המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,227)
סנן חוות דעת
2,227 תוצאות
ציון המטיילים
1,648
388
120
48
23
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,648
388
120
48
23
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
11 - 16 מתוך 2,227 חוות דעת
8 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון בשבת משפחתית היינו 28 איש והמלון היה מעולה!
אירגנו לנו בכל ארוחה שולחן גדול שבו יכלנו לשבת כולנו.
האוכל היה מעולה! טעים טרי מגוון ופשוט מושלם.
החדרים נקיים ונעימים הבריכה מעולה.
בקיצור הייתה שבת נפלא!

תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Tamarpelleg
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

תמר שלום,
תודה רבה על חוות הדעת הנהדרת שכתבת על המלון!
אני שמחה שנהניתם מהסעודות משותפות לכל המשפחה, מהבריכה ומהחדרים הנעימים.
נשמח לארח אתכם בעתיד הקרוב שוב,
בברכה,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשלחות.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 ביוני 2019-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו כניסה מוקדמת (עם חיוך) לחדר עם נוף.
החדר מאוד מרווח ויפה, באמבטיה קצת צפופה והאמבטיה עצמה קצת קטנה, ראש המקלחת נמוך.
השירות במלון היה מצויין, האוכל טעים ומגוון.
היתה לנו גישה ללאנונג' שגם מטופח, עם אוכל מגוון וטעים, פתוח הרבה שעות ועם נוף נהדר

עצה לגבי חדרים: אם יש לכם כסף, לכו על האגף החדש - חדרים מקסימים. עדיף חדרים עם נוף לעיר העתיקה
תאריך השהייה: יוני 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, visitor22557700
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 ביוני 2019

visitor22557700 שלום,
תודה רבה על חוות הדעת הטובה שכתבת על המלון.
אני שמחה שנהנית מהשירות במלון, מהאוכל המגוון והטעים ומטרקלין העסקים.
נשמח לארח אותך שוב בקרוב.
בברכה,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 ביוני 2019-חוות דעת נכתבה ב

הכל מושלם.החדר מרווח ויפהפה, המלון נקי ביותר האוכל מצויין, יחס אדיב מאד מהצוות, למלון אוירה מיוחדת. הרגשה ביתית למרות שהמלון גדול. עיצוב המלון מיוחד, תורם להרגשה הנינוחה והירושלמית. המיקום מעולה והנוף מקסים.

תאריך השהייה: יוני 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, BendaP2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 ביוני 2019

BendaP2 שלום,
תודה רבה על חוות הדעת הנפלאה שכתבת על המלון. אני שמחה שנהנית מהחדר ומהאווירה המיוחדת והביתית בלון.
נשמח לארח אותך שוב בקרוב.
בברכה,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשלחות

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 במאי 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בילינו נופש זוגי בסופש (2 לילות חמישי עד מוצש).
הטוב: מיקום מצוין, אוכל ברמה טובה מאוד, חדר כושר ובריכה סבבה, לובי וחדרים נקיים, מענה לציבור דתי עם בית כנסת שעובד בסופש.
אז למה רק 4 כוכבים ולא 5? כי כשאתה משלם מחיר מלא ולא מגיע דרך ועד עובדים אתה מחפש את היחס שיראה שאכפת ממך גם אם אתה לא תייר. ביצעתי הזמנה דרך חברת נסיעות ובהזמנה צויין במפורש שאנחנו מעוניינים בחדר עם נוף. משום מה שכחו לרשום שהנופש מיועד לציון אירוע משפחתי (אשמתי שלא וידאתי אך ציינו בצק אין). עברנו 3 חדרים עד שקיבלנו את החדר עם הנוף כשההרגשה שניתנה לנו ע״י פקידת הקבלה היתה לא נעימה (הזמנתם חדר רגיל אז רחמנא לצלן ציפיתם גם לנוף??? היא לא באמת אמרה את זה אבל זו ההרגשה שקיבלנו). בנוסף, אנחנו נוהגים לצאת לימי הולדת וימי נישואין לבתי מלון. לרוב נותנים לנו סלסלת פירות, שוקולדים ויין ולפעמים הטבות אחרות כמו שדרוג חדר. פה, לא היה לזה יחס. בטח חשבו שחירטטנו. חבל, כי במחיר מלא אני יוצא רק כדי לחגוג שמחות ולא סתם כי בא לי. בקיצור, המלון באמת טוב אבל לקחנו אותו ולא מלונות שנמצאים מטר לידו ויותר זולים ממנו כי חשבנו שבמחיר כזה נקבל קצת יותר...

תאריך השהייה: מאי 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, fogelit
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 במאי 2019

fogelit שלום,
תודה על שהקדשת מזמנך לכתיבת חוות דעת טובה זו על מלון ענבל. אני שמחה שנהניתם מרמת האוכל, ניקיון המלון, מתקני המלון כמו בריכה ובית כנסת ומהמיקום.
שדרוג חדרי אורחים מתבצע על פי בקשה מיוחדת במידת האפשר ולצערי, אין באפשרותנו להבטיח זאת בכל בזמנה, אם כאשר נחגג אירוע משפחתי.
צר לי שלא נשלחה תשורה לחדר לכבוד יום הנישואין. אנחנו מקפידים לציין אירועים אלה כאשר הם ידועים לנו. האם יתכן שהיה שלט לא להפריע על דלת החדר?
נשמח לארח אתכם שוב באירועים הבאים, אשמח אם תיצרי קשר עם מחלקת ההזמנות או איתי באופן אישי על מנת לוודא שהבקשות מופיעות בהזמנה.
בברכה,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשלחות.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 באפריל 2019-חוות דעת נכתבה ב

כבר בקבלה הרגשנו את קבלת הפנים הנפלאה של צוות המלון.חדר הפרימיום נפלא-מרווח במיוחד,משקיף על נוף של העיר העתיקה,מרפסת גדולה ובחדר היה מגש פינוקים.
החנייה מקלה במיוחד,קרוב למתחם התחנה ופינות יפות בלובי ובחוץ.
ההפתעה הנוספת היתה ברכה,יין ועוגה מהמלון מאחר ושמעו שאנחנו מציינים אירוע משפחתי.מרגש ומפנק כמו כל סוף השבוע שבילינו במלון.

עצה לגבי חדרים: קומה שמינית משקיפה על נוף יפה ושקטה.
תאריך השהייה: אפריל 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, 402arier
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YaelZinsRevah, Guest Relations Manager בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באפריל 2019

402arier שלום,
תודה רבה על חוות הדעת הנהדרת שכתבת על המלון.
אני שמחה שנהניתם לחגוג אצלנו את האירוע המשפחתי שלכם וכי נהניתם מהחדר, והנוף, ומהפינוקים שנשלחו אליכם.
מקווה שתזכו לחגוג עוד אירועים רבים כאלה.
בברכה,
יעל צינס רווח
מנהלת קשרי אורחים ומשלחות

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות