המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,552)
סנן חוות דעת
1,552 תוצאות
ציון המטיילים
663
484
219
103
83
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
663
484
219
103
83
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
7 - 12 מתוך 1,552 חוות דעת
23 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגנו ביום שישי לבית המלון, הלובי נראה יפה אבל כשנכנסנו לחדר נדהמתי למראה עיניי. החדר היה ישן מאד,לא נקי הרצפה ישנה והמרפסת כולה אבק ויוצאת אל חצר מוזנח. האוכל היה מינימלי ומאד לא נקי שערות בתוך האוכל, ירקות חתוכים מלפני כמה ימים שהחזירו בכל ארוחה, בשר בטעם ישן ומוזר. שעמום נוראי ולאמתאים לילדים. אין צוות בידור את משהו שיעניין את המבקרים ואת התינוקות והילדים.
צריך לשפר את האוכל ואת החדרים לעשות קצת שיפוץ.
מחירי השתייה יקרים בטירוף!!!
מחיר בקבוק קולה קטן 16 שקלים!!!

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Lubnaodi123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avital H, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 בדצמבר 2019

אורחת יקרה, הצטערנו לקרוא את תגובתך ולקחנו את כל הערותיך לתשומת לבנו המיידית. אנו עושים כמיטב יכלתינו להעניק לאורחינו חוויה נעימה ומוצלחת וצר לי כי לא זאת היתה תחושתך. אופי המלון מעצם היותו בירושלים והיותו שומר שבת אינו מאפשר צוות בידור אך קיים מועדון ילדים ובריכה חיצונית (בעונת הקיץ ) אני מקווה כי במידה ותבחרי לשוב אלינו הבקור יענה על כל הציפיות. בברכה, אביטל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגענו ביום שישי למלון, עמדנו כ25 דקות כדי להכנס לחנייה של המלון, זה כי הם לא מכניסים מכוניות עד שמכוניות לא יוצאות. הם יכלו לשים פשוט שלט שאין מקום בחנייה אבל היה עדיף שנעמוד בפקק אדיר של מכוניות בכניסה למלון. לאחר מכן היתה הפסקת מים, מהבוקר ועד 18 בערב, אשר הייתה מתואמת מראש. אף אחד לא הודיע לנו על ההפסקת מים הזו, כאשר התקשרתי לשאול מדוע אין מים הפקידה בקבלה אמרה לי ״מה לא הודיעו לכם?...״ לא אז לא הודיעו לנו. אחרי זה הוסיפה שניסו להתקשר אלינו בבוקר כדי להודיע לנו אבל לא ענינו כי כנראה היינו בארוחת בוקר, אז לא הגדילו להתקשר לפלאפון שלנו או חס ושלום לתלות שלט במעלית/קומה. בקיצור זה מאוד מעצבן.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, SheriH287
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avital H, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 בדצמבר 2019

אורחת יקרה, תודה על תגובתך. צר לי מאוד כי זאת הייתה תחושתך .לקחנו את הערותייך לתשומת לבנו ונקפיד מאוד ליידע את כל אורחינו על תקלות נקודתיות. החנייה במלון הינה ללא תשלום ועל בסיס מקום פנוי. לצערינו לפעמים קיים עומס חריג וצריך להמתין עד לקבלת מקום.
אני מקווה כי במידה ותבחרי לשוב אלינו, השהייה הבאה תענה על מלוא ציפיותיך
בברכה, אביטל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון מצוין, אמנם קצת מיושן מבחינת החדרים עצמם אבל מומלץ בחום. אוכל מצוין, בריכה מצויינת, שירות אדיב ומקצועי של הצוות.
מינוס עיקרי הוא מבחינת היעדר פעילויות לילדים, גם מועדון הילדים מאוד מינימלי ולא מרגיש נקי ככ
סהכ נהנינו וממליצים.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, sigal m
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avital H, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוקטובר 2019

סיגל היקרה, תודה רבה על שהענקת לנו 5 כוכבים! לקחנו לתשומת לבנו את הערותיך בנוגע לפעילויות הילדים: בתקופת הקיץ אנו מקפידים על כך מאוד ומציעים שלל משחקים והדרכות . אני מקווה כי בביקורכם הבא תוכלו להנות גם מכך. מעבר לזה, שמחנו מאוד ללמוד שאהבתם את המלון והתרשמתם מהאוכל ומיחס הצוות. אנו מודה לך על המילים החמות ומקווה לראותך שוב. בברכה, אביטל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נמצאים עכשיו במלון. קיבלנו בהתחלה חדר ״משודרג״ בקומה 1 שהרגיש כמו חדר באכסניה, מאד חשוך ולח. ביקש ו להחליף וקיבלנו חדר בקומה 3 קצת יותר מואר אבל ברמת תחזוקה מאד נמוכה. כתמים על השטיח, נורות שלא עובדות, ״מרפסת״ עם שברי אבנים וצנרת חשופה, קירות מלוכלכלים וריהוט מוזנח. מאד מאד מאכזב. לא נחזור לכאן. לא מומלץ!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, antonyelsukov
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avital H, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוקטובר 2019

אורחת יקרה, תודה על תגובתך. צר לי על תחוושותיך בנוגע לחדר. לקחנו את כל הערותיך לתשומת לבנו ונלמד מהן. אנו מחדשים את פני המלון כל העת, ואני מקווה כי במידה ותבחרי לבקר שוב,התרשמותך תהיה חיובית והשהות נעימה
בברכה, אביטל, מנהלת יחסי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

במה נתחיל ? אז ככה ראש השנה 2019 התארחנו שתי משפחות 4 חדרים . לקחנו חדרים דלוקס עם נוף לעיר העתיקה וארוחת חג . ארוחת בוקר וטרקלין
חדרים היו טובים מיטות נוחות .
שבוע לפני החג ביקשנו לקבל את התפריט לחג ואפילו דיברנו עם השף צחי באופן אישי
והוא לא היה מוכן להתחייב על תפריט רק טען שיהיה הרבה ו מהכל ( עדיף מעט וטוב )
חבל שלא ביטלנו את החופשה באותו הרגע
)(
ההרבה התברר כמגוון רב של מזונות לא אכילים עשויים רע וביד לא מקצועית
הגענו לארוחת ערב חג ומצאנו שאין תפריט כי גם אין כיוון לארוחה , מלון חמישה כוכבים מגיש לארוחת חג כנפים של אווז ופרגית בצבע אפרפר ולא מזוהה הכל טבע ברטבים
מוזרים
״טלה״ שהמלצר התקשה מאוד לחתוך . אוסף סלטים לא חגיגי בכלל ונתחוני דג לא מתובלים . את הקינוחים לא ניתן היה לראות מכיוון שהתחלנו את הארוחה בשעה מאוחרת לא היה כלום . ותאמינו לי שחסכתי
ברור שבשאר ימות החג לא נשארנו לארוחות
רמת השירות הייתה מזעזעת אדישה ולא איכפתית
אין מים לשתייה באף מקום במלון , ולא תמיד ניתן לרכוש . עובדים לא אדיבים. האווירה הכללית במלון מאוד לא מפנקת ולא שירותית ,
ארוחת בוקר היתה טובה
שירות בטרקלין דן היה רע העובדים היו עסוקים רק ב לברר
אם מישהו רוצה להתפלח לטרקלין ובלתת כמה שפחות
לא הסבירו להם ש הטרקלין נועד לפנק את האורחים להפך
הם סברו שתפקידם לשמור שאורחים לא יהנו
אזור הבריכה צפוף רועש ולא נקי
, חבל שהרסתם לנו את החג ובנוסף שילמנו על זה הון לא קטן
כדאי שמלון דן ילמד מאחיו המוצלח בתל אביב
שאף פעם לא איכזב אותנו

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, OrnaB17
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avital H, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוקטובר 2019

תודה על תגובתך. לקחנו את הערותיך לתשומת לבנו.אנו מקפידים מאוד על שירות ואיכות וצר לנו מאוד שהאירוח לא היה לשביעות רצונכם. נלמד מהערותיך, ואני מקוווה שבמידה ותשובו אלינו בעתיד הביקור יענה על מלוא הצפיות בברכה, אביטל, מנהלת יחסי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות