המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
חיפה
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,029)
סנן חוות דעת
1,029 תוצאות
ציון המטיילים
603
263
92
40
31
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
603
263
92
40
31
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
7 - 12 מתוך 1,029 חוות דעת
15 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון איכותי של היום צריך להציע הרבה יותר... ומה ניסגר עם השטיחים מקיר לקיר? אבל שאר הדברים עושים את העבודה - הנוף אחלה (במידה וקיבלתם חדר פונה לים), יש מרפסת, החדר לא גדול אבל מספק, המיטות מאוד נוחות, האמבטיה מאובזרת עם זרם מיים מטורף, וארוחת הבוקר אחלה. אה - ויש גם בריכה סבבה.
בקיצור - עושה את העבודה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, טל ר
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Front Office Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות

טל שלום רב,
תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל,
ותודה שניה על המשוב המפרגן שכתבתם,
אין ספק כי רשמיכם עוזרים לאורחים רבים לבצע
החלטות לגבי האירוח ותודה שפירגנת.

נשמח לראותכם שוב בין אורחינו המרוצים.

בברכת מועדים לשמחה,

צוות יחסי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון (2+ 3 ילדים) בסופשבוע, 2 חדרים, פנסיון מלא.
אוכל מצוין, חדרים מדהימים, שירות מעולה. באמת חוויה מתקנת לביקור שעשינו בחורף לפני כשנה.
נקודה חשובה ביותר שהעיבה מאוד על הביקור - באתר המלון מפורסם שבמלון בריכה מחוממת גם בחודש אוקטובר. כמשפחה עם 3 ילדים - הבריכה היא אטרקציה מרכזית במלונות אליהם אנו מגיעים. כמה מאכזב היה לגלות שבניגוד לפרסום הרשמי באתר הבריכה אינה מחוממת והיא הייתה קרה ביותר ולא ניתן היה ליהנות ממנה.
לא ברור לי מדוע מפרסמים באתר הרשמי של המלון מידע מטעה שגורם לאכזבה, וחבל !

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, 11yyh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2019

צהריים טובים,
תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל,
שמחנו לקרוא את הפירגונים על המזון והחדרים והשרות
שקיבלתם באירוח.

בנושא חימום הבריכה, אנו מתנצלים שלא נהנתם מטמפרטורת המים אך אנו עובדים
על פי נהלי החימום והימים היו מאוד חמים כדי להפעיל מערכת חימום מי הבריכה.

נשמח תמיד להמשיך לראותכם בין אורחינו המרוצים ואף לוודא כי בפעם הבאה שתתארחו,
תהנו גם ממים חמימים ונעימים לשימוש בבריכת השחיה.

בברכת שנה טובה,

מחלקת יחסי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
27 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

כל פעם שאני חושבת על חווית שהייה ותמורה למחיר אני תמיד חושבת על דן כרמל.
הזמנתי חדר אקזקיוטיב והוא שווה כל שקל, הנוף עוצר הנשימה, העיצוב ותחזוק החדר.
הארוחות מגוונות מאוד ובניגוד למקומות אחרים לאוכל יש גם טעם טוב מעבר לצורת ההגשה המיוחדת.
יותר מכך יש להם את אחת הבריכות הכי טובות בארץ.
אחזור בעתיד ולא אפסיק להמליץ עליכם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Michaella_P01
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels D, General Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוקטובר 2019
תרגום של Google

WOW!!!
We're so happy to hear that everything worked out so great!
Thanks for letting us know and giving us the opportunity to give credit to our team where it is due.
We'll all be looking forward to welcome you back again soon,
with very best regards,
Berta and the team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב

אמנם שהות קצרה, לילה אחד אך נהנינו מכל רגע ורגע!
החדר היה נקי ומרווח, השירות והנציגים של המלון היו נחמדים ומחויכים, נהנינו מאוד ונחזור ! מומלץ בחום !!!
מקבלת את צוות הניקיון בנוסף, נקי מאוד ומאוד נעים!

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, MayMay000
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 בספטמבר 2019

מאי בוקר טוב,

תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל,
אמנם לזמן קצר אך שמחנו לדעת שנהנתם
ונשמח תמיד לארח אתכם לזמן ארוך יותר
שבו תוכלו להנות מאירוח ושרות מעל המצופה.

בברכת שבו טוב,

ברטה יוגב
מנהלת מלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

לאחר שנפגשנו במלון לפני שנתיים החלטנו לחזור השנה עם ילד ותינוקת. לצערי הפעם היתה חוויה מאכזבת למדי. על אף שבאתר שלהם כתוב שקבלת החדרים בשעה 14 , כשהגענו ב14:15 בערך בקבלה הופתעו לשמוע שאנחנו מצפים לחדר לפני שלוש. גם בשעה שלוש עוד לא היה צפי , ורק אחרי שהתלוננו שוב ב15:30 הציעו לנו קפה ועוגה כפיצוי. את החדר יש לציין קיבלנו רק בשעה 16.
בנוסף קבענו לנו 2 טיפולי ספא יום למחרת , בנפרד, כדי שאחד מאיתנו ישמור על הילדים. רבע שעה לפני הטיפול הראשון ביטלו לנו את שני הטיפולים בטענה שבטעות שריינו לנו מקומות שלא קיימים. מיותר לציין שכבר עשינו תכניות לאותו יום ונאלצנו לשנות הכל .
נקיון החדרים- יצאנו פעמיים לשעתיים ויותר והשארנו אור ירוק בבקשה לנקות את החדר- כמובן לא קרה. נאלצנו להתקשר ולבקש עוד נייר טואלט ושמפו.... וזה במלון חמישה כוכבים.
מגבות בריכה נגמרו בשעה ארבע וחצי- שעה וחצי לפני סגירת הבריכה. הבחור שחילק את המגבות המשיך להבטיח שעוד כמה דקות יהיה- כמובן שלא קרה.
חייבת להגיד שמורגשת היטב אווירה של קמצנות ואדישות הצוות. כולם שואלים אותך על "הכוכבים של דן" - סוג של תמריץ לעובדים שהאורח אמור לחלק. שלנו הלכו לפח. במלון חמישה כוכבים במחיר של 1400 שקל ללילה בהחלט מצפים למשהו טוב יותר. מאכזב וחבל....

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 549irenaz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Guest Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2019

אירנה שלום רב,
תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל.
אנו קיבלנו את המשוב שהעברת ברצינות רבה ובזמן ישיבת
ראשי מחלקות עברנו עליו ביוסודיות וללא ספק ניתן ללמוד
גם בחודשי הקיץ בהם ישנם מספר רב של אורחים והצוות עובד
קשה מאוד להעניק שרות ואירוח מקצועי ביותר לאורחים, היכן עלינו להשתפר ולהעניק
שרות מעל המצופה.

כמו כן, העברנו את המשוב למנהלי הספא לשם בדיקת הנושא
והפקת לקחים.

נשמח באם תחליטו להתארח פעם נוספת להודיע לנו מראש
כדי שנוכל לוודא שאכן תקבלו את השרות והאירוח
שלו אתם מצפים.

בברכת יום טוב,

מחלקת קשרי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות