המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Hotels.com‏360 $
Expedia.com‏359 $
Priceline‏361 $
Orbitz.com‏360 $
eDreams‏361 $
Travelocity‏360 $
הצג כל 18 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,710)
סנן חוות דעת
2,710 תוצאות
ציון המטיילים
2,053
425
142
55
35
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,053
425
142
55
35
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
37 - 42 מתוך 2,710 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

מלון שמור ומתוחזק, שירות מדוייק, ארוחת בוקר - טריה ומגוונת - שפע, בריכה נקיה ומתוחזקת, תחושה של מקצועיות, העסק תחת שליטה ואכפתיות.
good hotel - well located, well maintained, good service and friendly

עצה לגבי חדרים: הייתי מקפיד מראש על המצאות מרפסונת, יש חדרים ללא.
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, dudib2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

דודי יקר,
תודה על משוב נפלא מחמיא וממליץ.
אני שמחה לדעת שהיתה לכם חווית אירוח מהנה במלון שמור ומתוחזק, שירות מדוייק, ארוחת בוקר טרייה ומגוונת בשפע, בריכה מהנה ותחושה של מקצועיות ואכפתיות - מחמאות נפלאות
מצפים לבואכם שוב בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

הגענו למלון ענבל לטיול משפחתי (כ6 אנשים ב3 חדרי סטנדרט), לאחר שהוריי נפשו פה בעבר והיו מאוד מרוצים. דאגנו להגיע לאחר השעה 15:00 בכדי לקבל את החדרים, כפי שנכתב באתר המלון. לפני שהגענו למלון עשינו צ'ק אין דיגיטלי בכדי לקצר תהליכים בצ'ק אין במלון. מסתבר שזה לא הופיע לפקיד הקבלה ולכן נאלצנו להתעכב בקבלת החדר. כמו כן,ביקשתי חדרים סמוכים ושבחדר אחד יהיה מקלחון כי אחד מהזוגות נכים. קיבלנו 3 חדרים באותה הקומה אומנם, אך בקצוות מרוחקים מאוד אחד מהשני. בנוסף, הם שכחו את הבקשה עם המקלחון ורק כאשר הזכרתי לפקיד הקבלה הוא דאג לחדר המותאם לנכים והיה אדיב. חדרי הסטנדרט מרווחים, אך בהחלט לא מכילים את מה שהתחייבו אליו באתר המלון. כאשר הזמנתי דרך אתר המלון היה רשום שחדרי הסטנדרט ( אלה שהזמנו) כוללים מכונת אספרסו ונעלי בית. כמובן שלא קיבלנו את הדברים הללו. הייתי צריכה להתקשר לקבלה על מנת להזמין את נעלי הבית. מתוך שלושת החדרים, רק בחדר אחד היו את מוצרי הטואלטיקה (קיסמי אוזניים וכו). בנוסף, בתור מלון שמתחייב כי הוא עובד עם מוצרי אהבה, הייתי מצפה שבכל החדרים המוצרים במקלחת יהיו מוצרי אהבה ושלא יעשו איפה ואיפה בין החדרים- בפעם הקודמת שהוריי התארחו בסוויטה הם קיבלו מוצרי אהבה והפעם קיבלנו מוצרים שונים והיינו צריכים לבקש שיביאו לנו (העובד היה אדיב והביא את המוצרים מהר,אך תירץ את זה בזה שקיבלנו את החדרים מוקדם ולכן שמו לנו את המוצרים שהיו להם- מה שכמובן לא נכון). לחלק זה נראה דבר פעוט, אך החוויה שמתחייבים לך על משהו באתר ושאתה משלם יותר מבמלונות אחרים כדי לקבל את זה, ובפועל מקבלים משהו אחר ושעושים הפלייה בין חדרים ולכן גם בין לקוחות- זה באמת מתסכל. כמו כן, ירדנו לבריכה אך היא הייתה עמוסה לחלוטין ולא היה מקום לשבת, לכן נאלצנו להעלות בחזרה לחדרנו. עם זאת, יש לציין לטובה את העובדים המסורים ואת השירות המהיר.זה הולך להיות הלילה האחרון שלנו פה ואני יודעת שלא נחזור לפה יותר. ענבל, באמת שאכזבתם הפעם.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, LidorB12
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

אורחים יקרים,
אני מצטערת לקרוא את המשוב שפרסמתם.
מזמינה אתכם להתקשר למחלקת קשרי אורחים בכדי שנוכל לבדוק מולכם את הנושאים שהעליתם.
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

התארחנו לסופ"ש 19-21/8 על בסיס המלצות באתרים.
הדירוג וחוות הדעת הטובים מוגזמים ומטעים את האורח.
למלון מספר מקומות חניה מוגבל לעומת כמות החדרים, היינו החניה ע''ב מקום פנוי,
החדרים סטנדרטיים, עם רמת ניקיון ותחזוקה ירודה.
הצוות במלון עפ"י רוב עם תודעת שירות נמוכה.
בחדרים אין מכונות אספרסו, אביזר שהפך לסטנדרט בעולם.
רכישת ארוחת ערב תעלה 340 ש"ח לאדם, מחיר מופקע בכל הרמות.
ארוחות בוקר המוגשות רובן ניראות יבשות וכאילו הוכנו יום קודם. מכונות והקפה של ללנדוור, אבל הכוסות של illy. בחדרים הקפה הנמס הוא red mug.
עם קבלת חדר מקבלים באופן חד פעמי בקבוק 1 ליטר מים ו-3 תמרים.
אני מאד לא ממליץ על מלון ענבל, ובמחירים אלה ניתן למצוא חלופות טובות בהרבה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 439ellis
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

אורחים יקרים,
אני מצטערת לקרוא את המשוב שפרסמתם.
מזמינה אתכם להתקשר למחלקת קשרי אורחים בכדי שנוכל לבדוק מולכם את הנושאים שהעליתם.
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

הגענו ליומיים. החדרים לא היו נקיים. המצעים לא הוחלפו! כשביקשנו להחליף הגיעו והחליפו. ניירות מאחורי השירותים. שטיח מלוכלך.
המחיר ממש יקר והמלון מלוכלך מאוד.
כשמתקשרים לקבלה צריך לחכות רבע שעה עד שעונים.
אכזבה

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, cheninmeir
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

אורחים יקרים,
הנכם מוזמנים להתקשר למחלקת קשרי אורחים.
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות

המלון ממוקם באזור מרכזי בירושלים. המלון מאד נקי, גם בחדרים וגם במקומות הציבוריים כגון: חדר אוכל, לובי ועוד.
צוות המלון מאד אדיב וידידותי. מאד משתדלים למלא כל בקשה.
האוכל ברמה גבוהה מאד.
מלון זה הו אחד המלונות הטובים בארץ.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, moshef065
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

משה יקר,
תודה על משוב יפה ומחמיא.
אני שמחה לשמוע שהיתה לכם חוויה מהנה עם שירות אדיב וידידותי וארוחות ברמה גבוהה.
תודה על ההמלצה הנפלאה - אחד המלונות הטובים בארץ
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות