המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,901)
סנן חוות דעת
1,901 תוצאות
ציון המטיילים
1,413
283
120
53
32
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,413
283
120
53
32
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,901 חוות דעת
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שהינו בבית מלון מ 3.9 עד 5.9, האירוח מהדרגה הראשונה.בקבלת הפנים ניגשו לרכב, החנו אותו ונכנסנו לקבלה ליוו אותנו ולקחו את המזוודות עד החדרים. העובדים כולם בלי יוצא מהכלל בחורים מנומסים מאוד, אדיבים, מקצועניים.

לפני קבלת המפתחות ניגש אלינו בחור מנומס ומקצוען הסביר לנו על המלון ונתן לנו את המפתחות ובארוחת הערב המלצר האחראי עלינו בשם (אבו עלי) אדם אינטלגנט, התייחס אלינו בכבוד ובנימוס,בכל בקשה נענה בחיוב ,באדיבות ובמיידי.

רוצה להמליץ על השירות של כל עובדי בית המלון , יש לציין שרובם הגדול מהמגזר הערבי! ואין אין על השירות שקיבלנו ועל הנימוס!!

בברכה,
משפחת זינאתי חדרים מספר
638, 639

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, LarinLl1234567ll
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020
תרגום של Google

Dear Zinati family,
Our staff members are always dedicated to offer our guests a service experience of the highest standard, and are more than pleased to therefore read your lovely comments. Thank you for taking the time to share this generous feedback with us.
We look forward to hopefully welcome you back to the King David Hotel in the near future,
With warm regards,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

לא היה לנו קל כמשפחה לקבל החלטה לצאת ולהתארח בבית ממלון בתקופה כה מאתגרת, בחרנו במלון המלך דוד , מכיוון שאין זו הפעם הראשונה שאנו מתארחים במלון זה ואף פעם לא התאכזבו
ואכן גם הפעם המלון עמד בכל הצפיות שלנו ומעבר...
המלון ערוך בצורה מדהימה ויצירתית לתקופת הקורונה, החל מעמדות ג׳ל חיטוי ריחני , ערכות אישיות של ג׳ל ומסכות בחדרים וביצוע צ׳ק אין אישי בטרקלין המלון.
בחרנו בחדרים בקומות הגבוהות , חדרים מדהמים עם נוף משגע לחומות העיר העתיקה,הבריכה גדולה ומרווחת , ארוחת הבוקר ראויה לציון, מוגשת בצורה מיוחדת מאוד וטעימה.
השירות של הצוות במלון ברמה גבוהה מאוד, כולם נחמדים ומסבירי פנים.
תודה מיוחדת למנכ״ל המלון תמיר ולמנהל המלון ערן , שבאופן קבוע מסתובבים בין האורחים ודואגים לשלומם, זה לא מובן מאילו, ישר כח!
השירות האישי והחוויה המפנקת השאירה לנו טעם של עוד...
מצפים לחזור בקרוב,
שגית

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 36eluzs
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels Danhotels, General Manager בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוגוסט 2020
תרגום של Google

Dear 36eluzs
Thank you very much for your wonderful review of your stay.
It was a pleasure to host you and your family again.
The detailed description of your King David experience is appreciated and we have passed on your positive comments to our staff.
We look forward to your next visit.
In the meantime, stay safe and well in these unique times.
Sincerely,
Emma Link - Chief Concierge

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

בתקופת הקורונה אני ובת זוגתי החלטנו לנקות את הראש עם זוג חברים בבית מלון המלך דוד ירושלים.
סגרנו שם לילה וקיבלנו את פנינו בחום ואהבה, החדרים היו מופלאים אך לצערנו כל חווית השרות שקיבלנו היתה מתחת לכל ביקרות. בארוחת הבוקר בקשנו לפחות 5 פעמים מזלג כדי שיהיה איך לאכול ורק לאחר שהרמנו את הקול הגיע המזלג. הזמנו 4 אומלטים וכשראינו כי עברה חצי שעה מאז ההזמנה, שאלנו מה קורה עם זה ואמרו לנו שכבר זה יוצא אך רק לאחר שעה הגיעה ההזמנה אך שוב לצערנו לא לפי מה שהזמנו- יצאנו רעבים ומתוסכלים מארוחת בוקר של מלון בישראל. משם ירדנו לבריכה והזמנו פלטת פירות גדולה וגם במקרה זה לאחר חצי שעה פנינו שוב ושאלנו מה קורה עם ההזמנה וכפי שאפשר להבין גם היא הגיעה אחרי שעה!!! הגיע אלינו קופסאת פלסטיק קטנה (של אוכל מוכן שקונים במקס סטוק) ובה 4 חתיכות אבטיח קטנות, 4 חתיכות קטנות של מלון, מס׳ קטן של ענבים וקצת אפרסק (חשוב לציין כי היינו 2 זוגות) קופסא אשר מביישת מלון שמתהדר ב 5 כוכבים.
דאגתם שכולם יראו את הרצפה היפה בה חתומים כל הנשיאים ממדינות עולם וסלב מוכרים... אך אני בטוח שהם לא קיבלו שרות כמו שאנחנו קבלנו וכי אם היתה בעיית שרות הייתם דואגים לעשות הכל ולחשוב מחוץ לקופסא בשבילם.
האם לאדם הפשוט אשר שילם ממיטב כספו בתקופה קשה זו, לא מגיע לקבל שרות הולם ?
האם ייתכן כי מלון 5 כוכבים ייתן תחושה לאורח כי הוא לא מספיק חשוב?
את הפיצוי שהצעתם לנו אני אפילו לא אציין כי בנינו...זה הרבה יותר מביך ממה שאני יכול לתאר במילים.
מתבייש שבחרתי בכם ושהשקעתי את מיטב כספי במלון שלא שווה את ההרגשה שאיתה חזרתי הביתה.
לעולם לא אחזור או אמליץ על מקום אשר לא מכבד את אורחיו כראוי.
תתביישו!

תאריך השהייה: יולי 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, chiko22011981
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels Danhotels, General Manager בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2020
תרגום של Google

Dear Chiko22011981,

Thank you for taking the time to write to us about your recent stay.

We were pleased you received a warm reception and enjoyed your room.

The feedback regarding our service was disappointing to hear and we have passed on your comments to the relevant departments to assist us to improve in these areas.
We hope to see you again to enjoy a different King David experience.

In the meantime, stay safe and well in these unique times.

Sincerely,

Emma Link – Chief Concierge

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חגגנו יום נישואין במלון המלך דויד.רצינו לומר תודה על השירות המדהים,על הפינוקים בלי סוף,על איכות המתקנים בכל אחד מחלקי המלון.כיף גדול השווה כל שקל.ארוחת בוקר בהגשה עקב הקורונה.ארוחת בוקר איכותית ומפנקת.שעת תה בה מוגשים כריכונים,תה מגוון ומתוקים מיוחד ומהנה

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 8,661,052
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels Danhotels, General Manager בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2020
תרגום של Google

Dear he,

Thank you for your wonderful review and for choosing our hotel to celebrate your special occasion.

We were delighted to hear of your King David experience.

Looking forward to welcoming you again soon.

In the meantime, please keep safe and healthy,

With best wishes,

Emma Link – Chief Concierge

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון המלך דוד בירושלים כשבוע ממועד הפתיחה המחודשת אחרי הפסקה ארוכה ומאולצת בעקבות מגפת הקורונה.
"התארחנו" אינה המילה הנכונה לתאר את החוויה המדהימה להיות ...אורח המלון....במלוא המובן של המילה.
החוויה מתחילה מספר ימים לפני מועד ההגעה שכללה דוא"ל עם שאלון לגבי ההעדפות שלנו בתקופת האירוח שכללו מידע מפורט כולל בחירת סוג הכרית המועדפת .... כרית נוצות או כרית סינתטית ??????
ובהמשך שיחה טלפונית עם שרה ממחלקת קשרי לקוחות שהייתה קשובה לכל בקשה או מידע לקראת הגעתנו.
קבלת הפנים הייתה מקצועית ומרגשת , מארגון מקום החניה לרכב, החיוך של השוער , פקידי דלפק הקבלה ובהמשך קבלת הפנים האישית המלבבת של שרה מקשרי לקוחות שכיבדה אותנו במגשי פירות טריים , במארז פירות יבשים וכמובן במגוון משקאות בבר המלון.
החדר שקיבלנו היה בקומה החמישית עם נוף מדהים של חומות העיר העתיקה ויכולנו לצפות לעבר כל האתרים המיוחדים של ירושלים.
גודל ועיצוב החדר היו מרשימים וכללו פרטים רבים ומגוונים לנוחיותנו , חדר האמבטיה היה מרווח מצויד ומודרני שכלל בין השאר מסך טלוויזיה מוטבע במראה הענקית.
השטחים הציבוריים היו מגוונים ביותר , אין ספור מקומות אירוח להסבה עם עוד חברים , מקומות שקטים יותר כמו חדרי הקריאה , לובי גדול ומפואר , מרפסת שצופה לעיר העתיקה , בריכות שחיה גן גדול ומטופח וודאי שהיו עוד מקומות שפשוט לא הגענו אליהם.
חדרי האוכל והמזון שהוגשו בהם ראויים לכל ציון לשבח , הצוות המדהים שלא חסך מאיתנו דבר , עם חיוך ואדיבות אין סופית , הארוחות היו מעולות ומיוחדות שכללו מגוון שיאפשר לכל אחד מאיתנו ליהנות לפי טעמו האישי . האולמות היו מעוצבים באופן מדהים ומיוחד ,עם מרחבים נדיבים בין שולחן לשולחן , בכל ארוחה הרגשנו שצוות המטבח והמלצרים הקפידו על איכות , מגוון ופרזנטציה מכובדת שהוסיפה המון ויצרה אוירה וחוויה שלא תשכח במהרה.
לסיכום נבקש להודות למנכ"ל תמיר, למנהל המלון ערן שהעניקו לנו חוויה מיוחדת והרגשנו כמו מנהיגים ושועי עולם המתארחים באורח קבע במלון המיוחד שמשמש כמעון האירוח הרשמי של מדינת ישראל .
ראוי לכל מנהל ומנהיג שיבוא וילמדו איך מפעילים ארגון גדול ומורכב באופן מקצועי ואדיב צוות עובדים גדול ומגוון שכל אחד ואחד מהם רואה בתפקידו ועיסוקו הזדמנות לתת שירות מעולה ולהצעיד את הארגון לשיאים והערכה הראויים לכל שבח.

עצה לגבי חדרים: בחרנו חדר בקומה גבוה עם נוף לכוון העיר העתיקה
תאריך השהייה: יולי 2020
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, mhavdala
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam van de giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 ביולי 2020
תרגום של Google

Dear Mr. Havdala,

Thank you for your wonderful five star review of our Hotel.

We were so pleased to receive your letter detailing your special King David experience.

Your appreciation of our service and attention to your needs will be passed on to our staff.

It was our pleasure to host you and we look forward to welcoming you back again soon.

In the meantime, stay safe and healthy.

Sincerely,
Emma Link - Chief Concierge

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות