המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Hotels.com‏208 $
Expedia.com‏208 $
Priceline‏208 $
eDreams‏208 $
Travelocity‏208 $
Orbitz.com‏208 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,036)
סנן חוות דעת
1,036 תוצאות
ציון המטיילים
455
341
157
57
26
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
455
341
157
57
26
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
6 - 11 מתוך 1,036 חוות דעת
5 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

בחרנו במלון בגלל המיקום ולא התאכזבנו, בראש הכרמל, מרחק הליכה ממגוון אתרים לבילוי ביקור, למלון עצמו אין חניה אבל אפשר להסתדר בקרבת מקום, השירות מאוד אדיב, הארוחות מגוונות ומאוד טעימות, החדרים נוחים עם נוף יפה מאוד

עצה לגבי חדרים: קומה גבוהה עם נוף לגנים הבהאים
תאריך השהייה: יולי 2021
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, 345samuel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Gal Tishelman, Guest Services / Front Office בנכס דן פנורמה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2021

אורח יקר,
תודה רבה על המשוב המקסים המשבח את האירוח במלון דן פנורמה חיפה.
אנו שמחים מאוד שנהנית מהשהייה, מהשירות ומהארוחות המדהימות שלנו וכמובן מהנוף המשקיף מהחדרים.
מקווים מאוד לראותכם שוב בחופשתכם הבאה בחיפה.
בברכה,
מיכל
יחסי ציבור

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

זה לא הפעם הראשונה שאנחנו בדן פנורמה, אנחנו אוהבים מאוד את שלושת המלונות האלו של "פנורמה" באילת,ירושלים וחיפה, אבל אילת היה מלא וירושלים סגור (תפתחו כבר את המלון בירושלים- דן ירושלים רחוק מאוד וקינג-דיוויד יקר להחריד). בקיצ...חזרנו לדן פנורמה והופ...הפתעה כבר בכניסה..הצמד הנחמד והאהוב, טל ויובל בקבלה...כבר התחלה טובה. כמובן שקיבלנו את מה שרצינו חדר גדול ומרווח שפונה למפרץ חיפה. השירות במלון טוב מאוד גם בלובי וגם בחדר האוכל. הבעיה בחדר-האוכל זה הקבוצות(אלוהים...כמה קבוצות) אבל מיד הלכנו לחדר אוכל שקט יותר שפתחו באולם "פסגה". יש במלון בריכה וסאונה ואפילו חדר כושר גדול במיוחד אבל לא השתמשנו...כל יום אמרנו:"מחר" "מחר"... עד שנגמר...הזמן טס כשנהנים. חיפה מדהימה. צאו בעקבות חזירי-הבר לפני שמעבירים אותם לזכרון יעקב.

עצה לגבי חדרים: חדר לכיוון המפרץ
תאריך השהייה: יולי 2021
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, 229,715,442
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Gal Tishelman, Guest Services / Front Office בנכס דן פנורמה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

אורח יקר,
תודה רבה על המילים החמות והפרגון למלון דן פנורמה חיפה
אנו צוות העובדים והמנהלים עובדים מעל ומעבר למצופה על מנת להנעים לאורחינו את השהייה ותמיד נעים לדעת כי מאמצינו נושאים פרי.
מקווים מאוד לראותכם שוב בחופשתכם הבאה בחיפה.
בברכה,
מיכל
יחסי ציבור

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון בינוני עם שירות מתחת לבינוני, שעובדיו לא עושים שום מאמץ לסייע לאורחים.
קיבלתי חדר טווין למרות שביקשתי זוגי - אי אפשר להחליף
החדר היה עם חלון צר וביקשתי חדר עם חלון גדול יותר - אין
ביקשתי צ'ק אאוט קצת יותר מאוחר - אי אפשר
מילאתי תפריט לארוחת בוקר לחדר שלא הגיעה - הייתי צריך להתקשר (לא היה כתוב בשום מקום שצריך)
הסאונה הייתה סגורה כל השהות
ואין חנייה, כמובן.
בקיצור, המלון איקוני וחי על תהילת העבר וכיום הוא מלון בינוני ביותר ולא תקבלו בו דבר מעבר למינימום. יצאתי בתחושת חמיצות

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, LY315
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Gal Tishelman, Guest Services / Front Office בנכס דן פנורמה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

אורח יקר,
ראשית תודה שבחרת להתארח במלון דן פנורמה חיפה.
מלונות דן בכלל ומלון דן פנורמה חיפה בפרט ידועים בשל איכות וטיב השירות אותו אנו מעניקים לאורחינו ועושים את מירב המאמצים לשמור על רמת שרות גבוהה ולעמוד בציפיות ומעבר להן.
הערותיכם הועברו על הנוגעים בדבר על מנת שיטופלו לאלתר, למניעת הישנותם בעתיד.
נשמח לשוב ולראותכם בין לקוחותינו הנאמנים ומובטחני כי תזכו לשהות ואירוח מעל ומעבר למצופה.
בברכה,
מחלקת יחסי ציבור

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

יש לרשת דן 2 מלונות בחיפה, אבל גם החדש יותר כבר לא צעיר, אבל ברשת הזאת כשהם מזדקנים...הם מזדקנים טוב!!! שמורים , מטופחים ומתאמצים לשמור על מסורת ארוכת שנים של המותג הוותיק ביותר בישראל. הנוף מהחדר שלי בקומה 8 עוצר נשימה גם ביום ובעיקר בלילה , המפרץ הכחול , עכו ועד מצוק ראש הנקרה. החדר גדול מרווח ונוח במיוחד. ארוחת הבוקר מצויינת !!! הכל טרי וטעים ומבחר עוגות נהדרות כולל ללא סוכר. הצוות בחדר האוכל יעיל ומקצועי עם תודעת שרות שלא תמצאו לא בווגאס ולא בדובאי במלונות של 3000$ ללילה!!! . והכי הכי חשוב למי שבא כמוני לטייל בחיפה אחרי שנים...זה תחנת הכרמלית (המטרו של חיפה ) שנמצאת ממש מול המלון.. תודה לכולם ובעיקר לצוות בקבלה. (נ.ב. מי שאהב את הביקורת שלי ויסמן לייק למטה. יזכה להגיע פעם לירח). תודה

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
3  תודה, Cirrus22
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Gal Tishelman, Guest Services / Front Office בנכס דן פנורמה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2021

אורח יקר,
שמחים מאוד לקרוא את המשוב המקסים והמפרגן למלון דן פנורמה חיפה וכי חווית האירוח במלון תאמה את ציפיותיך.
אנו שמחים מאוד שנהנית מהשהייה ומודים לך על המילים החמות והשבחים ומצפים לראותך שוב בחופשתך הבאה בחיפה.
בברכה,
מיכל
יחסי ציבור

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

יחס מזעזע כלפי אורחים,לטענתם הם יכולים להחליט מתי לפתוח ומתי לסגור את הבריכה
ביום שמשי של 20 מעלות החליטו לסגור את הבריכה כדי לחסוך,לא הודיעו מראש ואף סירבו לזכות על חלק מהסכום,אין ספא במלון ואין חניה! נדרשנו לשלם 50 ש"ח ליום עבור כל יום חניה בחניון הצמוד

תאריך השהייה: אפריל 2021
  • סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, Sightseer782788
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Gal Tishelman, Guest Services / Front Office בנכס דן פנורמה חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 באפריל 2021

שלום רב,
קראנו בעיון רב את רשמיך בעקבות שהייתך במלון דן פנורמה חיפה.
אנו ההנהלה וצוות המלון משקיעים משאבים רבים בטיפוח איכות המוצר ושואפים להשביע את רצונם של אורחינו, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים של רשת מלונות דן, צר לנו שלא עמדנו ברמת הציפיות שלך.
בברכה,
צוות יחסי ציבור

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות