המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
Booking.com
‏370 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-29.10.21
Expedia.com
‏369 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-29.10.21
Trip.com
‏321 $
+ ‏48 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.10.21
Priceline‏370 $
Hotels.com‏369 $
eDreams‏370 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,729)
סנן חוות דעת
2,730 תוצאות
ציון המטיילים
2,070
428
142
55
35
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,070
428
142
55
35
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
52 - 57 מתוך 2,730 חוות דעת
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מיקום מעולה ומרכזי
,ניתן להגיע רגלית למקומות תיירותיים ומקומות בילוי בלילה .
חדר ידידותי ונעים,כולל פינת ישיבה.
שרות מצויין,חדר אוכל ענק,ורמת האוכל גבוהה.
קיים חניון במלון לרווחת האורחים ללא תשלום.
מספר רב של מעליות ,המאפשר עליה ירידה ללא ביזבוז זמן יקר.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, eliahuz1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 באוגוסט 2021

אליהו יקר,
תודה על משוב נפלא ומחמיא.
על המלצות יפות מחדר ידידותי ונעים, שירות מצויין, חדר אוכל וארוחות ברמה גבוהה ועד לחניון המיועד לרווחת האורחים בלבד
נשמח לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון יוקרתי ומפנק. חווית השירות הייתה מעולה, ניכר שיש צוות רב של עובדים שדואג שהכל יתקתק. החדר היה נעים ונקי. האוכל מצויין, היה מגוון רחב מאד בארוחת הבוקר של סלטים, גבינות, תוספות חמות, הכל היה בטוב טעם, בהחלט רמה גבוהה.

הבריכה מעט קטנה מידי, אבל כשלא עמוס היא סבבה לגמרי.
מה גם, שבירושלים זה די ביזבוז לבלות כל היום בבריכה, יש כל כך המון אטרקציות לבילוי.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, _N1799SZ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 באוגוסט 2021

אורחים יקרים,
תודה על משוב חיובי ומחמאות יפות החל מצוות עובדים מקצועי ואכפתי ועד לארוחת בוקר מפנקת ועשירה ועוד
אנו מצפים לכם שוב בעתיד הקרוב
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

החווייה הנעימה שלנו עם מלון ענבל התחילה עוד במעמד הזמנת החופשה, כבר מהשיחה הראשונה היה ברור שמדובר בהחלטה הנכונה. שירות אדיב ונעים וברמה בינלאומית. תחושה של שקיפות מלאה מול הלקוח ותשומת לב לכל פרט. סבלנות במענה לכל שאלה ושירותיות לאורך כל תהליך ההזמנה.
תהליך הצ'ק אין במלון עצמו היה מהיר ויעיל. תוך מספר דקות מרגע ההגעה למלון קיבלנו את החדרים, זאת בניגוד למלונות רבים בהם התארחנו המתהדרים בשירות ברמת 5 כוכבים, אך בפועל תהליך הקבלה בהם ארוך ולעתים אף מתיש.
מלון מתוחזק ברמה גבוהה, שירות חדרים מהטובים שחווינו. ניתנת תשומת לב לכל פרט. כל בקשה שלנו נענתה בחיוך ובמהירות. בכל בוקר מגיע לחדר צוות שלם של חדרנים, וביעילות רבה מסדרים ומנקים את החדר עד לפרט האחרון.
ארוחת בוקר עשירה ומפנקת. שפע של הכל מהכל. צוות מלצרים מיומן ומקצועי. מרווח גדול בין השולחנות ואווירה של חו"ל.
ארוחת הערב עשירה אף היא, מגוון שמדבר לכל אחד.
שירותי בריכה וספא מדהימים. הבריכה וסביבתה מתוחזקות כל העת. המתחם תמיד מסודר ונקי.
המלון ממוקם במיקום מרכזי, בקרבה לאתרים ואטקרציות מרכזיים.
המלון שם דגש ומקפיד על אכיפת נהלי התו הירוק.
מומלץ בחום!

עצה לגבי חדרים: עדיף לבחור בחדר עם מרפסת. עדיף בקומות הגבוהות של המלון עם נוף לעיר.
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, MorUziel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוגוסט 2021

מור יקר/ה
אני מודה לכם על כתיבת משוב נפלא כל כך ומפורט במחמאות יפות ונעימות לקריאה, החל ממלון עם שירות אדיב ברמה בינלאומית, שקיפות מלאה מול הלקוח ותשומת לב לפרטים, סבלנות ואדיבות ועד לרמה גבוהה של תחזוקה, שירות חדרים מעולה ונקיון יסודי ומוקפד.
אני שמחה לשמוע שהיתה לכם חוויה נעימה ומהנה איתנו ומקווה שנארח אתכם שוב בקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון שמור ומתוחזק, שירות מדוייק, ארוחת בוקר - טריה ומגוונת - שפע, בריכה נקיה ומתוחזקת, תחושה של מקצועיות, העסק תחת שליטה ואכפתיות.
good hotel - well located, well maintained, good service and friendly

עצה לגבי חדרים: הייתי מקפיד מראש על המצאות מרפסונת, יש חדרים ללא.
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, dudib2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוגוסט 2021

דודי יקר,
תודה על משוב נפלא מחמיא וממליץ.
אני שמחה לדעת שהיתה לכם חווית אירוח מהנה במלון שמור ומתוחזק, שירות מדוייק, ארוחת בוקר טרייה ומגוונת בשפע, בריכה מהנה ותחושה של מקצועיות ואכפתיות - מחמאות נפלאות
מצפים לבואכם שוב בעתיד הקרוב
ברכה - מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון ענבל לטיול משפחתי (כ6 אנשים ב3 חדרי סטנדרט), לאחר שהוריי נפשו פה בעבר והיו מאוד מרוצים. דאגנו להגיע לאחר השעה 15:00 בכדי לקבל את החדרים, כפי שנכתב באתר המלון. לפני שהגענו למלון עשינו צ'ק אין דיגיטלי בכדי לקצר תהליכים בצ'ק אין במלון. מסתבר שזה לא הופיע לפקיד הקבלה ולכן נאלצנו להתעכב בקבלת החדר. כמו כן,ביקשתי חדרים סמוכים ושבחדר אחד יהיה מקלחון כי אחד מהזוגות נכים. קיבלנו 3 חדרים באותה הקומה אומנם, אך בקצוות מרוחקים מאוד אחד מהשני. בנוסף, הם שכחו את הבקשה עם המקלחון ורק כאשר הזכרתי לפקיד הקבלה הוא דאג לחדר המותאם לנכים והיה אדיב. חדרי הסטנדרט מרווחים, אך בהחלט לא מכילים את מה שהתחייבו אליו באתר המלון. כאשר הזמנתי דרך אתר המלון היה רשום שחדרי הסטנדרט ( אלה שהזמנו) כוללים מכונת אספרסו ונעלי בית. כמובן שלא קיבלנו את הדברים הללו. הייתי צריכה להתקשר לקבלה על מנת להזמין את נעלי הבית. מתוך שלושת החדרים, רק בחדר אחד היו את מוצרי הטואלטיקה (קיסמי אוזניים וכו). בנוסף, בתור מלון שמתחייב כי הוא עובד עם מוצרי אהבה, הייתי מצפה שבכל החדרים המוצרים במקלחת יהיו מוצרי אהבה ושלא יעשו איפה ואיפה בין החדרים- בפעם הקודמת שהוריי התארחו בסוויטה הם קיבלו מוצרי אהבה והפעם קיבלנו מוצרים שונים והיינו צריכים לבקש שיביאו לנו (העובד היה אדיב והביא את המוצרים מהר,אך תירץ את זה בזה שקיבלנו את החדרים מוקדם ולכן שמו לנו את המוצרים שהיו להם- מה שכמובן לא נכון). לחלק זה נראה דבר פעוט, אך החוויה שמתחייבים לך על משהו באתר ושאתה משלם יותר מבמלונות אחרים כדי לקבל את זה, ובפועל מקבלים משהו אחר ושעושים הפלייה בין חדרים ולכן גם בין לקוחות- זה באמת מתסכל. כמו כן, ירדנו לבריכה אך היא הייתה עמוסה לחלוטין ולא היה מקום לשבת, לכן נאלצנו להעלות בחזרה לחדרנו. עם זאת, יש לציין לטובה את העובדים המסורים ואת השירות המהיר.זה הולך להיות הלילה האחרון שלנו פה ואני יודעת שלא נחזור לפה יותר. ענבל, באמת שאכזבתם הפעם.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, LidorB12
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bracha Dalal, Other בנכס מלון ענבל ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוגוסט 2021

אורחים יקרים,
אני מצטערת לקרוא את המשוב שפרסמתם.
מזמינה אתכם להתקשר למחלקת קשרי אורחים בכדי שנוכל לבדוק מולכם את הנושאים שהעליתם.
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות