לשכנע אותי שזה סמרטוט חדש (רואים שלא), בסוף הוא לקח מגבת הרטיב אותה עם מים וניקה את המדפים בארון. אני החלטתי להשאיר הבגדים במזוודה ולא להניח בארון.

בנוסף היו שערות לא שלנו על הכריות במיטה, ביקשתי להחליף מצעים ואכן החליפו.
החברים שלנו קיבלו מעמד לאמבטיה לתינוק שהיה מלוכלך בקקי. החליפו להם.

היציאה לים היא דרך הבריכה, אבל אם תרצו לחזור אחרי השעה שסוגרים את הבריכה 17:00 (בספטמבר) לא תוכלו לחזור מאותה היציאה, ותצטרכו לעשות סיבוב גדול כדי להגיע למלון. אם יש ברשותכם עגלת תינוק, הסיבוב יהיה עוד יותר גדול כדי לחזור, או שתצטרכו לעלות במלא מדרגות.
אגב כששאלנו את המציל של הבריכה אם כשנחזור השער יהיה נעול, הוא אמר "הוא יהיה אם-אמא של הנעול, סבתא של הנעול". אולי זה ההומור שלו, אבל חוץ ממנו, כל שאר נותני השירות במלון היו נחמדים ודיברו באדיבות.

משהו מוזר - בשתי ארוחות הבוקר לא היו כפיות בשום מקום, אבל כשביקשתי מהמלצר הוא הביא לי. אבל לא ברור לי למה לא שמים פשוט כפיות על השולחן. צריך אותן בשביל הקינוחים/המעדנים/הקפה.

בנוסף, אולי זה קטנוני - הייתי מצפה שבחדר סוויטת דלקס במלון חמישה כוכבים תהיה מכונת קפה (למשל נספרסו) ולא קומקום של שנות ה80 (בתמונות שבאתר מוצגת מכונת קפה קטנה בחדר זה). המטבח גם היה מאוד גדול, אבל לא היה בו כלום חוץ מזה. רק קומקום עם שקיות קפה וסוכר.

לסיכום - סה"כ היה נחמד מאוד, אין ספק שהיתרון הגדול של המלון זה שהוא נמצא על חוף הים וזה כיף ונוח. האוכל טעים והשירות נהדר, אבל לא הרגשתי שהוא ברמה של חמישה כוכבים, ייתכן שיש לי ציפיות גבוהות.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, OrliL7
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miri Bijqwy, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו פלאזה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוקטובר 2021

שלום רב ותודה על לקיחת הזמן לרישום המשוב המפורט,
שמחנו לקרוא כי נהנתם מהמיקום, מהאוכל ומשירות הצוות
הערותכם בנושא הניקיון ,נרשמו ואנו דואגים לטפל בהתאם
מעבר הבריכה הינו עד השעה 18:00 מטעמי בטיחות
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה,
בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המלון
Miribi@fattal.co.il

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מהמם, שירות מעולה כולם מאוד נחמדים. חדרים יפים ירידה ישירה לים האמת שהמים בבריכה קרים אז קשה להיכנס.
האוכל טעים ברמות, יש מגוון ומבחר מטורף והקינוחים אמאלה!!! יוצאת מפה 2 קילו יותר.
מירי קפון מנהלת קשרי אורחים מהממתתתתת

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 401baharir
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miri Bijqwy, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו פלאזה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוקטובר 2021

שלום רב , תודה רבה על דירוג נפלא והמלצה חמה
שמחנו לשמוע שנהנתם בעת האירוח , ממגוון הארוחות ומשירות הצוות
רשמנו לפנינו את הערתכם בנושא הבריכה והיא תטופל
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה, בברכה
מירי ביגאוי-הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון בין התאריכים 22-24/9/21. צוות משקיען שנותן תחושה טובה. ארוחת בוקר נפלאה שלא מביישת אף מלון 5 כוכבים בארץ. מנהלת קשרי אורחים, גב׳ מירי קפון נמצאת כל הזמן בשטח, בודקת שהכל בסדר וזה לא משהו שרואים בכל מקום. סוכה ענקית הקבילה את פני האורחים והיה מקום לכל דורש וברווחה. החדרים בסדר גמור אם כי לא חודשו בזמן האחרון והבריכה גדולה ונעימה. אנחנו נשוב לשם על בטוח.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, chup2407
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miri Bijqwy, Guest Services / Front Office בנכס מלון לאונרדו פלאזה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוקטובר 2021

שלום רב ותודה על דירוג נפלא והמלצה חמה,
שמחים לשמוע שנהנתם בעת האירוח
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו ולארח אתכם באהבה,
בברכה, מירי ביגאוי-הנהלת המלון
miribi@fattal.co.il

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות