המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (168)
סנן חוות דעת
168 תוצאות
ציון המטיילים
134
15
9
2
8
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
134
15
9
2
8
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
21 - 26 מתוך 168 חוות דעת
23 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב

חדר נקי ומעוצב להפליא, טרקלין פתוח 24/7 וארוחת בוקר מדהימה עם פינוקים מעבר לדימיון
המלון חם ונעים וממוקם במרחק הליכה מכל מקום (כותל, מחנה יהודה, ממילא, רחוב יפו....)
תודעת שירות פשוט יוצאת מהרגיל..... צוות מדהים

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • שירות
תודה, DoronB88
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Fattal_Hotel_Chain, Manager בנכס לאונרדו בוטיק ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 באוגוסט 2018

דורון יקר שלום, המון תודות על הזמן שהקדשת לשיתוף חוות דעתך על המלון. אנו שואפים לספק לאורחינו את חווית האירוח ברמה הגבוהה ביותר ושמחים לקרוא כי ענינו על ציפיותיך. יהיה לנו העונג לקבל את פניכם שוב בקרוב.
בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בערך בשעה 7:50 בבוקר החלו רעשים חזקים של קשיחות ושיפוצים, המקלחת רעדה, וזה נמשך ככה עד שעזבנו את המלון.
הנהלת המלון ציינה כי מעל חדרי המלון ישנן דירות פרטיות ואין באפשרותם לעצור את העניין.
יצוין כי נתנו לנו 15% הנחה (לדעתי על הטיפול ספא שעשינו).
לסיכום, המלון עצמו נקי והשירות מדהים אבל כל זה לא שווה כלום אם אי אפשר לישון בכלל, אם הדירות מעל התחילו שיפוץ היום, לכו תדעו מתי זה יגמר.

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Eranver
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Fattal_Hotel_Chain, Manager בנכס לאונרדו בוטיק ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2018

ערן יקר שלום,

תודה על הזמן שהקדשת לשיתוף חוות דעתך.
שמחנו לקרוא כי נהנית מרמת הניקיון והשירות של הצוות.
באופן חריג, אכן היה שיפוץ חד פעמי בדירה פרטית הסמוכה למלון.
נשמח לארח אותך באהבה שוב בקרוב.

בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חזרנו מארבעה ימים במלון, זוג+2 חדר סטודיו.
חיפשתי מקום מרכזי, ומבחינת המיקום והגישה לכל מקום היה מאוד נוח.
הגענו לחגוג לבעלי יום הולדת וקיבלנו מתנה מארז של ללין ובחדר היה שוקולד ותמרים(מועדון שמיים)
החדר בחלל אחד, לא קטן. לילדים היתה ספה נפתחת, נוף לא היה, המרפסת פונה לאיזשהו מבנה סמוך, המרפסת שלנו היתה מלוכלכת בח... של ציפורים שלא נוקתה באף אחד מהימים שלנו שם, לא יצאנו אליה.
החלון השני פונה לאיזשהו אתר בנייה/מיזבלה, אז השארנו את הוילון סגור(לא ממש הפריע).
לא יודעת להגיד אם כל החדרי משפחה פונים לאותו כיוון כי ביקשתי מראש אם אפשר לקבל חדר לכיוון אחר.
אהבתי שיש מכונת קפה בחדר, חבל שיש רק ארבע קפסולות ולא מחדשים כל יום.מה שלנו הפריע שדלת השרותים לא צמודה לקיר ויש חריץ לאורך בול מול האסלה?!
למה?! לילדים שלי זו היתה אטרקציה אמיתית.
א. בוקר- טובה מאוד וטעימה, יש גיוון כל יום,כשנכנסים שואלים מה תרצו לשתות ואיזו חביתה להכין. אווירה שקטה. מלצרים אדיבים מאוד, גם עובדי המטבח. הייתי שמחה אם היו פנקייקים או וופל בלגי, מה שהיה קולע יותר לטעמם של הילדים.
עובדי הקבלה אדיבים ושירותיים, עוזרים במה שיכולים. אם זה למצוא אוטובוס שמגיע לאזור מסוים לבין התחשבות בשעת היציאה ובכלל בכל דבר שצריך.
חנייה- מתחת למלון- חניון די מצומצם לאורחי המלון על בסיס מקום פנוי,יש צורך להירשם קודם במלון עם מס' הרכב, ואם החניון פתוח השער יפתח.
ניקיון-קיבלנו את החדר עם שתי מגבות לארבעה אנשים,אחרי שתי שיחות לקבלה וירידה של בעלי לשם, הביאו גם לנו מגבות (45 דק'). בשאר הימים הניקיון היה בסדר, מציעה גם לנקות את האבק מהארונות.
עיצוב המלון יפה ומודרני, אהבתי שיש טרקלין עם שתיה חמה כל הזמן וכיבוד. הצוות לבבי, כולם אומרים שלום ,בוקר טוב ומחייכים. אווירה שקטה, שזה משהו שחיפשתי בנופש, הבת שלי נהנתה להשתכשך בג'קוזי שיש במלון.

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, MarinaK3909
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Fattal_Hotel_Chain, Manager בנכס לאונרדו בוטיק ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 בספטמבר 2018

מרינה יקרה שלום, תודה על הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב.
שמחנו לקרוא כי מיקומו המרכזי של המלון, ארוחת הבוקר ורמת השירות של הצוות הינם לשביעות רצונכם.
ניתן להזמין מראש קטגוריית חדר משודרגת יותר ובהתאם לקבל את הנוף הרצוי.
אנו מעריכים את בחירתכם לנפוש במלון לאונרדו בוטיק ירושלים ומקווים לקבל את פניכם שוב בעתיד הקרוב.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב

הגעתי למלון לחופשה עם בתי הצעירה. קיבלו אותנו בקבלה עם חיוך ובנעימות. הופננו לחדר בקומה השניה. החדר שקיבלנו מרווח ונקי, מיטה נוחה ומפנקת, מקלחת מרווחת, מקרר קטן לנוחות האורחים, פינת קפה ומסך טלויזיה גדול עם ערוצים מגוונים. הצוות במלון נעים מאוד, סייעו לנו בהתמצאות בסביבה והשרו ביטחון. ארוחת הבוקר מגוונת מאוד וטעימה והצוות מאוד משתדל. הערה קטנה לשיפור בנושא ארוחת הבוקר: המטבח עובד לאט ביותר בשעת לחץ - כדאי לתגבר. החביתות והקפה מתעכבים מאוד.
מעבר לכך - היתה חופשה מושלמת ובמחיר שווה לכל נפש! הצטרפנו למועדון שמיים ובסופו של דבר שילמנו בהשמנה ישירה בפתאל פחות ממה שביקשו בבוקינג.

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, hon2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Fattal_Hotel_Chain, Manager בנכס לאונרדו בוטיק ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2018

אורח יקר שלום,
המון תודות על השבחים ועל המילים הטובות.
היה לנו לעונג לארח אתכם באהבה עמנו, משמח לקרוא כי הצלחנו לספק עבורכם חוויית אירוח איכותית ומהנה כפי שאנו שואפים לעשות עם כלל אורחינו.
נשמח לקבל את פניכם שוב בעתיד הקרוב.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב

המלון חדש מאוד, פחות משנה. כל הצוות מצוין, רק מנסה לעזור ולתת עוד ועוד. מנהל ת הקבלה מיכל מקסימה, מנהלת הספא גילי כנ"ל. השף לא הפסיק לפנק ולוודא שהכל בסדר וטעים. המלצרית מעיין היתה אדיבה ונתנה שירות נהדר. מלון שחייבים לחזור אליו

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, ShmulikN6
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Fattal_Hotel_Chain, Manager בנכס לאונרדו בוטיק ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2018

שמוליק יקר שלום,

אנו מעריכים את הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב ושמחים לקרוא כי הצלחנו לספק עבורך חוויית אירוח איכותית ומהנה כפי שאנו שואפים לעשות עם כלל אורחינו.
מחמאותייך הועברו למיכל , גילי ומעיין ששמחו מאוד לשמוע על כך.
יהיה לנו לעונג לארח אתכם באהבה שוב בעתיד הקרוב.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות