המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שני אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏460 $
Priceline‏460 $
Hotels.com‏460 $
eDreams‏460 $
Orbitz.com‏460 $
ZenHotels.com‏1,213 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,938)
סנן חוות דעת
1,938 תוצאות
ציון המטיילים
1,446
284
122
54
32
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,446
284
122
54
32
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
5 - 10 מתוך 1,938 חוות דעת
14 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון ברמה גבוהה ביותר, שרות מעולה, נקי מאד, נעים, שקט, יש הרבה פינוקים לאורחים על חשבון המלון, ארוחת הבוקר מגוונת ונהדרת. מומלץ ביותר. צוות ברמת שרות גבוהה ביותר, אפילו בבריכה יחס אישי, בריכה מרווחת ביותר

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Orit S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 ביולי 2021
תרגום של Google

Dear Orit S,,
Thank you for choosing the King David Hotel.
We are thrilled that your expectations were exceeded, and that you so thoroughly enjoyed all our facilities and services.
Our team looks forward to your next stay,
Natalie Shalom
Kind David Hotel

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

השהות במלון המלך דוד הוא חוויה, העיצוב המיוחד כך כך , ההרגשה שאתה מתהלך בין דפי ההיסטוריה, על כן החלטתי להתפנק ולחגוג במלון את יום הנישואין ה25. טרם הגעתי שוחחתי עם המלון ועדכנתי אותם על כך. הוזמן חדר עם שדרוג לעיר העתיקה, אך החדר שקיבלנו בפועל עלה על כל ציפיותינו. שודרגנו למיני סוויטה במרכז המלון בקומה החמישית אשר צופה לנוף המדהים של העיר העתיקה. בחדר חיכו לנו מעט מתוקים שתיה וברכה ממנהל המלון. כ"כ קיבלנו שובר זוגי לתה המנחה במלון. בערב הגיע לחדר בקבוק יין לבן מצונן עם כוסות וברכות. המלון ממשיך במסורת של שרות נהדר קשוב ואדיב. ברצוני להודות לאילנה מנהלת הערב עמה שוחחתי טרם הגעתי למלון, לדניאל הברמן שהכין לנו קוקטייל נהדר ולכל שאר אנשי הצוות האדיבים והשירותיים אשר בזכותם חגיגת היובל היתה חוויה בלתי נשכחת!!! מקווה שנשוב במהרה להתארח אצלכם.
לסיום הארה קטנה- לארוחת הבוקר הנהדרת במלון הייתי מוסיפה בר סלטים להרכבה עצמית ורטבים. חוץ מזה הכל מושלם!

עצה לגבי חדרים: חדר הפונה לעיר העתיקה, משדרג את החוויה
תאריך השהייה: מאי 2021
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, ilana p
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 ביוני 2021
תרגום של Google

Dear Ilana,
Thank you for having chosen the King David Hotel for the special occasion of your 25th wedding anniversary.
We are thrilled that your expectations were exceeded, and that you so thoroughly enjoyed all our facilities and services.
Our team looks forward to your next stay,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 במאי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מרגע ההזמנה עד רגע העזיבה תענוג שרות אדיב ברמה יוצאת דופן חדרים מרווחים נקיים מעוצבים באלגנטיות.
הארוחות מצויינות עלי לציין את הני בארוחת הבוקר דעג לנו לכל צרכינו האדיבות ובשמחת חיים.תודה לכולם ובהצלחה למנהל החדש מומלץ ביות נחזור בהקדם

תאריך השהייה: מאי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, DvoraG4
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 במאי 2021
תרגום של Google

Dear DvoraG4,
Many thanks for this amazing review. We are delighted that you experienced service at an exceptional level, and that you appreciated the rooms, decor, and some of our delicious meals. We will certainly pass your compliments to Hani as well. Thank you for all your kind words,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון יוקרה עם כל הפינוקים. נקי ונוצץ בתקופה זו שווה כי המחיר מאוד משתלם. ארוחת בוקר טעימה אבל מאוד קטנה ומצומצמת . בריכה ענקית נקייה וחמימה . טיפול ספא היה מפנק ואיכותי. שירות טוב אך אפשר יותר טוב ממליץ לכם ללמוד ממלונות היוקרה של ישרוטל

עצה לגבי חדרים: מומלץ קומה 6 לכיוון העיר העתיקה
תאריך השהייה: אפריל 2021
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, israelk1986
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באפריל 2021
תרגום של Google

Dear israelk1986,
Many thanks for your amazing review and compliments. We are delighted that you had such an excellent experience at the King David Hotel. Our management also appreciates your suggestions for improvement, and will certainly evaluate your comments with our team. Hoping to welcome you back soon,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

הצוות מקפיד על יחס אישי מאד: עוד בטרם ההגעה למלון התקשרו לשאול אודות בקשות מיוחדות, הסבר לגבי אופן ההגעה [בשל השיפוצים הנרחבים ברחוב]. אבל עקב טעות - השיחה התקבלה פעמיים, משני עובדים שונים שלא ידעו האחד על הפניה של השני. בהקשר הזה מציעה להנהלת המלון להתקין תוכנה מיוחדת לניהול שירות הלקוחות, בה יתעדו העובדים את השיחות והפניות למניעת פניות כפולות. השהייה עצמה היתה מושלמת - שידרגו אותנו למיני סוויטה מהממת, מאובזרת מאד, עם מקלחת ואמבטיה רחבות ידיים, ונף מדהים שאין כמוהו בעולם לעיר העתיקה והחומות. בכל פרט ניכרת מחשבה של הצוות והנהלת המלון, היחס של הצוות מצויין ומאד מאד אישי, למרות שהמלון גדול ורחב ידיים. האוכל מעולה; ניכרת היתה הקפדה על הגיינת קורונה - למרות שהייתי מוסיפה בקבוקי ג'ל חיטוי בתוך חדר האוכל עצמו וגם אצייין עובדת בכניסה לחדר האוכל היתה מצוננת, גם אם הקורונה בשליטה בישראל עדיף היה לדעתי האישית שהעובדת תישאר לנוח בביתה כמה ימים או שתעבור לתפקיד אחר. בנוסף, היתה תקרית קטנה שבגינה לא קיבלנו תשובה- קיבלנו ארבע שיחות טלפון לחדר ביום לפני העזיבה ממקור לא ברור, והשיחות העירו אותנו מהשינה...ממממ.... ארבע פעמים ... ביקשנו שהצוות יברר מה מקור השיחות, אולם תשובה לא התקבלה עד עזיבתנו. בכל אופן ביקשנו שהטלפונים בחדר יעברו למצב "נא לא להפריע" והשקט המושלם במלון חזר לשרור. שורה תחתונה - כמעט מושלם!!! אנחנו עוד נחזור למלון, בוודאות

תאריך השהייה: אפריל 2021
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, carmeneng1967
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Mirjam Van de Giessen, Guest Services / Front Office בנכס המלך דוד ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באפריל 2021
תרגום של Google

Dear carmeneng1967,
Thank you for these very kind words of appreciation. We are glad that you had an amazing stay at the King David Hotel, and could fully enjoy the breathtaking views from your room - as well as the personal service from our staff.
Our management nonetheless apologises for the inconveniences you experienced, and encourages you to contact us again. This way we are hopefully able to determine with our operator who phoned you.
Warm regards,
Mirjam Van de Giessen - Guest Relations Department

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות