המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏202 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-23.09.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Expedia.com
‏198 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-24.09.21
Priceline
‏202 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-23.09.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Hotels.com‏198 $
Orbitz.com‏198 $
CheapTickets‏198 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,560)
סנן חוות דעת
1,560 תוצאות
ציון המטיילים
670
485
220
102
83
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
670
485
220
102
83
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 1,560 חוות דעת
27 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהינו במלון שני לילות בין 26/7-28/7, מאחר ושייכת למועדון לקוחות דן שודרגתי לחדר טוב יותר בקומה 8, מבלי שביקשתי.
האוכל בחדר האוכל טוב, אומנם עמוס כרגע אבל עדיין היו שולחנות פנויים.
חדר הכושר גדול ומאובזר, כשהגענו להתאמן קיבלנו אימון פרטי מעולה של שעה ממוחמד אחראי חדר הכושר. שהדריך ונתן עצות וטיפים.
דבר לשיפור - הבריכה נפתחת רק ב10:00 ואין אפשרות לספורטאים שאוהבים לשחות מוקדם לעשות זאת. כדאי היה לפתוח מוקדם יותר כמו בהרבה מלונות
בצ'ק אין קיבלנו מתנה סיור טעימות במחנה יהודה.

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Liat P
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kinneret Iluk, Other בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 ביולי 2021

ליאת היקרה,
תודה רבה על המילים החמות והמרגשות.שמחתי לשמוע ששודרגתם ושמלון דן ירושלים מצויין.
אני יעביר את משובך המחמיא למדריך מוחמד, להעלאת מוטיבציה, להמשיך להעניק שירות איכותי ומקצועי
את נושא שעות פתיחת הבריכה אני יעביר לגורמים הרלוונטיים
תודה שהענקת לנו את הציון המקסימלי.
אשמח לראותכם שוב בחופשתכם הבאה
כנרת אילוק - מנהלת קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

ביקור מזדמן באמצע השבוע,שלוש לילות שהיו חוויה מתקנת על רשת אחרת בתל אביב,אוכל טעים טרי וערוך יפה,צוות המלון הקבלה,בריכה חדר אוכל משק ממש אדיבים עם חיוך ותודעת שירות מעולה,
חדרים נקיים ורמת אחזקה טובה מאוד,
בריכה פשוט תענוג נקי סביב, מים צלולים והמציל פשוט נמצא עם העיניים לבריכה,כמו כן בריכה פנימית נקיה וחדר כושר עשיר בציוד

תאריך השהייה: יולי 2021
תודה, Maps37270689453
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kinneret Iluk, Other בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 ביולי 2021

אורח יקר,
.תודה שבחרת במלון דן ירושלים. תודה רבה על המילים המרגשות, שמחנו לשמוע שחוויתם חוויית שירות איכותי וטובה, במלון דן ירושלים, שהצוות היה אדיב עם חיוך ותודעת שירות
תגובתך המרגשת תועבר לאנשי הצוות במלון להעלאת מוטיבציה, להמשיך להעניק לאורחינו שירות איכותי ומקצועי. נשמח לראותכם תמיד בין אורחינו.
תודה על הציון המקסימלי.
בברכה,
כנרת אילוק - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו במסגרת עבודה והזמנו חדר נוסף בעצמנו.
קודם כל מאוד חשוב להזמין חדרים מקומה 5 ומעלה, הם נראים כמו שחדרי מלון אמורים להראות.
חדרים בקומה 3 מאוד ישנים.
היו לנו כל מיני תקלות תחזוקה בחדרים, כנראה מכיוון שהמלון היה סגור כל תקופת הקורונה.
הצוות ניסה לטפל בהכל ועקב ריבוי התקלות ולאחר שיחה עם מנהלים שודרגנו חדר פעמיים ואף נתנו לנו לילה בחינם.
האוכל היה טוב וכל הצוות מאוד נחמד ואדיב.
המלון גדול, הבריכה החיצונית נחמדה, יש מקום ומספיק מיטות שיזוף/כסאות, קרה. אין בר באזור הבריכה.
סהכ החוויה שלנו היתה טובה מכיוון שבאמת הקשיבו לנו ועשו מה שניתן על מנת ליצור לנו חוויה טובה למרות כל התקלות.

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, MILI202145678910hd
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Danhotels Danhotels, General Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 ביוני 2021

מילי יקרה,
תודה על תגובתך, לקחנו לתשומת ליבנו את הערותייך.
עם זאת שמחנו לשמוע שהאוכל היה טוב, הצוות היה נחמד ואדיב, שהמלון גדול ושבסוף הייתה חוויה מעניינת וטובה.
נשמח לראותיך שוב בין אורחינו.
בברכה,
כנרת אילוק מנהלת קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 במרץ 2020-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו סופש מהעבודה ולכן לא הייתה לנו ממש אפשרות בחירה. ידענו שאנחנו מגיעים למלון בינוני אז זה לא שהיו ציפיות בשמיים, אבל כשהגענו הלסת נשמטה לנו ולא בקטע טוב. איך שהגענו הודיעו לנו ששודרגנו מחדר רגיל לחדר משפחה אבל הייתה לי מיד תחושה שמשום מה שונמכנו ולא להפך. כשנכנסנו לחדר היינו בשוק- חדר, אמנם לא קטן, כיוון שיש בו מן סלון ואז חדר שינה, אבל קלסטרופובי בטירוף שחלונותיו משקיפים למן גינה סגורה חסרת כל חן (ניחא) אך גם אור. החדר שופץ לאחרונה, במקרה הטוב, בתחילת שנות התשעים, אך רוב הסיכויים שמתישהו בשנות השמונים. רהיטים בצבע דהוי ולא מזוהה עם כתמים. הקירות עם שפריץ דוחה עם עקבות רגליים. למיטה יש גב מדמוי עור כזה עם עקבות של נוזלים לא מזוהים. חדר השינה ערום לחלוטין, לא תמונה ולא כל קישוט על קירותיו המלוכלכים. משקופי דלתות האמבטיה שבורים בחלקם התחתון. בתוך האמבטי עצמה ריח לא נעים של ביוב. קיצר, זוועה דוחה. הלכנו לקבלה, כל זאת תוך כדי בהלת הקורונה, בזמן שכל ענף המלונאות קורס והטיסות ריקות ואסרו כניסתם של אזרחי חצי עולם למדינת ישראל....ביקשנו בנימוס להעביר אותנו חדר. אמרנו שלא אכפת לנו גודלו של החדר, בכל זאת לא הגענו כמשפחה אלא כזוג, אבל אולי יש חדר לפחות עם נוף פחות קלסטרופובי. הבחור בקבלה לא מצמץ ולא עשה אף לא נסיון בדיקה קטן לפני שהסתכל לנו בעיניים ושיקר במצח נחושה כי המלון ב99% תפוסה. כאשר אמרנו לו שזה נשמע לנו קצת לא הגיוני, הוא שב והתעקש על כך. חזרנו לחדרנו מתוסכלים ונכנסנו לבוקינג, שם- הפלא ופלא, ניתן היה לבזמין במלון בו שהינו לפחות 3 סוגים שונים של חדרים לתאריכי השהות שלנו. ירדנו שוב לקבלה, ניסינו לדבר עם מישהי אחרת ואימתנו אותה עם כך שאנחנו יודעים שיש חדרים פנויים במלון...היא הסתכלה לנו בעיניים ואמרה שאין לה מושג על מה אנחנו מדברים. ממש אפס תודעת שירות ואפס רצון לעזור. ממש כבר חיפשתי לעבור למלון אחר כי המקום הזה פשוט נוראי, אבל בסןף החלטנו להישאר כיוון שהגענו רק לשני לילות וכאמור זה היה בחינם. מה שבטוח, לכאן אני לא חוזרת שוב אפילו אם זה בחינם!!!! ואני ממליצה לכל אחד אחר לא להגיע לכאן, המקום הזה זוועתי.

תאריך השהייה: מרץ 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, 210mashag
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kinneret_Iluk, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 במרץ 2020

מאשה שלום,
הצטערנו לשמוע על חווית האירוח שלכם
בכדי ללמוד על המקרה, אשמח שתשלחי למייל שלנו, את פרטי האירוח שלכם ובפרטי התקשרות
בברכה,
כנרת אילוק - מנהלת קשרי אורחים
kinneret.iluk@danhotels.com


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בפברואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון מצויין עם נוף מדהים של העיר בכלל והעיר העתיקה בפרט. שפע של חוויות גם בשבת חורפית החל מבריכה מחוממת וכלה בטיול רגלי להר הצופים. האוכל מוגש בשפע רב ובטוב טעם. החדרים קצת מיושנים וושיפוץ קל לא יזיק.
בס"ה מלון כייפי ומהנה

עצה לגבי חדרים: הקומות הגבוהות יקרות יותר אבל הנוף מהמם
תאריך השהייה: פברואר 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Adielas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kinneret_Iluk, Guest Relations Manager בנכס מלון דן ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 בפברואר 2020

אורח יקר, תודה על תגובתך החיובית, שמחנו לשמוע שנהנתם משפע של חוויות.
נשמח לארח אתכם שוב במלון דן ירושלים.
בברכה, כנרת - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות