ברצוני לשתף על החוויה שלי במלון אוריינט- מלון שנחשב לאחד ממלונות ״היוקרה״ של רשת ישרוטל.
הגענו כזוג ללילה במלון לאחר תקופת מבחנים אינטסיבית ובחרנו במלון אוריינט על מנת להתפנק כי בנוסף לזה שהמלון נחשב מלון ברמה גבוהה הוא גם מציע שתי בריכות, בריכת חוץ וגם מחוממת מה שאידיאלי לנופש בקיץ.
נכון שמדובר בחודשי הקיץ העמוסים, אבל זו לא פעם ראשונה שלנו במלונות בארץ בתקופה זו ובמלון אוריינט זה הרגיש שאין ניהול כלל במלון ולא הייתה שום היערכות לעומס שמגיע ואני ארחיב- כל בריכה במלון הייתה מפוצצת ומלאה בילדים לא נשארה מיטה אחת פנויה( לא משנה באיזו שעה הגענו) מספר המיטות והחלל של כל בריכה לא מכיל אפילו 10% מכלל האורחים שמגיעים להתארח במלון וזה מבאס מאד וזו הערה של קשורה לזה שקיץ או לא.
באופן כללי מספר המיטות הוא מזערי ביחס לכמות האורחים ששוההים במלון ומאפשר רק לחלק מאוד קטן מהאורחים להינות מההיצע של המלון.
אנחנו כזוג לא הצלחנו להינות משום בריכה במלון עקב העומס האדיר והיעדר מקום וחבל.
העומס המשיך גם בארוחת הבוקר, מלצר עצר אותנו בבהילות עוד לפני שהתיישבנו בשולחן והסתכלנו בתפריט (כשאני עוד עם התיק על הכתף). לקח הזמנה של קפה וחביתה בבהילות ואמר :״ אין לי מושג כמה זמן זה יקח יש עיכובים רציניים, יש אנשים שמחכים כבר 30 דק לחביתה ועוד לא קיבלו״ הבנו את מצב הקריסה של המלון. החביתות הגיעו כמעט אחרי 40 דק׳ כשהן נראות לא מגרות בלשון המעטה- וויתרנו על התענוג וניסינו לראות אם יש עוד אופציה להינות מהמלון.
(יש לציין שארוחת בוקר לזוג עולה כמעט 300₪.)
לאחר שיצאנו מארוחת הבוקר מאוכזבים ורעבים ניסינו לראות אם אולי הפעם נצליח לתפוס מקום בבריכה- כמובן שלא.
ירדנו לחדר אספנו את הדברים והלכנו לעשות צ’ק אאוט מוקדם כי כבר הבנו שבמצב הקיים של המלון אין לנו מה לעשות פה עוד.
עלות של 2000₪ ללילה לכל הפחות ואתה מקבל חוויה של מלון הכל כלול באילת בכל היבט.
השיחה עם יחסי הציבור של המלון הייתה מאכזבת וניכר שלא היה להם באמת אכפת מהחוויה שנהרסה לנו.
אנחנו זוג שנופש הרבה בארץ ובעולם ולא ציפינו לכאוס כזה במלון אוריינט- הגענו לנופש וזה הרגיש שאנחנו במלחמה.
אם מלון לא מסוגל להתמודד עם כמות כזו של עומס- פשוט אל תכניס כמות כזו. פשוט זלזול באנשים.
להמלצתי, אל תגיעו לאוריינט בחודשי הקיץ כי החוויה מזעזעת ולא מספקת תמורה למחיר שמשלמים.