המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,521)
סנן חוות דעת
2,521 תוצאות
ציון המטיילים
1,885
414
137
55
30
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,885
414
137
55
30
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,521 חוות דעת
14 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

חוויה בלתי נעימה בלשון המעטה.
הגענו לצ׳ק אין בשעה 11 נאמר לנו עוד במעמד סגירת החופשה שהחדרים יתקבלו עד 15 מה שלא קרה בפועל לחברים שלנו שהגיעו ב 13 וקיבלו את החדר ללא המתנה של שניה. מיותר לציין שצוות הקבלה לא טרח להתקשר אלינו לעדכן או לדווח שהחדר מוכן ובמקום כך שלחו לאוויר שלל תירוצים שלא מצדיקים את המעשה הזה.
רק אחרי שהבענו את אי שביעות רצוננו שחיכינו לשווא נתקלו בשירות אטום ממנהלת סגל הקבלה במקום לקחת אחריות או לפחות להתנצל ניסתה להתחמק מתשובה הולמת והפילה את האשמה עלינו!

שירות הקבלה לא נחמד בלשון המעטה הפקידה שקיבלה את פנינו הייתה לא שירותית לא נחמדה או מאירת פנים. המלצרים בלובי במלון חסרי מוטיבציה עייפים ולא נחמדים.
חיכינו מעל ל20 דק לקבלת שירות בלובי המלון שלא ישבו אנשים כמעט.
מלון כזה שמתהדר ב5 כוכבים צריך להצדיק את המחיר את השירות והיחס.
הייתי ממליצה לסגל ההנהלה שיעצרו את הקידום המביך של מפורסמים כאלה ואחרים ברשתות החברתיות ושיתחילו לשווק אמת תוך רענון נהלים עם אנשי הצוות.
אין מוצרי אהבה במלון כפי שהאתר שלכם מתהדר בתמונות וכדי לעדכן את הנושא כי זאת ממש הטעיה לכל דבר ועניין.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, liatsapir2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

ליאת שלום,
הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטיים לשיפור וייעול השירות.
בברכת שנה טובה
מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הזמנו חדר על סמך תמונות באתר המלון ובאתר בוקינג, חדר יפה, חדש, גדול ועם מרפסת והמחיר בהתאם.
בפועל קיבלנו חדר אחר לגמרי, שאולי עודכן בשנות ה-80. כורסאות מלוכלכות, שטיח ישן, קומקום עם מים עומדים והרבה אבנית. וזה אחרי שכתוב שיש מכונת קפה בחדר.
מרפסת עם נוף לעיר העתיקה, אם ממש מסתכלים רחוק העיר העתיקה אכן שם, אבל מה שקרוב זה כמה גגות של פחונים.
ביקשנו חדר אחר, היה רק חדר אחד פנוי ללא מרפסת, הסכמנו לעבור לשם.
ירדנו לבריכה (רק אציין שהמלון בנוי כמו מבוך, מרחקים גדולים), בריכה סגנון אשקלונה, בכלל לא אותה בריכה שמופיעה בתמונות באתר המלון, בריכה שונה לגמרי. ברדק שלם, מפיות, כוסות ומלא לכלוך על הריצפה. אין מקום הגיוני לשבת שעדיין נעים ועדיין מרוחק מרחק סביר מאנשים אחרים (קורונה). שום פינת עישון בשום מרחק סביר, כל פעם הליכה של 300מ' וצריך ממש לחצות את הכביש.
כל זה במחיר מופקע לחלוטין של כ1400 ש"ח ללילה (2 מבוגרים).
עזבנו את המלון, קיבלנו זיכוי מלא, אבל זה הרס לנו חופשה לחלוטין. זו ממש לא הייתה חופשה, כל כך חיכינו לזה, בעיקר להתפנק במלון יוקרה אבל החוויה הייתה מתישה ורחוקה מלהיות מפנקת. זו פשוט הטעייה. יש חדרים כאלה כמו בתמונות אבל לא היה חדר פנוי. רק חדר ישן ומיושן ללא חצי מההבטחות והמתקנים.
מציינת לטובה את צוות הבל בויס שהיו מאוד שירותיים, וגם את המנהלים שזיכו אותנו בסכום המלא. היו מרוויחים אותנו אם היו נותנים לנו את החדר הישן במחיר לא מפוקע.

עצה לגבי חדרים: לבקש חדש ושיהיה בדיוק כמו בתמונה באתר!! שלא ירמו אתכם שם
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Jessy** H
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

ג'סי שלום,
הערותייך הועברו לידי המנהלים הרלוונטים במלון.
בברכת שנה טובה
מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

חדרים מרווחים,מתקנים ,אוכל מגוון וטעים.
ארוחת בוקר מעולה.
שרות מצויין של העובדים והצוות.
עמדות מזון רבות פרוסות לאורך חדר האוכל המשתרע על פני אולמות שונים ומרווחים.
הצוות מאוד רחב ויעיל ומאוד שרותי ואדיב.

עצה לגבי חדרים: המכלול מעולה
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, shalomabr
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

שלום יקר,
תודה על משוב מחמיא.
נחמד לקרוא שהייתה לכם חוויה טובה ומהנה מחדרים מרווחים, אוכל מגוון וטעים, ארוחת בוקר מעולה ושירות מצויין יעיל ואדיב מצד צוות העובדים היקר.
בברכת שנה טובה
מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

לקחנו חדר סטנדרט, החדר היה בסיסי ומספק, אך הייתי מצפה ממלון כזה לרמת תחזוקה טובה יותר. צינור הראש מקלחת היה עם חור וזה הפריע במקלחת, והאמבטיה היתה כולה שרוטה. מעבר לזה, השרות היה טוב והארוחת בוקר מצוינת. חבל שרמת התחזוקה של החדר נמוכה, מה שפוגע בחוויה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, olegkra82
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

אולג יקר,
תודה על המשוב ומחמאותיך על שירות טוב וארוחת בוקר מצוינת.
אני מעבירה את הערותיך למנהלים הרלוונטיים.
בברכת שנה טובה
מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הזמנו חדר סטנדרט עם מרפסת ונוף לעיר העתיקה. התמונות של החדר ורשימת האבזור המופיעה באתר ועל בסיסה התקבלה ההחלטה בהחלט מרשימה ומפנקת ולכן שילמנו לא מעט. אך בפועל מסתבר שיש במלון אגף חדש ומשופץ ואגף ישן שנראה מוזנח ונוראי. קיבלנו חדר באגף הישן , ריהוט ישן ומתפורר, שטיח כחול מקיר לקיר מטונף, במקום מכונת נספרסו כפי שצוין באתר קומקום מלא אבנית וחלודה. רחוק שנות אור מהתמונות ומתיאור באתר, רמת אבזור של אכסנייה.

עצה לגבי חדרים: לוודא שמקבלים חדר באגף החדש וכל מה שמצויין באתר בעת ההזמנה אכן קיים ונכון
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Danaez83
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Guest Services / Front Office בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

דנה שלום,
הערותייך יועברו לידיעת המנהלים הרלוונטיים.
בברכת שנה טובה
מחלקת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות