המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Expedia.com
‏246 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.07.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Booking.com
‏157 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-29.07.21
ZenHotels.com
‏246 $
‏141 $
+ ‏21 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Priceline‏157 $
Hotels.com‏171 $
Orbitz.com‏171 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (589)
סנן חוות דעת
589 תוצאות
ציון המטיילים
72
136
157
101
123
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
72
136
157
101
123
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
29 - 34 מתוך 589 חוות דעת
31 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

בס"ד
‏כ"ה/תמוז/תשע"ו
‏31/07/2016

לכבוד
מר אורי חיו
הנכבד שלום רב,

התודה והברכה
התארחנו בסופ"ש לחגיגת יום הנישואים במלון שערי ירושלים והכל היה מדהים- רצינו להודות על היחס והשירות שקיבלנו מאורי המנהל ממחלקת הקבלה ושל כל אנשי הצוות היה פשוט מצוין, אתם מאוד לבביים, נחמדים וניכר שבאמת רוצים לעזור ולפנק את האורחים
ואותנו בפרט כלקוחות קבועים בחגים ובכל הזדמנות במלונכם.
יש לציין שכל בקשה נענתה בחיוב ונעשתה על הצד הכי טוב שיש.
אנו מעריכים מאוד ומודים לך ולכל צוות המלון על האירוח הנפלא היחס המעולה והאווירה הנעימה, אדיבות הצוות בכל התחומים כולל המשגיח ומנהלי חדר אוכל על היחס האישי!
שמחתנו לשהות במחיצתכם תודה רבה מקווים לחזור בקרוב .
אנו ממליצים בחום לכל מי שרוצה ליהנות מחופשה מושלמת, אוכל טעים, שירות מקסים. וקרוב לכל המקומות.
מיקום המלון מרחק הליכה מהתחנה המרכזית והרכבת הקלה וכו'.

בברכה
אריה ושרה חנון חנניה ואסתר ועקנין
נייד:0536429050 טבריה

עצה לגבי חדרים: החדרים בקומות העליונות משופצים יותר ושקט יותר
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, sarahan2016
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Adi O, Revenue Manager בנכס מלון שערי ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוקטובר 2016

שלום רב אורחים יקרים
.תודה רבה על בחירתכם לשוב ולהתארח במלון שערי ירושלים
שמחנו מאד לקבל את המשוב הנעים שלכם אשר מהווה
תמיכה רבה בהשקעה ובמאמצים שצוותי המלון וההנהלה עושים בכל מחלקות המלון כפי שציינתם
להעניק חווית שהייה מיוחדת לאורחי המלון
בברכה ותודה רבה
מצפים לארח אתכם בביקורכם הבא בירושלים
צוות והנהלת מלון שערי ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

החדר מעוצב בטוב טעם הלובי גדול הריהוט ניראה חדיש האוכל במלון סביר השירות טוב ארוחת הבקר מומלצת ניתן להעזר בפקיד הקבלה לצורך קבלת המלצות של אתרים מומלצים לטיולם קרובים כמו כן יש מרכז מיסחרי מתחת למלון יש מיגוון חנויות נוחות

עצה לגבי חדרים: קומה עליונה
תאריך השהייה: מאי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, davudbh121
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Adi O, Manager בנכס מלון שערי ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 ביולי 2016

אורחים יקרים,

אנו מודים לכם כי בחרתם במלון שערי ירושלים

שמחנו לראות כי עיצוב החדר והלובי נעמו לכם וכי היחס המיוחד והשירות של פקיד הקבלה
היה לכם לתועלת.

צוות המלון והמנהלים פועלים רבות כדי להעניק לאורחינו חווית שהייה ואירוח
מעל ומעבר למצופה ושמחים כי אורחינו חשים בזאת

נשמח מאד לעמוד לרשותכם ולארח אתכם בביקורכם הבא בירושלים

בברכה
צוות המלון וההנהלה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו במלון יחד עם משפחתי נהננו מאוד, הארוחות במלון מאוד טעימות, יש מגוון רחב של סלטים, אינטרנט חינם, הלובי יפה וגדול, הצוות מדהים, דאג לנו מאוד בזמן השהייה במלון, קיבלנו כרטיסי כניסה בחינם לגן החיות, הילדים מאוד נהנו!! שווה מאוד, מומלץ בחום!

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Nnnn17
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Adi O, Manager בנכס מלון שערי ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 ביולי 2016

אורחים יקרים,

תודה רבה שבחרתם להתארח במלון שערי ירושלים.

אנו מודים לכם כי הקדשתם מזמנכם לכתוב לנו חוות דעת לאחר שהייתכם במלון.

שמחנו מאד לראות כי חווית האירוח שלכם היתה נעימה, כי השירות והיחס של הצוות היו
מצויינים, כמו גם הארוחות והמגוון שמוגש.
וכן כי הכרטיסים בחינם לגן החיות היו להנאה מושלמת לילדייכם.

צוות המלון והמנהלים שוקדים באופן מתמיד על הענקת חווית אירוח ושהייה לאורחינו
מעל ומעבר למצופה.

נשמח לארח אתכם בביקורכם הבא בירושלים

בברכה,
הנהלת מלון שערי ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 במרץ 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מיקום המלון פשוט מעולה, דקה מתחנה מרכזית, שתי תחנות חשמלית ממחנה יהודה וכו'. מאוד נוח לאלה מאיתנו שמטיילים בלי אוטו. גם לאלה עם אוטו יש חניה חינם.
בסמוך מרכז קניות "סנטר 1".
ארוחת בוקר סבירה. ניקיון חדרים אינו מספיק, אבל גם בגבולות הסביר:)
לסיכום: בשביל לילה אחד-שניים - מלון בסיסי שנותן תמורה למחיר. לא לצפות ליותר מדי ויהיה בסדר.

תאריך השהייה: מרץ 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, OlgaGurArye
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Adi O, Manager בנכס מלון שערי ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 ביוני 2016

אולגה שלום רב,
תודה רבה שבחרת להתארח במלון שערי ירושלים
שמחנו שמיקום המלון , הסמיכות לסנטר 1 ומרחק הנסיעה הקצב לשוק מחנה יהודה, מהווים ערך מוסף וחשוב למטיילים בירושלים כפי שציינת.
לקחנו לתשומת לבנו את הארתך בנוגע לנקיון החדר במטרה לשפר ולהעניק חווית אירוח
נעימה לכל אורחינו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת בביקורך הבא בירושלים
בברכה הנהלת מלון
שערי ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בפברואר 2016-חוות דעת נכתבה ב

ג'וקים מתרוצצים בחדר האוכל בארוחת הערב, אחרי שאורחת שלי ירדה לא כול שם כל כך נגעלה וביקשה לקחת איתה צלחת החוצה (במלון רימונים ירושלים השבוע הציעו לנו לקחת חמגשיות כדי לקחת עוגות ופירות לחדר) כאן התחילו צעקות על 3 בורקס וכמה עליי חסה.
לאחר שהאורחת טרחה לצעוק בלובי המלון שישנם ג'וקים בחדר האוכל אז התערב המנהל והשיב לנו "40 שקלים" מסכום ארוחת הערב.
החדרים נוראים , טינופת , אין מקרר, אין כספת , מסך קטן 8 ערוצי טלויזיה, טלפון לא תקין , לא היה שמפו והמצעים מטונפים שביקשתי החלפה של מצעים וציפיות לכריות נענתי שאין אנשי צוות במלון...
ירדתי ללובי שם הוסברה לאחד מאורחי שהכניסה היא למתארחים במלון בלבד, לאחר מכן בחוסר כוונה ורצון להיכנס למיטה ולנוח , הצעתי לקולגה לעלות אליי לחדר מאחר ובלובי כבו האורות, מעולם לא נתקלתי בלובי חשוך , לפי מה שידוע לי לובי הוא סלון ישיבה של מלונות , לאחר שהוסבר לנו שכמי ששכר את שירותיי המלון ללילה אחד לאורח 1 אסור לי לארח ולעלות אליי לחדר קולגה בענייני עבודה, גם שהלובי חשוך, אז התקוממתי , אנשיי האבטחה טענו שאנחנו עושים להם "תרגיל מלוכלך" שהם "שתקו" ונתנו לי לעלות לחדר לעבוד על קולגה שלי למרות שהאירוח הוא ל"אדם אחד" ואם אני רוצה להכניס אליי לחדר או ללובי מישהו אני חייב לשלם עבור השהייה שלו/ה ביקשתי לדעת מאיפה הגיעו החוקים בנוסח "הלובי סגור לאורחי המלון מהשעה 2 בלילה... למאבטחים מותר לשכב לישון ומידי פעם לצאת לעשן , חתולים לעומת זאת , למרות שרשום שהכניסה לבעלי חיים אסורה מטיילים ברחבי הלובי חדר האוכל והבר , כמו כן 3 כלבים בלובי בשעה 11 בלילה...
המאבטחים סרבו לתת לנו לשוחח עם האחראי , אשת הקבלה התנצלה אבל הם החליטו כי הקולגה שלי מסכנת את המלון ועליה לצאת משטח המלון , אחרי שהוסבר לשני המאבטחים שנתלונן על החרפה הזו , הם נתנו לנו לשבת בחושך בלובי בפינה , זה כנראה יהיה היחס שתזכו לו אם תבחרו להתארח במלון שערי ירושלים ,צר לי שהמקום הידרדר כל כך... פשוט בושה!

תאריך השהייה: אוגוסט 2015
  • סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
9  תודה, MSAA16
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות