המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏137 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-17.12.21
Expedia.com
‏131 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-17.12.21
Destinia.com
‏111 $
+ ‏23 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Hotels.com‏131 $
eDreams‏137 $
Orbitz.com‏131 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (400)
סנן חוות דעת
400 תוצאות
ציון המטיילים
175
130
55
18
22
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
175
130
55
18
22
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
12 - 17 מתוך 400 חוות דעת
17 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לשלושה לילות והרגשנו חובה להוסיף עוד לילה. שירות חוויה ( במיוחד מעיין האלופה), החדרים המשופצים- תענוג, באמת ברמה גבוהה. צוות חדר האוכל - מקצוענים אחד אחד,שירותיים בטירוף, הכל טרי, טעים ונקי נקי נקי. מגיעים לסגר רגועים..

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Oshribi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

בשורה התחתונה - אכזבה אחת גדולה!!

לפני הנסיעה, חקרתי אודות המלון לאורך ולרוחב
סימנתי לעצמי "מטרות" בתוך המלון
התכתבתי עם המלון, לא פעם ואפילו התקשרתי ודיברתי עם מחלקת הזמנות כדי להבטיח שזה יצליח הכי טוב שאפשר.

בפועל כשהגענו למלון
אחרי שיחה של 2 דקות עם נציג הקבלה
החופשה שלנו - הפכה להיות מפח נפש אחד גדול.

- הג'קוזי - סגור
- חדר המשחקים לילדים - סגור
- החמאם - סגור
- שירותי הספא והעיסויים - לא פעילים
- חנות המזכרות במלון - סגורה

----------- למה? ----------------

כי זה לפי התקן של התו הסגול.
לא האמנתי למשמע אוזניי

אז נותרנו עם מלון
חדר לינה
ארוחת בוקר
בריכה
ו... זהו.

כמו כן - בארוחת הבוקר
קערת העגבניות שהיו חתוכות לרבעים
הושארו עם ה"חלק הירוק" למעלה
מה שלא היה מפתה לאכול מהן.

חייבת לציין, שזה דיי הכעיס אותי
שאם כבר יש שילוט בכל מקום ופרסום ברשת
שהמלון פועל לפי התו הסגול
שצריך ללכת עם מסיכות, לשמור על מרחק
וכל ה-בלה בלה בלה.
חושבת שגם בטלפון וגם בפרסום
מן הראוי היה לציין מה עוד כלול ב"תו הסגול"
ולתת לי להחליט אם זה מתאים לי ,או שלא.

לא מרגישה שהיינו בחופשה
מרגישה שהלכתי לישון במקום אחר מהבית
וביליתי בבריכה רק שזה עלה פי עשרות מונים
מאשר לעשות את זה כאן, בעיר שלנו.

דווקא ב"תקופת הקורונה"
כשאנשים מחליטים לצאת לחופשה
ולהשקיע את מיטב כספם בחופשה
אחרי הפסקת עבודה , פיטורין ותקופות חל"ת אינסופיות
מן הראוי לקבל את כל המידע מראש
ולא להרגיש שמרמים אותם.

יצאנו מאוכזבים, עם מפח נפש וכועסים.
מצפה לקבל פיצוי הולם על כל אלה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
תודה, 880tamarah
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
28 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

שלום לכולם,

מאוד מצער אותי לכתוב את הפוסט הזה, אבל לצערי הרב החוויה הקשה שהייתה לי במלון רמת רחל לא משאירה לי ברירה.

לפני שאכנס לעובי הקורה, אדגיש בפני כל מי שרוצה לשהות במלון זה כי השירות במלון עצמו, היחס המזלזל, האטימות, היעדר התודעה השירותית, חוסר השקיפות הם דברים שלא נתקלתי בהם בעוצמה הזו לא בארץ ולא בעולם ועל כך אני מאוכזב עד עמקי נשמתי.
ועכשיו לפרטים, נסעתי לחופשה משפחתית בירושלים עם אשתי ושני ילדיי ועוד שתי משפחות עם ילדים מיום ראשון עד רביעי (23-26.08). חופשה זו תוכננה זמן רב מראש. על החופשה שילמנו תשלום לא מבוטל (1,100 שקל ללילה).

הגענו למלון ביום ראשון לקראת השעה 14:30 (הצ'ק אין המוגדר הוא 15:00). לצערנו הרב, קיבלנו את החדרים באיחור רב רק לקראת השעה 17:00 (וזאת לאחר מאבק וצעקות). מיותר לציין שהילדים היו גמורים לאחר נסיעה ארוכה, לא הספיקו לנוח או להתאושש וזה פגם בתכניות שלנו בהמשך (הזמנו זמן רב מראש כניסה לאקווריום ולצערי הרב איחרנו בחצי שעה לכניסה וזאת בלחץ רב ולאחר שהחלפנו לילדים בגדים במסדרון).
כל דרישה מבחינתנו לקבל את החדר בזמן שהובטח התקבלה באטימות. ברור לכל בר דעת ששעתיים איחור עם שני ילדים קטנים הוא בלתי סביר ושערורייתי. כשפניתי לאחראי על החדרים במלון, הוא ענה לי בתשובה אטומה ומזלזלת כי הכוונה בצ'ק אין בשעה שלוש, היא כי ניתן להכניס אותנו החל מהשעה שלוש וגם בשעה חמש או שש הם יכולים לאפשר לנו להיכנס (תשובה מקוממת וזו הפעם הראשונה שנתקלתי בכזו תשובה בחיי בארץ או בעולם).

בנוגע לחדר, היו מספר בעיות קשות.

בראש ובראשונה, קיבלנו את החדר ללא אמבטיה ורק עם מקלחון (וזאת למרות שהדגשנו מס' פעמים בשיחות קודמות שאנחנו עם שני ילדים קטנים ולמרות ששתי המשפחות האחרות שבאנו איתן קיבלו חדרים עם אמבטיה). מיותר לציין שעם שני ילדים בגילאי שלוש ושנה זה די סיוט לקלח בלי אמבטיה ונאלצנו לקלח את התינוקת בכיור בחוסר נוחות משווע.
חשוב להגיד שלא יצרו איתנו שום קשר מהמלון לעדכן אותנו על נושא זה בטרם הגענו למלון ולאחר שנכנסנו לא הציעו לנו חדר אחר כדי לתקן את הפשלה הגדולה בנושא.
בנוסף לכך, השפופרת של המקלחון הייתה שבורה והאינסטלטור שהגיע לחדר אמר שלא ניתן לתקנה וכך התנהלו במשך כל השהייה במלון.

שנית, כל מה שאתם רואים בתוכניות תחקירים לגבי הניקיון במלונות התרחש גם כאן. סדינים מלוכלכים (שנשפך עליהם קפה לאחר שישנו עליהם), לא הוחלפו, רק סודרו. המגבות המלוכלכות לא הוחלפו במגבות נקיות, שקית זבל שהונחה ליד דלת הכניסה לא פונתה מהחדר והיריעה עוד קצרה מלהכיל...

שלישית, החדרים היו קטנים מאוד ולא מתאימים למשפחה עם שני ילדים והמיטות היו כל כך לא נוחות כך שאשתי ואני יצאנו עם כאבי גב חזקים אחרי החופשה.

מעבר למה שפורט, המלון נהג איתנו בחוסר שקיפות והגינות בסיסית. בתוך המלון (ומתחת לחדר שלנו) שוכן גן אירועים שבו מתקיימות חתונות (חרדיות בד"כ). כל ערב מהשלושה ששהינו במלון היה רעש בלתי פוסק (מהחופה ועד ריקודים במוזיקה מאוד חזקה וריקודים שנמשכו עד שתיים לפנות בוקר, מה שהשפיע באופן ישיר על השינה של הילדים)..

כל פנייה שנעשתה לעובדים במלון בנושאים שפורטו לעיל נתקלה באטימות (למעט מנהל המסעדה של המלון שהיווה נקודת אור יחידה). ביום שלישי קיימתי שיחה עם המנכ"ל במסגרתה שטחתי את כל טענותיי והוא הקשיב ואמר שיחזור אליי באותו היום לאחר שיחקור את הנושא, אך לא קיבלתי כל התייחסות מאז.

לסיכומם של דברים, מדובר באכזבה ענקית שאינני יכול לתארה במילים. מיותר לציין שלא נתקלתי בתופעות כמו שקרו במלון באף מקום בארץ ובעולם. מעבר לתקלות הקשות, הייתה אטימות, אדישות וזלזול בטענותינו, בחוויות הרעות שצברנו ובהשפעה הישירה והברורה שהייתה לכל מה שפורט לעיל על החופשה שלנו.

מבחינת דירוג, אני נותן ציון אחד מתוך עשר למלון.
אני לא ממליץ לאף אחד לבוא להתארח במלון זה- זו הייתה בלי צל של ספק אכזבה ענקית ושערורייתית.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, NAAMANSHMUELI
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
20 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

המרחבים העומדים לרשות המלון הינם רחבים, קאונטרי צמוד, בריכות שחיה, פינה ארכאולוגית מעניינת בעלת פוטנציאל, פינת חי ןהדרכה -מוממלצת. ארוחת בוקר עשירה - (דגים כבושים חסרים). חדרים נוחים -נמסר שכל החדרים הינם בגודל זהה.
השרות הכללי טוב.
רמת שרות חדרים -טעונה שיפור.
אין בעית חניה

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, yogevir
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון פסטורלי ונעים דקה נסיעה מירושלים.
בראש ובראשונה השירות במלון מעולה. כל בקשה אפילו הכי קטנה נענית והכל עם חיוך ובשירותיות.
אנחנו התארחנו בהרכב משפחתי (זוג+שני ילדים) באגף המערבי החדש. החדר לא היה צפוף לנו.
המלון מוקף במרחבים ובנוי על שטח מאוד גדול. בצמוד למלון נמצא קאנטרי של קיבוץ רמת רחל, אליו יש לאורחי המלון כניסה חופשית. בקאנטרי המוקף במרחבי דשא רחבים ישנן שלוש בריכות. בריכה אולימפית חיצונית, בריכה אולימפית פנימית ובריכת ילדים עם מגלשות קטנות (מתאים לפעוטות).
אוכל- בעיניי החולשה של המלון. לא היה שפע לעיניים כמו שאנחנו רגילים במלונות בארץ. עם זאת, לא היה חסר כלום. ארוחת הערב הייתה בינונית לגמרי. שום מנה לא התעלתה על עצמה.
פעילויות לילדים- מלבד הקאנטרי ומגרש המשחקים בקאנטרי המלון מציע בעונה מגוון סיורים בשטח המלון ובקיבוץ.
נכון ל אוגוסט 2020 חלק מהמלון בשלבים אחרונים של שיפוצים. לא משהו שהפריע יותר מדי.
אני רוצה להודות לכל צוות המלון ובמיוחד למאיה, מנהלת הזמנות וקבלה. קיבלנו שירות מעולה!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, UrbanLegend2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות