אביבה היקרה,
זכרונך כנראה מטעה אותך ולכן אעזור לך באהבה ושמחה רבה:
ישבתן ארבע חברות והזמנתן כל אחת מנה. אחת מכן הזמינה קיש וביקשה לחממו, כך עשינו. המנה חזרה ואז נאמר שהמנה קרה ויש בה נוזלים. ושנבטל את המנה. ניגשתי לשולחן. שלושת רבעי המנה כבר נאכלה, סלט הצד חוסל במלואו. הסברתי שאין נוזלים במנה אבל בכל מקרה, אין שום בעיה להחליף או לבטל מנה, זו זכות הלקוח, אבל אחרי ביס, שניים שלושה. לא לאחר שנאכלה כמעט בשלמותה. הסברתן לי שכל הבנות אכלו ממנה ושלחצתן על חברתכן לאכול את המנה. זה מעניין אבל לא ממש קשור אלי, נכון? המנה נאכלה. עם כל הכבוד אין סיבה לזכות. ניגשת כמה דקות אחר כך, הסברת שוב שהחברות לחצו על הבחורה לאכול, ששאר המנות היו נהדרות ושיהיה לי יותר זול לבטל את המנה במקום שתפרסמו ברבים שלא כדאי לבוא אלינו, תספרו לחברים וגם לא תתנו טיפ למלצר. זה נקרא בריונות גבירתי לכל דבר ולצערי אני לא מוכנה להכנע להתנהגות מסוג זה. ממליצה לך להתעמק בהתנהגות שלך, ולבחון אותה היטב.