ציפיות גדולות וכך גם האכזבות.הזמנתי חדר עם נוף לכרמל ולים(הייתי בטוחה שהזמנתי עם נוף למפרץ חיפה,טעות שלי).רק בדיעבד שמתי לב שהתמונה שמופיעה באתר בכל חדר היא אותה תמונה מה שגרם לי לטעות.הגענו למלון קיבלה אותנו נציגה בשם סנא,בחורה מקסימה לבבית,אמרה ששידרגו לנו את החדר,בפועל "השידרוג" היה לעלות 2 קומות לאותו חדר בדיוק. עלינו לחדר ירדנו לבריכה ולא ממש ראינו את "הנוף" שנשקף מהמרפסת.שבפועל היה שכונת מגורים, בינינים ישנים ובצד ימין רואים את הים.לא בדיוק נוף לכרמל ולים .בערב יצאנו לעשות סיבוב וראינו שגב המלון למעשה משקיף על מפרץ חיפה והגנים הבהאיים.ניגשנו לקבלה ,אני מודה שהייתי בטוחה שהזמנתי עם נוף למפרץ, פניתי בקבלה לבחור בשם אלון ,אמרתי לו שהזמנתי חדר עם נוף למפרץ הוא הוציא העתק הזמנה נפנף לי מול הפרצוף עם ההזמנה ואמר קיבלת מה שהזמנת.בלי לנסות לבדוק אם יש חדר אחר אפילו בתוספת תשלום,הגישה שלו הייתה מגעילה בלשון המעטה.ביקשתי לדבר עם מנהל,ואז התקשר למישהי בשם מירי לכאורה מנהלת יחסי ציבור אמר בטון מלגלג,"יש כאן אורחים שמתלוננים על מה שהזמינו".מירי ניגשה אלינו ובמקום להקשיב ולנסות לרצות אותנו אמרה משפט תוכיחי לנו שהזמנת חדר עם נוף למפרץ. אמרתי לה אין לי איך להוכיח כנראה, שטעיתי.אבל עצם התגובה שלה הייתה פשוט בזיון.במקום לנסות לתקן את חווית האירוח שלנו ע"י בדיקה עם יש אפשרות לעבור חדר אפילו בתוספת תשלום או להסביר בצורה נעימה זה היה פשוט הלם מוחלט עבורנו. כשעזבנו את המלון דיברתי עם פקידת הקבלה(סנא) כשאלה אם נהננו סיפרתי לה על כל מה שהיה והיא הצטערה לשמוע,ביקשתי ממנה שתדאג שיחזרו אלינו.ביום ראשון בשעות הבוקר התקשרה נציגה מהמלון,מאחר והייתי באמצע העבודה לא יכולתי לנהל את השיחה היא הבטיחה שתתקשר בארבע אבל מאז לא חזרה אלי.מה שנתן לי להבין כמה אין שם שום חשיבות למשוב,לשיפור.שילמנו לא מעט כסף 2042 שח ללילה וזה היה ממש,מאכזב.אין לי ספק ששוב,לא אתארח שם .בעיני זאת תעודת עניות לרשת כמו דן.וחבל.