המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,639)
סנן חוות דעת
2,639 תוצאות
ציון המטיילים
1,992
419
140
55
33
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,992
419
140
55
33
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
378 - 383 מתוך 2,639 חוות דעת
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

חדרים מסודרים ונקיים. ארוחת בוקר מצויינת, מוצרים איכותיים ובשפע. צוות איכותי ואדיב. השרות במסעדה בלובי מעט איטי - אך עקב האיטיות לא חוייבנו בהזמנה.בסך הכל מלון מומלץ מאד. זאת אינה הפעם הראשונה שלנו במלון הזה - זאת הפעם החמישית או השישית בעשור האחרון - וזה מדבר בעד עצמו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, yakikatz2016
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael Z, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוגוסט 2016

יקי כץ שלום,
תודה על שהקדשת מזמנך לכתיבת חוות דעת על מלון ענבל. אני שמחה כי בחרתם לשוב אלינו פעם אחר פעם ושמחה כי נהניתם מן החוויה.
נשמח לארח אתכם שוב בחופשתכם הבאה בירושלים,
בברכה,
יעל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

הגענו 2 זוגות לאירוח יומי בספא. אני בתחושה אמביוולנטית מצד אחד רציתי לשתף את כולם בחווית פינוק יוצאת מן הכלל ומצד שני לא רציתי שכולם ידעו על מלון זה כדי לשמור אותו קצת "לעצמי" ובכל זאת הרצון לגמול למלון גברה והחלטתי לשתף.
זהו מלון גדול המתנהל כמו מלון בוטיק בזכות היחס האישי, השירות המהיר, האיכות . ומעל לכל מנהל הספא רן ביבי. שהצליח בשיחה נעימה במקצועיות ובתודעת שירות גבוהה להתגבר גם על תקלה קטנה בספא.
מדובר בספא מפנק. בריכה מצויינת המספקת הכל בשניה. חדר קבלה עם שתיה חמה וקרה. שיניתי מספר פעמים את מועד העיסוי ולא הייתה בעיה אפילו חצי שעה לפני לשנות את מועד העיסוי. רן המנהל הבין שהייתה תקלה ו קטנה כבר למחר בבוקר התקשר ולא הניח לי עד שהודיתי לו על האיכפתיות , המסירות והרצון שארגיש הכי טוב . אני ממליצה בחום על המלון. מי שרוצה באמת להרגיש שהוא לא פחות או יותר נסיך שילך למלון ענבל. התארחתי גם במלונות פאר. בארץ ובעולם אך חשוב לי להדגיש כי הפינוק לא זכינו בארוחה בלובי, בגמישות של כל מיני בקשות. בפאר של המלון ולבסוף גם במנהלים כמו רן ביבי. עולים על הכל. למרות שמדובר בחודש אוגוסט.
תודה לך רן ותודה לצוות מלון ענבל

עצה לגבי חדרים: מי שחפץ במלון יוקרתי במחיר סביר ולקבל את מלא התמורה לכספו ואף יותר . מלון ענבל הינו הכתובת
תאריך השהייה: אוגוסט 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • שירות
תודה, broriac
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael Z, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוגוסט 2016

ברוריה שלום,
אני מאוד שמחה שהחלטת לשתף את החוויה שהייתה לך בספא של מלון ענבל. כפי ששמת לב, אנו משתדלים להעניק יחס אישי לאורחינו, להיענות לבקשותיהם השונות, ולפתור תקלות שמתעוררות במהרה. אני שמחה כי נהנית גם מהלובי ומהשירות האישי של רן ביבי מנהל הספא.
בברכה,
יעל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

זו לא הפעם הראשונה שאני מתארח במלון עינבל.אני חייב לציין שחל שיפור רב בזמן האחרון.חדרים נקיים מאוד,המיטות כנראה ששודרגו כי ישנתי טוב,האוכל מעולה .החניון שופץ לגמרי וחניה חינם במלון.קיימת בעיה במעליות שאתייחס בהמשך.
ביקשתי להיפגש עם סמנכ"ל המלון ומר נחום מזור להפתעתי מיד נענתי.הוא אירח אותי בטרקלין העסקים בקומה 9 שהרשים אותי מאוד ביחס למקומות אחרים שראיתי..גם בשיחתי עם סמנכ"ל המלון לא נעלם דבר מעיניו ופה ושם העיר לעובדים שקיבלו את הערותיו בהבנה.ורואים שהוא שולט בענינים.היערתי לו שיש בעיה עם המעליות לשומרי שבת
שההמתנה ארוכה אבל מסתבר שהחליפו את המעליות ומטפלים בבעיה.אין ספק שיש השפעה רבה של מר נחום מזור

עצה לגבי חדרים: ממליץ על קומת האקזיוטיב שטיפה יקרה יותר אך מקבליט פינוקים וגם את הטרקלין עסקים וזה שווה כל שקל
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Wanderer662026
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael Z, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2016

משה שלום,
אני שמחה שבחרת לחזור ולהתארח במלון ענבל וכי הרגשת שיפור ברמת השירות.
נשמח לשוב ולארח אותך בעתיד,
בברכה,
יעל צינס
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שנים רבות אנו מזמינים באופן קבוע חופשה סוגת בירושלים בקינג דיויד,תמיד מרוצים מאד ולכן תמיד חזרנו. השנה , שהיתי בספא במלון ענבל, פגשתי את אחד מהמנהלים של המלון , בחור מדהים בשם נחום, הוא ניגש אלינו בזמן הארוחה ובמסגרת השיחה עימו, ציינתי את הפתעתי מהמקום, כששאל אם היינו פה בסופ״ש, עניתי שלא, וכי אם יש לי אפשרות אני, כאמור בקינג דיויד. נחום אמר-״ אני מציע לך לנסות אותנו , אני מבטיח לך שתהנו מאד״. אז זהו, הרמתי הכפפה, אנחנו במלון ענבל והכל מושלם, השירות, החדרים, האוכל, האווירה ,הספא. בעלות הנמוכה בעשרות אחוזים מקינג דיויד.
תודה לך נחום על ההמלצה הנפלאה, מה שבטוח שלמלון הזה בזכותך נגיע כל שנה ובכל הזדמנות.
החופשה היתה מדהימה וענתה מעל ומעבר לכל הציפיות, יעל וישי

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, yaelc136
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Yael Z, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוגוסט 2016

יעל וישי שלום,
אני שמחה שהתרשמתם ממלון ענבל לטובה וכי מעטה זה יהיה המלון שלכם בירושלים.
ברוכים הבאים!
בברכה,
יעל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
20 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

השהות ב17.7 התקבלה כפיצוי על שהות בלתי מוצלחת בשנה שעברה .בקיץ 2015 כשהתארחנו במלון ,המלון עבר שיפוץ ואנחנו ניסינו לנוח כאשר קודחים מסביבנו משעות הבוקר עד הערב.
לשמחתנו תוצאות השיפוץ מתבטאות מצוין בחדרים המשופצים ,אין יותר שיפוצים ,כך שנהנינו מאוד בשעות השהיה במלון .
החדר היה גדול ומאובזר כולל מכונת אספרסו .
מכון הכושר מכיל מתקנים מהשורה הראשונה שקשה לראותם אפילו במכוני כושר טובים בארץ.
בריכת השחיה ידידותית ללא הרבה מתרחצים .
והעיקר המרפסת בקומה 9 המשקיפה על העיר העתיקה וסביבותיה והשרות בבר הצמוד אליה.

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, menakhemfuchs
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בפברואר 2020

menakhemfuchs שלום,
אני מודה לך שדירגת את שהייתך במלון ענבל.
אני שמחה שנהניתם מהחדר מהשודרג, והמאובזר, מחדר הכושר ומהנוף המשקף מהמרפסת.
נשמח לארח אותך בעתיד שוב,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשלחות.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות