המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,521)
סנן חוות דעת
2,521 תוצאות
ציון המטיילים
1,885
414
137
55
30
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,885
414
137
55
30
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
9 - 14 מתוך 2,521 חוות דעת
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מקסים, איכותי ונקי, קיבלנו חדר משופץ, מרווח עם מיטה נוחה ונהננו מאוד! ארוחת בוקר טובה ומקפידים על ההנחיות, עובדי הצוות מסבירי פנים, במיוחד נורית מהקבלה.
בריכה כיפית והמיקום קרוב לממילא! מומלץ מאוד :)

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, lironh218
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

לירון יקרה,
תודה על משוב מחמיא וציון חמש מתוך חמש!
אנו מעריכים את מחמאותייך ומודים על תיאור מקסים של מלון איכותי ונקי, חדר מרווח ומיטה נוחה, ארוחת בוקר טובה, ומעל הכל עובדים מסבירי פנים - כדברייך.
בנוסף אודה לך על המלצתך
נשמח לראותכם בעתיד הקרוב
בברכת שנה טובה
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היה נהדר- 5 ⭐!
מלון מהמם , נקי , חדר מרווחים , צוות שירותי ,אדיב וקשוב .
אוכל טעים ומגוון , הטרקלין נהדר עם שפע של מתוקים , גבינות , שתיה קלה/חמה.
שמירה על ריחוק חברתי.
ציון 10! נהננו מאוד - בהחלט נחזור שוב

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Wanderer816759
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בספטמבר 2020

Wanderer816759 שלום,
איזה משוב נפלא - תודה רבה
אנו שמחים לשמוע שנהינתם ממלון נקי חדר מרווח , שירות אדיב וקשוב, אוכל טעים ומגוון, עד לטרקלין עם שפע של מתוקים וגבינות
אנו מצפים לבואכם בעתיד הקרוב
בברכת שנה טובה
ברכה - מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מקסים, צוות המלון נעים ושרותי, הגענו ללילה אחד בלבד לחגוג יום נישואין והתבאסנו שלא נשארנו עוד... ארוחת בוקר מגוונת ומבחינת הקורונה ההתנהלות היא בהתאם לתו הסגול (גם בחדר האוכל חובה לשים כפפות לפני שנכנסים וכו'..)

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Avital310
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בספטמבר 2020

אביטל יקרה,
תודה על משוב מקסים וחינני.
אני שמחה לשמוע שנהינתם במלון מצוות נעים ושירותי עד לארוחת בוקר מגוונת.
מצפים לבואכם בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

החדר מקסים המרפסת עם הנוף ארוחת בוקר מצוינת שומרים מצוין על התו הסגול המיקום מעולה הדבר האחד שלא מצא חן בעיניי שאנשים מבחוץ נכנסים לבריכה ואין אפילו פינה קטנה לעישון בבריכה או בשום מקום במלון לדעתי זה זלזול באנשים מעשנים מוקצים מחמת מיאוס

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, doritm926
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בספטמבר 2020

דורית יקרה,
תודה לך על פרסום משוב נפלא ומחמיא.
אני שמחה לשמוע שהייתה לכם חוויה טובה בחדר מקסים עם מרפסת ונוף יפה, ארוחת בוקר מצויינת ושמירה על נהלים בתקופה זו.
לגבי הבריכה אנו חייבים להישמע להוראות וכללים שאינם תלויים בנו ולכן לא ניתן לפנות מקום לעישון באזור הבריכה.
נשמח לראותכם שוב
בברכת שנה טובה
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בילינו שני זוגות חברים שני לילות במלון ענבל. הזמנו חדרים עם מרפסת לעיר העתיקה. הגענו בשעה אחת בצהריים החדר האחד היה מוכן. המתנו לחדר השני כל מי שהמתין לחדר קיבל אותו חוץ מאיתנו. הציעו לנו חדר הפונה לבריכה שכמובן זול יותר. לא הסכמנו והם הסבירו שאינם חייבים לתת קדימות להכנת החדר לפני השעה שלוש. נכון לא חייבים אבל שרות טוב מתבטא גם בהפעלת שיקול דעת. חמישה כוכבים נאמר לנו אבל אין בחדר לא חלוק לא נעלי בית. יש מכונת נספרסו עם שלוש קפסולות (אחת ללא קפאין) ביקשנו עוד קפסולות ביום השני אבל אמרו שלא נותנים יותר משלוש. זוג החברים שביקש גם הוא מצא על השולחן ערימת קפסולות כאילו רצה החדרן להפטר מהן. מצעים כמובן שלא הוחלפו ביום השני ואפילו צלחת הסבון ליד הכיור לא נשטפה כשניקו את החדר. ארוחת הבוקר היתה מפנקת והשרות במסעדה ובבר היה מצויין. לצערנו זה לא הענבל בו התארחנו לפני השיפוץ.
אגב בעקבות משוב שמלאנו לבקשת המשוב שכלל ביקורת זהה נאמר לנו שיתקשרו אלינו מהמלון אבל איש לא טרח להתקשר.
חבל לא נחזור למלון.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Nilly E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

נילי יקרה,
אני מודה לך על המשוב.
אני שמחה לקרוא שהייתה לכם חווית אירוח טובה במלון במסעדה ובבר ובארוחת בוקר מפנקת.
הערותייך לגבי קבלת החדר, החלוק והקפסולות הועברו לידי המנהלים הרלוונטים לטיפול ושיפור השירות.
בברכת שנה טובה ומתוקה
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות