המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
ירושלים
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,407)
סנן חוות דעת
1,407 תוצאות
ציון המטיילים
1,131
159
67
22
28
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,131
159
67
22
28
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 1,407 חוות דעת
14 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לבית מלון קיסר ירושלים כל הצוות של המלון היו נהדרים וחדר אוכל היה סוף הדרך וגם החדרים טובים מסודרים וניקיים.הייתי בבריכה בקומה 8 מסודרת.
רוצה לציין את שירות המעולה של עלי שנתן לנו הכל.
ממליץ בחום על מלון קיסר ונחזור שוב.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Pinibiton
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, Guest Relations Manager בנכס קיסר פרמייר ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוקטובר 2019

אורחים יקרים,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר ירושלים

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת שהמלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהחדרים, הניקיון, שירותי הבריכה
והשירות של הצוות ובפרט של עלי .

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה.

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

לצערנו החוויה במלון קיסר פרמייר היתה מאכזבת מאוד .
סגרנו חדר "סופיריור זוגי" בזמן סגירת החדר ביקשנו שתהיה מיטה זוגית ,אך כאשר קיבלנו את החדר גילינו שהחדר עם 2 מיטות יחיד שהוצמדו , לאחר ששאלנו אם יש חדר עם מיטה זוגית הודיעו לנו שלא אלא אם כן מרצה חדר יותר קטן (בהדגשה כי לפי החדר שקיבלנו אני לא יודעת איך יכול להיות שיש חדר יותר קטן ממה שקיבלנו) ויותר מזה קיבלנו חדר ליד חדר עובדים ככה שכל הזמן שומעים טריקות של דלתות וזה נשמע כאילו הדלת של החדר שלנו נפתחת ונסגרת כל כמה דקות.
פגמים רבים היו בחדר : שטיח החדר ישן מאוד ומלוכלך-חייב להחליפו ,בסדינים יש כתמים , הציפיות של השמיכה קרועים ,המצעים של המיטה לא ערוכים כמו שצריך, מספיק תזוזה קטנה כדי שכל הסדין יוצא,נראה שרק הניחו את הסדין על המיטה כדי לכסות אותה.
המזגן עושה רעש מבהיל מאוד כל כמה זמן , המגבות עם כתמים צהובים וריח של עובש .

חוץ מהעובדה שהמלון במיקום מעולה ליד תחנה של הרכבת הקלה והליכה של 6 דקות לשוק מנחה יהודה וארוחת הבוקר בינונית לא נהנינו מהמלון כלל.

התאכזבנו מאוד.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Tzlil E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, Guest Relations Manager בנכס קיסר פרמייר ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוקטובר 2019

צליל היקרה,

אנו שמחים שבחרת להתארח במלון קיסר פרמייר ירושלים

הרשה לנו להודות לך על ששיתפת אותנו בחוויית האירוח.

צר לנו כי הנושאים שציינת פגמו בחופשתכם

אנו עושים את המיטב בכדי להנעים את חווית האירוח.

הערותייך בנושאים שציינת הועברו למנהלי
המחלקות הרלוונטיים ויטופלו במהירות האפשרית. .

נשמח לארח אתכם שנית באחד ממלונות הרשת ולשנות את דעתך

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

נהנתי מאוד מהיחס של עובדי המלון.
האוכל טעים מאוד היחס של אחראי חדר אוכל עלי ראוי לשבח הבחור אכפתי נעים סבלני ונותן שרות מצויין לאורחים.
המקום הינו מרכזי גישה לכל מקום קרוב לשוק ולידה ת.מרכזית יש בו אינטרנט ויניב גדולה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Iosiyehuda
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, Guest Relations Manager בנכס קיסר פרמייר ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2019

אורחים יקרים,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר ירושלים

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת שהמלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהשירות של העובדים ובפרט של עלי מחדר האוכל
המיקום ושירותי המלון

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה.

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

אני רוצה להגיד שהאוכל היה מצויין וטעים מאוד שירות מעולה ואדיב, חדר אוכל נתן שירות מדהים סבלני אכפתי לסביבה דואג לכל הדרישות של הלקוחות ראוי לשבח.
ממליצה בחום ונחזור בקרוב על מלון קיסר פרמייר ירושלים...

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Saritsd
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, Guest Relations Manager בנכס קיסר פרמייר ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2019

שרית היקרה,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר ירושלים

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת שהמלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהאוכל והשירות של עובדי חדר האוכל

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה.

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו השבת במלון קיסר ירושלים. נהננו מאוד מהמלון, יחס לשירות. יש את עלי בחדר אוכל שהיה מדהים!!! קיבל אותנו בסבר פנים יפות ודאג לכולם. רב מלצרים שהרבה צריכים ללמוד ממנו. בקיצור אין ספק שמגיע שוב!!!!! ממליצה מאוד להגיע לשם

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה לבד
תודה, Niritlevi85
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, Guest Relations Manager בנכס קיסר פרמייר ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוקטובר 2019

אורחים יקרים,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר ירושלים

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת שהמלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהשירות של עלי מחדר האוכל

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה.

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר ירושלים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות