המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
ירושלים
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (970)
סנן חוות דעת
970 תוצאות
ציון המטיילים
455
222
116
96
80
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
455
222
116
96
80
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 970 חוות דעת
25 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון מצוין, אוכל טעים ומגוון הכולל שירות מעולה!
אנשי הצוות עוזרים בכל בקשה ומאוד נחמדים.
המיקום של המלון אחלה, קרוב לרכבת הקלה ותוך 3 תחנות מגיעים למרכז העיר. גם הליכה רגלית זו אופציה.
תודה רבה על האירוח!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Orlykasu
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nofia b, Guest Relations Manager בנכס גני ירושלים מלון וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 בספטמבר 2019

אורלי שלום וברכה,
שמחנו לארח אתכם במלון גני ירושלים ואנו מודים לכם על שהקדשתם מזמנכם לכתוב עלינו כאן.
אני שמחה כי נהניתם מהשירות האדיב והמיקום המרכזי סמוך לרכבת הקלה.
מלון גני ירושלים משקיע זמן, מאמצים ומשאבים רבים על מנת להבטיח את נוחותם והנאתם המרבית של אורחינו ותמיד נעים לשמוע שהצלחנו.
אנו מקווים שיהיה לנו העונג לארח אתכם אצלנו גם בעתיד .
בברכה,
נופיה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

זה היה המלון המועדף עלי ועל רעייתי בעת ביקורנו בבירת ישראל. התארחנו במלון בתאריכים 4-6.09.2019
זו הפעם הרביעית בה התארחנו במלון.
לא עוד...עד אשר אהיה בטוח כי המלון עבר "סדרת חינוך" בניהול מלון ומשק בית.
את תלונתי כבר העברתי באופן אישי לעוזרת המנכ"ל רקפת בן דרור, שהייתה עדה בזמן אמת לשירות הלקוי של מחלקת המשק.
להערכתי, להנהלת המלון יש בעיה אקוטית עם העובדים ומנהל המחלקה האמורים להיות אחראים על ניקיון ושירות החדרים.
בעקבות תלונתי על חוסר הניקיון בחדר, ואי הספקת מגבות בזמן אמת, גלשתי באתר tripadvisor כדי להיות בטוח שתלונתי אינה תלונת סרק.
מצאתי המון תלונות הדומות לתלונתי ובכולן הובטח על ידי הנהלת המלון כי הליקויים הובאו לתשומת ליבם ויותקנו בהקדם.
זו תשובה שבלונית אותה הם מדביקים כל פעם שמגיעה תלונה על שירות לקוי.
ברצוני להביא לתשומת הגולשים תלונה שכותרתה: "מלון מאכזב ממש לא ממליצה חבל על הכסף שלכם". האורחים חוו אותו שירות לקוי ממש הדומה לשלנו לכן אוותר על הפרטים אותם חווינו ואני מפנה אתכם לקרוא את התלונה שאת כותרתה ציינתי.
מה שמעניין הוא כי התלונה התפרסמה ביוני, והובטח כי הליקויים יתוקנו, ומסתבר שעברו כבר יותר משלושה חודשים ועדין אותו ניקיון בלתי נסבל, חוסר הספקת מגבת כשיטה ועוד.
אני מוותר על תגובת המלון שבוודאי תעשה copy/paste בתשובותיה השבלוניות ותבטיח כי לקחו לתשומת לבם את התלונה.

עצה לגבי חדרים: קיימת בעיה אובייקטיבית של רעש בלתי נסבל מאחר והמלון נמצא בצומת מרכזית של העיר. רצוי לבקש חדר באגף בו הרעש לא כל כך משמעותי.
תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, MeirC25
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הייתי עם אשתי מיום רביעי 28.8.2019 ועד ליום שישי 30.8.2019 במלון גני ירושלים בירושלים . אמנם היתה בעיה בקבלת החדר שקיבלנו באיחור בגלל איחור של קבוצה קודמת ביציאה מהחדרים , אבל בהחלט נהנינו . ארוחת הבוקר טובה , ישראלית עם תוספות נחמדות , אכלנו גם פעם אחת ארוחת ערב טובה . בבית המלון 2 בריכות , אחת חיצונית והשניה מקורה , שם יש 2 בריכות ג'קוסי , כניסה לסאונה ושימוש חופשי מהשעה 6:00 בבוקר ועד השעה 23:00 בלילה במכון כושר ללא שום עלות . בסך הכל השהות היתה נעימה ביותר

עצה לגבי חדרים: החדר היה נעים ביותר
תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 2,001,197,145
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nofia b, Guest Relations Manager בנכס גני ירושלים מלון וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2019

אורח נכבד,
ראשית , ברצוני להודות לך על שבחרת להתארח במלון גני ירושלים ועל תגובתך החמימה.

שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו. אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לתת שירות מעולה במלוננו, להנעים את זמנם של אורחינו ולענות על ציפיותיהם.
נשמח לארח אתכם שוב בחופשה הבאה שלכם בירושלים.

בברכה,
נופייה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כבר שנים אנחנו מתארחים במלון גני ירושלים, וכל פעם השהייה גם נעימה וגם טעימה. הצוות עושה הכל כדי להנעים לאורחים את השהות.עלי לציין במיוחד את רונית מנהלת הקבלה שבזכותה אנחנו חוזרים שוב ושוב.המלון קרוב לרכבת הקלה. ויש בו בריכה חיצונית בריכה מקורה ג'קוזי סאונה. יופי של מלון

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, saraAkko
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nofia b, Guest Relations Manager בנכס גני ירושלים מלון וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2019

שרה היקרה,
ראשית , ברצוני להודות לך על שבחרתם להתארח במלון גני ירושלים ועל תגובתך החמימה.

שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו. אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לתת שירות מעולה במלוננו, להנעים את זמנם של אורחינו ולענות על ציפיותיהם.

אנחנו כבר ממתינים לשובכם במלוננו בחופשה הבא שלכם!

בברכה,
נופייה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון לסוף שבוע הזמנו 7 חדרים דרך הקבלה,דניאל שקיבל את ההזמנה היה אדיב ונעים מאוד
אמרנו לו שאנחנו מזמינים אורחים מחול וחשוב לנו שיהיו חדרים טובים ושהכל יהיה בסדר שלא נתבזה. אך למרות ההבטחות לא כך היה
, תחזוקת המלון ירודה ,החדר לא נקי בלשון המעטה.
אין מגבות ושהתקשרנו לשירות לבקש פשוט לא נענינו ונאלצנו לרדת לקבלה בעצמינו ולקחת מגבות.
בחדר האוכל הכל דביק ,כיסאות שבורים וכו.
את הבריכה במלון דווקא אציין לטובה אבל רק זה .
כשהבענו את חווית השירות הגרועה שחוינו בפני הסמנכ"ל של המלון.
נאמר לנו שהם מתכוונים לשפר ולשפץ בקרוב.
נותר לי רק לקוות שאכן כך יהיה כי חבל שכך.

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, talibu2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nofia b, Guest Relations Manager בנכס גני ירושלים מלון וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2019

אורח יקר,
תודתי על הזמן שהקדשת לכתוב כאן על השהות שלכם במלון גני ירושלים.
אני מצטערת לקרוא כי החוויה שלך במלון לא עמדה בציפיות שלך. אנו מאוד מעריכים את הערותייך, וצעדים כבר ננקטו כדי לחסל את ההתרחשויות הנ"ל.
אני בהחלט מקווה שתשקול לתת לנו הזדמנות נוספת לשרת אותך כראוי.
בברכה,
נופייה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות