המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Expedia.com‏360 $
Hotels.com‏360 $
Priceline‏360 $
Orbitz.com‏360 $
eDreams‏360 $
CheapTickets‏360 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,709)
סנן חוות דעת
2,710 תוצאות
ציון המטיילים
2,053
425
142
55
35
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,053
425
142
55
35
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
51 - 56 מתוך 2,710 חוות דעת
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו ללילה באוגוסט 2021 במלון, המלון היה מפוצץ באנשים, ללא הקפדה על התו הירוק, רמת הניקיון לא וואו בכלל בחדרים, ארוחת בוקר נחמדה אבל כל זה לא האישיו.
בפעם הראשונה שהתכסיתי בשמיכה רגליי היו מקופלות -לאחר כ5 דקות הופיעה פריחה נוראית בשתי הרגליים,מלווה בגרד ובכאבים מה שגרמו לי לא להירדם כל הלילה! ביקשתי מאנשיי הצוות משהו לפריחה או אלוורה ולא היה להם שום מענה בנושא זה.. הדבר היחיד שעשו זה להחליף מצעים! מעבר לזה אף אחד לא התרגש ולא התנצל .
לציין כי שלחתי מייל ולא טרחו לחזור אליי, רק לאחר כשבוע וחצי יצרה איתי קשר מנהלת שירות שלא הפסיקה לתת לי תירוצים ולהגיד שסהכ הייתה לי פריחה קלה. בתור עובדת מערכת הבריאות בחיים לא הייתי אומרת כזה משפט מזלזל ועוד מפי אחת שלא ראתה את הפריחה ולא חוותה מה שאני חוויתי. לציין כי אין לי אלרגיות לשום דבר וכי זו פעם ראשונה שדבר כזה קורה. לקח לפריחה וגירודים לעבור רק לאחר 3 ימים.
אז פחות הייתי ממליצה ללכת למלון אם ככה דברים מתנהלים אצלם ועוד מקרים שקשורים בפן הבריאותי ולא מטופלים בכבוד מינימלי. (מבינה שדברים קורים אבל לא לקחת אחריות בשום צורה זה פשוט מביש). לציין כי לאחר שבוע מהשיחה אמרה לי כי הצוות הציע לי תכשיר אלוורה "ואני סירבתי" מה שלא היה ולא נברא ובעלי עמד לידי כל השיחה ושמע את כל השתלשלות הדברים. פשוט הזיה.
דירגתי 5 כי זו הייתה האופציה היחידה!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Camper51658406020
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 באוגוסט 2021

אורנית שלום,
לצערי הרב בחרת לפרסם משוב עם עובדות לא נכונות.
קשרי אורחים - מלון ענבל ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

קיבלנו שירות מעולה, המלון נקי,יפה,ארוחת בוקר מצויינת ומגוונת ומתאימה לתקופת הקורונה,מיקום מצוין(הלכנו ברגל לסליחות בכותל ולממילא),הקפדה על תנאי התו הירוק,חנייה מקורה.
אציין לשבח את השירות האדיב והנעים של מנהלת הערב,ברכה.
תודה רבה

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, RachelyG3
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוגוסט 2021

רחל יקרה,
אני שמחה לקרוא את המשוב הנפלא שלך, המחמאות היפות על שירות מעולה, מלון נקי, ארוחת בוקר מצויינת, ומגוונת, מיקום מצוין בתקופה מיוחדת זו של סליחות בכותל בירושלים, וכמובן למחמאות למנהלת הערב.
נשמח לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו אני ובעלי השבוע 8-10 באוגוסט 2021
מלון נהדר. אירוח ושירות בן הטובים בבתי המלון ששהיתי בהם.
יחס אישי ואכפתיות ברמה גבוהה.
יש לציין את נורית מנהלת הקבלה אדיבה, נעימה, עניינית ומקצועית עזרה תמיד בחיוך לכל בקשה..
מלון נקי מאוד...!!
ארוחת בוקר מושלמת .. אין מילים.
מסעדת המלון ברמה גבוהה מאודדד אוכל נדירררר טעים מאוד. שרות מעולה!!!
נשמח לחזור להתארח שוב עם כל המשפחה..

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, saritku
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוגוסט 2021

שרית יקרה,
נפלא לקרוא את המשוב שפרסמת, תודה על מחמאות יפות למלון נהדר, אירוח ושירות מעולים, יחס אישי ואכפתיות וכמובן לנורית מנהלת הקבלה היקרה שלנו.
אני שמחה לשמוע שהיתה לכם חוויה מהנה במלון ובמסעדות המעולות שלנו.
נשמח לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היה מצוין ! החדר נחמד, לא מדהים אבל ממש בסדר. המיטה מאד נוחה. האמבטיה קצת קטנה אבל בסך הכל ממש חמוד. האוכל בארוחת הבוקר היה מצויין, מבחר גדול ומגוון. מאד מרווח ושומרים מאד על כללי הקורונה, מסיכות, מרחק ועוד

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Assaf S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2021

אסף יקר,
תודה על משוב מצוין!
אני שמחה לקרוא שהייתה לכם חוויה מהנה וייחודית אצלנו, על המיטה המאוד נוחה, ארוחת הבוקר המצויינת והמגוונת, ועל שמירה של כללי הקורונה במלון.
נשמח לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהינו 2 לילות במלון ענבל- הורים ושני ילדים. נהננו מאוד מהשהייה. חדרים מאוד נוחים, בריכה מפנקת, חדר כושר מצויד, ארוחות מעולות גן בבוקר וגם בערב. מעל לכל- כל צוות המלון מאוד ידידותי,אדיב ומסייע ככל שצריך. נשמח לחזור פעמים נוספות.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Eitange
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2021

אורחים יקרים,
תודה לכם על משוב נפלא ומחמאות לצוות עובדים ידידותי אדיב ומסייע, על חדרים נוחים, בריכה מפנקת, חדר כושר מקצועי, וארוחות מעולות במסעדות המלון
מצפים לבואכם שוב בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות