המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Expedia.com‏558 $
Agoda.com‏558 $
Hotels.com‏558 $
Orbitz.com‏558 $
LHW.com‏596 $
ZenHotels.com‏860 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,919)
סנן חוות דעת
1,920 תוצאות
ציון המטיילים
1,431
283
121
53
32
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,431
283
121
53
32
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 1,920 חוות דעת
1 במאי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מרגע ההזמנה עד רגע העזיבה תענוג שרות אדיב ברמה יוצאת דופן חדרים מרווחים נקיים מעוצבים באלגנטיות.
הארוחות מצויינות עלי לציין את הני בארוחת הבוקר דעג לנו לכל צרכינו האדיבות ובשמחת חיים.תודה לכולם ובהצלחה למנהל החדש מומלץ ביות נחזור בהקדם

תאריך השהייה: מאי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, DvoraG4
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 במאי 2021
תרגום של Google

Dear DvoraG4,
Many thanks for this amazing review. We are delighted that you experienced service at an exceptional level, and that you appreciated the rooms, decor, and some of our delicious meals. We will certainly pass your compliments to Hani as well. Thank you for all your kind words,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון יוקרה עם כל הפינוקים. נקי ונוצץ בתקופה זו שווה כי המחיר מאוד משתלם. ארוחת בוקר טעימה אבל מאוד קטנה ומצומצמת . בריכה ענקית נקייה וחמימה . טיפול ספא היה מפנק ואיכותי. שירות טוב אך אפשר יותר טוב ממליץ לכם ללמוד ממלונות היוקרה של ישרוטל

עצה לגבי חדרים: מומלץ קומה 6 לכיוון העיר העתיקה
תאריך השהייה: אפריל 2021
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, israelk1986
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באפריל 2021
תרגום של Google

Dear israelk1986,
Many thanks for your amazing review and compliments. We are delighted that you had such an excellent experience at the King David Hotel. Our management also appreciates your suggestions for improvement, and will certainly evaluate your comments with our team. Hoping to welcome you back soon,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

הצוות מקפיד על יחס אישי מאד: עוד בטרם ההגעה למלון התקשרו לשאול אודות בקשות מיוחדות, הסבר לגבי אופן ההגעה [בשל השיפוצים הנרחבים ברחוב]. אבל עקב טעות - השיחה התקבלה פעמיים, משני עובדים שונים שלא ידעו האחד על הפניה של השני. בהקשר הזה מציעה להנהלת המלון להתקין תוכנה מיוחדת לניהול שירות הלקוחות, בה יתעדו העובדים את השיחות והפניות למניעת פניות כפולות. השהייה עצמה היתה מושלמת - שידרגו אותנו למיני סוויטה מהממת, מאובזרת מאד, עם מקלחת ואמבטיה רחבות ידיים, ונף מדהים שאין כמוהו בעולם לעיר העתיקה והחומות. בכל פרט ניכרת מחשבה של הצוות והנהלת המלון, היחס של הצוות מצויין ומאד מאד אישי, למרות שהמלון גדול ורחב ידיים. האוכל מעולה; ניכרת היתה הקפדה על הגיינת קורונה - למרות שהייתי מוסיפה בקבוקי ג'ל חיטוי בתוך חדר האוכל עצמו וגם אצייין עובדת בכניסה לחדר האוכל היתה מצוננת, גם אם הקורונה בשליטה בישראל עדיף היה לדעתי האישית שהעובדת תישאר לנוח בביתה כמה ימים או שתעבור לתפקיד אחר. בנוסף, היתה תקרית קטנה שבגינה לא קיבלנו תשובה- קיבלנו ארבע שיחות טלפון לחדר ביום לפני העזיבה ממקור לא ברור, והשיחות העירו אותנו מהשינה...ממממ.... ארבע פעמים ... ביקשנו שהצוות יברר מה מקור השיחות, אולם תשובה לא התקבלה עד עזיבתנו. בכל אופן ביקשנו שהטלפונים בחדר יעברו למצב "נא לא להפריע" והשקט המושלם במלון חזר לשרור. שורה תחתונה - כמעט מושלם!!! אנחנו עוד נחזור למלון, בוודאות

תאריך השהייה: אפריל 2021
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, carmeneng1967
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באפריל 2021
תרגום של Google

Dear carmeneng1967,
Thank you for these very kind words of appreciation. We are glad that you had an amazing stay at the King David Hotel, and could fully enjoy the breathtaking views from your room - as well as the personal service from our staff.
Our management nonetheless apologises for the inconveniences you experienced, and encourages you to contact us again. This way we are hopefully able to determine with our operator who phoned you.
Warm regards,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 במרץ 2021-חוות דעת נכתבה ב

לרגל ימי הולדת וימי נישואים החלטנו לעלות למלון המלך דוד בירושלים. למרות המגבלות המלון תפקד להפליא קבלה אישית בלובי ,ארוחת בוקר מעולה מוגשת לשולחן, חדר מוקפד עם נוף לYMCA חדר כושר מצוין ,בדיקות חום בכניסה ויציאה וביציאה חזרה הביתה בקבוק מים צוננים לאור החום הרב ששרר בחוץ נחזור גם בימי רגיעה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, 212alex297
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 במרץ 2021
תרגום של Google

Dear 212alex297,
Thank you for having chosen the King David Hotel to celebrate your special occasions. We are delighted to read about your wonderful stay. Despite the limitations, we indeed strive to provide our guests with the highest quality service, and our team therefore greatly appreciates your feedback.
Warm regards,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שהינו בסופשבוע חמישישבת בתחילת ספטמבר 2020.
המלון מיועד לאוירה של יוקרה ולכן לא תמצא במלון צוותי בידור וילדים מסתובבים בבגדי ים בלובי , האוירה והסולידיות שולטים בכל ומי שמעוניין להתנתק מהיום יום - זה המלון עבורו.

ארוחת ערב שבת הגשה כמו במסעדת יוקרה ורב המלצרים שמע שאנו אוהבים דברים נוספים מעבר לתפריט והוא הפתיע אותנו בהם.

הגישו לי עוגות ללא סוכר כמו לחם ללא גלוטן בהתאם לבקשתי.

הניקיון בכל פינה גם במקומות שלכאורה לא רואים ביום יום.

אמנם נוכח הקורונה ההגשה בארוחת הבוקר היא כמו בארוחת בוקר זוגית בגרג אבל המלצרים עושים מעל ומעבר בכדי שתרגיש את החויה של המלון והמלצרים נוכחים בכל מקום ללתת שירות.

הנוף הנשקף לעבר העיר העתיקה הינו מיוחד והקירבה לכל מקום הן לעתיקה והן למרכז העיר היא במרחק הליכה.

המלון מספק חניה חינם לאורחי המלון .

אהבתי את הסיורים של ההיסטוריה של המלון והעיצוב כמו גם את כרטיס הטעימות למחנה יהודה שהמלון נותן.

כל מקום שמסתובבים במלון הוא מיוחד מהבר וחדר הקריאה ועד לחתימות כל גדולי העולם על מסדרון הלובי , אהבנו לשבת בבר ולקבל שירות כאילו אנחנו היחידים במקום.
הספא מותאם עד לפרט האחרון להרגשה שהאורח במרכז.
בשבת יש מסעדה חלבית קרה בתפריט מסעדה ויש ליד הבריכה מזנון בשרי חם.
מציין במיוחד את אייל מהנהלת המלון שטרח ועשה הכל (אם לא למעלה מכך)בכדי שנרגיש כמו נשיאים במלון הניסיון העשיר של אייל והכבוד שהעובדים רוחשים לו מאהבה היה ניכר לכל כמו גם את מנהל המלון שבא לקבל את פנינו..

עצה לגבי חדרים: החדרים הפונים לכיוון החומה והעיר העתיקה הם המרהיבים ביותר ועם זריחות שלא רואים בכל יום.
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, dandin40
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels Danhotels, General Manager בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 בספטמבר 2020
תרגום של Google

Dear Dandin40,
Thank you so much for this amazing feedback, and for having chosen the King David Hotel during your stay in Jerusalem. Our entire team is delighted to read about your wonderful experience here, and we look forward to another stay.
With warm regards,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות