המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,095)
סנן חוות דעת
1,095 תוצאות
ציון המטיילים
646
277
97
43
32
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
646
277
97
43
32
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
26 - 31 מתוך 1,095 חוות דעת
10 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שירות מעולה..............
הצוות במלון מצוין ןשירותי. החדרים מצוינים, הנוף מצוין, האוכל מצוין!!! תןדה רבה לשף המלון, למנהלת המלון, לצוות הקבלה הנהדר. מתנות האידן מאוד מושקעות. רואים שהושקעה מחשבה בהכל עד לפרטים הקטנים!!!! ללא ספק אחזור שוב ושוב!!!

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, noyab2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 בינואר 2020

נויה שלום רב,
תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל,
אנו קיבלנו בשמחה ותודה את המשוב המפרגן שהעברתם, ואנו שמחים
לדעת שהאירוח עבר לכם כמצופה.
כמובן שהעברנו את המשוב לשף המלון וצוותו צוות הקבלה וכל שאר
הגורמים המצויינים במשוב וזאת כדי להוסיף מוטיבציה
להמשיך ולהעניק שרות מקצועי ואיכותי לאורחים.

נשמח תמיד להמשיך ולראותכם כאורחים חוזרים ומרוצים.

בברכה,

צוות יחסי אורחים
מלון דן כרמל.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מעבירים סופ״ש במלון דן כרמל ורשת מלונות דן בכלל (רק בשנה האחרונה שהינו ב 4 מהמלונות המובילים שלהם). מעבר ל״פינוק״ הלא מבוטל בחדרים ונעימות ונחמדות הצוות , מנסיון רמת האוכל הינה מהגבוהות בארץ. א ב ל- הפעם האכזבה הייתה גדולה. האוכל היה משעמם, לא מגוון מוגש ברמת מלון של 3 כוכבים לא למה שאנחנו רגילים וביחוד - מילוי מיכלי ההגשה/ צלחות ההגשה היה איטי אם בכלל, וזה בשעות הארוחה הרגילות, מרק שנגמר ולא נוסף לו רק אחרי דרישה, שקדי מרק/ קרוטונים/ איטריות שכלל לו הוצעו וגם כאן הגיעו אחרי הרבה זמן ורק אחרי דרישה ועוד ועוד. הצוות ניסה אבל זה לא היה זה לאכזבתנו.
שבוע הבא אנחנו בדן אילת שעבורנו הוא נושא הדגל הגסטרונומי באילת ואנחנו מאד מקווים לא להתאכזב.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, nukif
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בינואר 2020

בוקר טוב,

תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל.

אנו קיבלנו בתודה את ההערות הבונות שהעברתם
אשר הועברו ישר הן לשף המלון והן לראש אגף מזון ומשקאות
לבדיקה והפקת לקחים בנושא.

נשמח באם תחליטו להתארח שוב לתת לנו הזדמנות
לשפר את הרגשתכם ולוודא כי תזכו לפן קוליארי
לשביעות רצונכם המלאה.

סוף שבוע טוב ולהתראות,

צוות יחסי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הייתי אמור להגיע עם אישתי ליום כיף ליום הולדתה.
בלילה לפני היום המיוחל אישתי חלתה בשפעת.
התקשרתי לשירות הלקוחות ( שנפתח ב 9:00 בבוקר והיינו אמורים להתחיל טיפול ב 10:00 בבוקר) ביום הטיפול בכדי להסביר את המצב אך היחס שקיבלנו היה מגעיל ומזלזל.
דיברנו עם נציגת שירות וגם עם ראש הצוות שלה והסברנו שנוציא אישור מחלה, ובנוסף לפני הטיפול אמורים למלא הצהרת בריאות ושם ישנו סעיף שאומר במידה וחליתה בשפעת צריך אישור רופא כדי לעשות עיסוי, ולמרות זאת נפלנו על אוזניים ערלות ונקנסנו ב 120 לאדם.
התגובות שלהן היו "בואי... שפעת לא מתפתחת בלילה", "יש לכם עד 10:30 לשלוח אישור רופא" אין לי רופא צמוד שמקבל אותי מתי שאני רוצה האישור נשלח בסביבות 13.
מן הסתם שבן אדם שחולה בשפעת אינו יכול לעבור עיסוי.
שאלנו את הנציגה וגם את ראש הצוות שלה מי יקח אחריות אם יקרה נזק בעקבות ביצוע עיסוי לאדם שחולה בשפעת והתשובה הייתה שאף אחד לא לוקח אחריות.
לסיכום לא הגענו וגם לא נגיע.

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, bdany311
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בינואר 2020

דני שלום רב,
תודה רבה על המשוב, נשמח באם תוכל ליצור אתנו קשר למספר: 04-8303005 או לחלופין להעביר לנו
מספר נייד שנוכל להעביר את המשוב להנהלת שר-ספא למתן התייחסות.

נשמח לראותכם שוב במלון ולוודא כי תזכו לשרות ואירוח מעל המצופה.

בברכה,

צוות יחסי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מקסים , ארוחת בוקר נהדרת ושירות יוצא דופן . נוף המשקיף מחדרינו על כל מפרץ חיפה ,
נמצא במרכז הכרמל וקרוב לכל האתרים החשובים בחיפה - מאוד מומלץ .מהמלון סיירנו במקדש הבהאי משם טיילנו במרכז חיפה בזמן חגי סוף השנה .

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, tuckerdavid
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בינואר 2020

דוד שלום רב,

תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל.
קיבלנו בשמחה את המשוב המפרגן לצוות לאוכל ולשרות ואנו העברנו אותו
לצוות העובדים לשם הוספת מוטיבציה להמשיך ולהעניק שרות איכותי ומקצועי לאורחים.

אין ספק כי המשוב שהעברתם אכן עוזר לשאר האורחים המתעיניים בביקור
בחיפה ואנו נשמח לראותכם שוב מתארחים במלון דן כרמל ולוודא
כי גם בפעמים הבאות, תזכו לשרות ואירוח מעל המצופה.

בברכה,

צוות יחסי אורחים,
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הייתי היום במלון החדר היה נעים מאוד, שרות חדרים אדיב, נענה לכל בקשה שלי בנעימות ומהירות.
בארוחת הבוקר קיבלתי שרות אדיב, מקצועי וטוב.
עקב היותי רגישה ללקטוז נמנע בעדי לאכול את מרב המאכלים המוצעים, מאחר ולא הודעתי על כך למלון לא היו יכולים להכין לי מראש מזון שיתאים לי, פניתי בזמן הארוחה לשף רוני שפתר לי את הבעיה באדיבות ובמהירות ודאג שיהיה לי אוכל טעים שמתאים לי.
תודה רבה.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
  • סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, danashaked
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DesireeB617, Public Relations Manager בנכס מלון דן כרמל חיפה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 בדצמבר 2019

דנה שלום רב,
תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל.
הכי כיף לדעת שהאורחים שלנו זוכים לחווית אירוח ואנו למדים על פי המשוב
שהעברת שאכן האירוח במלון היה לשביעות רצונכם המלאה ואף מעבר.

אנו מעבירים את המשוב למנהלי מחלקות והעובדים לשם הוספת מוטיבציה להמשיך
ולהשתפר תמיד, ואנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו המרוצים.

באם תחליטו להתארח שוב, נשמח להעביר לך את מספר הנייד של השף
ובכך תגיעו ותזכו לקולינאריה על פי בקשתכם.

בברכת שנה אזרחית נהדרת,

צוות יחסי אורחים
מלון דן כרמל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות