המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Expedia.com‏200 $
Priceline‏199 $
Orbitz.com‏200 $
Trip.com‏660 $
Hotels.com‏200 $
CheapTickets‏200 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,772)
סנן חוות דעת
2,772 תוצאות
ציון המטיילים
1,691
572
287
121
101
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,691
572
287
121
101
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
233 - 238 מתוך 2,772 חוות דעת
17 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון נהדר שירות טוב ואכפתי הגענו עם המשפחה לסופ"ש ירושלמי ונהננו מכל רגע גם מהאוכל וגם מהשירות.
מרחק 2 ד הליכה מתחנת רכבת קלה שמחברת בין כל העיר
נקודות החולשה של המלון הם החניה שתמיד עמוסה וברוב המקרים אין מקום פנוי
והבריכה שקטנה מדי
אך שוב זה ממש לא פוגם בחויית החופשה

תאריך השהייה: אוגוסט 2015
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, nati112015
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael H, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2016

נתי יקר,

תודה שכתבת משוב נפלא על מלון לאונרדו ירושלים ונהניתם מכל רגע ומהשירות.
אכן החניה במלון על בסיס מקום פנוי, ואכן הבריכה לא ממש גדולה כי המהות בירושלים אלו האתרים האטרקטיבים.
תודה שבחרתם בלאונרדו ירושלים ונשמח לראותכם שוב

בברכה
יעל-ח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ביקרנו כזוג ללילה אחד באמצע שבוע, ובחרנו בחדר משודרג בקומה השמינית עם מרפסת.
חדר נקי ומסודר, מרווח ובסך הכל נראה דיי טוב.
המקלחת עצמה ברמה ירודה יותר, ולצערי המגבת היתה עם סימני מייקאפ רבים מהאורחת הקודמת.
ארוחת הבוקר היתה מאוד עשירה ולא היה חסר דבר.
המלון עצמו מאוד נקי, יפה ונעים. מוזיקה מתנגנת 24 שעות בכל המלון, כולל בבריכה.
הבריכה יפה, נקייה ומתוחזקת.
סך הכל היה לא רע בכלל.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, מיטל א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael H, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2016

אורחים יקרים,


שמחנו לקרא את המשוב הנפלא שכתבתם.
אכן קומה שמונה משודרגת עם מרפסות .
אנו מתנצלים על סימני המייקאפ במגבת, אנו עושים את המיטב שאורחינו יהנו מכל רגע נתון במלון.
אנו מודים לכם שבחרתם בנו ונשמח לראותכם שוב איתנו

בברכה
יעל-ח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

מאז שנכנסנו למלון פנינו לקבלה, שירתה אותנו פקידת הקבלה נור, הייתה נפלאה, עם סבלנות וחיוך. יש כבר בצהרים דאגה לנו למפתחות שבת במקום שנרוץ פעמיים לקבלה. היו הרבה אנשים שהגיעו לשבת לא היו צעקות, אנשים חשו כמוני שמטפלים בהם וזה חשוב מאוד, הם נתנו את התחושה שהאורחים חשובים להם. מה שהמלון צריך לעשות היות ומגיעים הרבה אנשים דתיים לרכוש כמות סידורים גדולה , כי לא היה סידורים בבית הכנסת , זה הדבר היחיד שנתן תחושה לא טובה, במחיר של אורח אחד אפשר לרכוש 200 סידורים והכול בסדר.

תאריך השהייה: יוני 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, 0522349466
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael H, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 ביולי 2016

אורחים יקרים,

תודה על משוב נפלא
שמחנו לשמע שמהכניסה למלון החוויה הנעימה החלה.
נור בהחלט נעימה ושירותית ונשמח לספר לה על הפירגון
העברנו את הערתך למשגיח המלון לדאוג ליותר סידורים
אנו רוצים להודות לכם ששהייתם עימנו ונשמח לראותכם שוב

בברכה
יעל-ח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

בלובי של קומה רביעית היה ריח סיגריות מזעזע לאורך כל היום.
בחדר האוכל גם היה ריח סיגריות, כאשר העובדים יצאו לעשן ו״שכחו״ את הדלת לחדר האוכל פתוחה.
ביקשנו שיסגרו הדלת המובילה למרפסת כדי שריח העשן לא ייכנס פנימה (אנחנו ישבנו קרוב לדלת), אז ביקשנו... זה לא אומר שמישהו צריך להקשיב... :(

יותר משעה חיכיתי למגבות ושמפו בצהריים. התקשרתי כמה פעמים, בסוף לאחר שעה הגיעו המגבות, אבל את השמפו... שכחו.

המלון לא ערוך לאירוח טבעוניים וצמחונים. אין סימון בבוקר אלו מנות מכילות חלב, צריך לנחש ובערב אין מנות צמחוניות, באופן כללי אין מבחר רב של מנות. שאלתי את המלצרים, הם הלכו לבדוק ולא שבו.

בצהריים התנהל ויכוח בבריכה שכמעט גלש למריבה רבת משתתפים בין אחד העובדים ומישהו מהאורחים. התלבטתי אם לקחת הילדים ולהתקפל מפחד שזה יגלוש לאלימות. בנוסף בבריכה ישבו כמה אורחים עם בקבוקי אלכוהול מזכוכית על השולחנות לידם. אין איזה נוהל שלבריכה לא מכניסים בקבוקים שבירים????

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, lilach307
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael H, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 ביולי 2016

אורחים יקרים,

תודה שלקחתם מזמנכם לכתוב משוב על לאונרדו ירושלים.
אנו בהחלט מתנצלים שלא היינו ממש לשביעות רצונכם.
בהחלט לקחנו את הערותיכם לתשומת ליבנו, למען נלמד ונשתפר.
ואשמח אם תחליטו לתת לנו הזדמנות נוספת אנא תיידעו אותי ואשמח לדאוג לארוחה טבעונית מבעוד מועד.
תודה שבחרתם בנו
בברכה
יעל-ח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

השהיה במלון הפכה לחוויה מפוקפקת ולא נעימה, החדרים והמסדרונות מלוכלכים, החדר מסריח, יש מיני בר והוא ריק, היחס בקבלה קר ואדיש במקרה הטוב, מעליב במקרה הגרוע.
בקשתנו להבאת שני כריות נוספות לחדר (שלא היו בארונות) נענו בחוסר רצון בולט וביחס מזלזל.
יש במלון דבר ייחודי עולמי, זה המלון היחידי בעולם שגובה מהאורחים דמי חניה בחניה של המלון (20 ₪ ליום!). אנחנו נוסעים הרבה ולא נתקלנו בדבר כזה.
יש דבר טוב, האוכל, השרות בחדר האוכל לא, אבל האוכל בין סביר לטוב.

תאריך השהייה: יוני 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, tsvivetcher
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael H, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 ביולי 2016

אורחים יקרים,

תודה שלקחתם מזמנכם לכתוב משוב על מלון לאונרדו ירושלים
אנו מצטערים שלא הצלחנו לגרום לכם להנות מהשהייה, בהחלט לקחנו את הערותיכם לתשומת לב לכל המנהלים והצוות.
שמחנו לדעת שנהניתם מהאוכל ואנו בהחלט נשמח לראותכם שוב איתנו להזדמנות נוספת ולהנות מהשיפור.
תודה ששהייתם איתנו

בברכה
יעל-ח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות