המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (386)
סנן חוות דעת
386 תוצאות
ציון המטיילים
293
52
22
10
9
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
293
52
22
10
9
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
6 - 11 מתוך 386 חוות דעת
10 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

ב"ה
אני וזוגתי שתחי' רכשנו לילה אחד במלון (בסוויטת פרסטיז' – חדר 2) ביום רביעי האחרון. הנוף באמת מהמם והאפשרות של ארוחות במסעדות שונות היה נוח עבורנו.
אולם, אני רוצה לתאר לכם את המציאות בפועל שעברנו לפני שאתם מחליטים לרכוש חדר במלון הזה. לאחר הצ'ק-אין באנו להיכנס לחדר (השעה הייתה כבר 15:50), אולם הצוות היה עדיין באמצע ניקיון של החדר. בפועל, נכנסנו רק לערך בשעה 16:00. היה יום גשום וקר. רצינו להפעיל את המזגן לחמם את הסוויטה, אולם מהצוות התברר לנו הכלל הבא: בכל פעם שאחד מהאורחים (אחד מה- 14 חדרים) משנה מצב במזגן זה יוצר בעיה בכל המזגנים שבכל החדרים והאורחים לא יכולים להפעיל אותם. הצוות מוכרח לעבור פיזית בכל החדרים, לסדר את המזגנים ורק אחר כך האורחים יכולים להפעיל אותם מחדש. אני מדגיש, עד שהצוות לא עובר פיזית בכל החדרים אי אפשר להפעיל מזגן בשום חדר. כך נאמר לנו. בפועל הצלחנו להפעיל את המזגנים רק אחרי כרבע שעה.

לגבי הניקיון, כשנכנסנו ראינו שנשאר בקבוק של חומר ניקוי בתוך הג'קוזי והיו שם גם שערות.

בהמשך הערב רצינו להיכנס לג'קוזי, התחלנו למלא אותו עם מים חמים אולם המים החמים נגמרו והיו רק מים קרים. היינו צריכים לצאת מהמקלחת. הצוות היה צריך להיכנס שוב, בדקו שהדוד מים חמים עובד (והכל באמת עבד), לבסוף אמרו לנו שנמתין חצי שעה בערך כדי שהמים יתחממו. זה היה בערך בשעה 20:15 הצוות היה צריך ללכת הביתה, ולכן הצוות נתן לנו מפתח של חדר אחר (חדר 10, החדר היחיד שהיה פנוי) ואמר לנו שזה אפשרי להיות בג'קוזי ולהתקלח שם אם אנחנו רוצים, אבל לא לישון שם וכו' כיוון שיש נזילה של מים מהחלונות. הצוות הלך לביתו. זוגתי שתחי' הייתה בהלם מוחלט ולא רצתה לעבור לשם. החלטנו להמתין קצת שיהיו מים חמים. לאחר זמן החלטנו להיכנס לג'קוזי, ושוב אותו סיפור. נאלצנו להתקלח זריז עם מים חמימים/פושרים.

בהמשך, אנחנו יושבים בסלון לשתות ופתאום מגלים נזילה מהתקרה, על המנורה הגדולה, על הכיסא ועל הרצפה וקצת מהחלון. צילמנו ודיווחנו למוקד החירום, אך לא היה באמת פתרון יעיל.

בהמשך, הלכנו לישון ובבוקר כשקמנו היה קר. המזגנים לא עבדו מאותה סיבה שדלעיל. עכשיו נהיה קצת מורכב יותר לצוות להיכנס לכל החדרים, לא כולם פותחים בבוקר מידית, חלק ישנים. ברוך השם הפעילו את המזגנים יחסית זריז, לאחר כעשרים דקות.

לסיכום, שכרנו סוויטה ללילה אחד, לא היה מים חמים, המזגנים לא עבדו לעיתים, הייתה נזילה פה ושם, הצוות נכנס בלית ברירה כחמש פעמים לחדר במשך הזמן הקצר הזה והניקיון טעון שיפור.

זהו מחוויותינו,

תחליטו אתם

תאריך השהייה: ינואר 2020
1  תודה, shneor123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
21floor, Manager בנכס מלון הקומה ה-21, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בינואר 2020

שניאור היקר,

תודה על הביקורת העניינית.
ראשית חשוב לנו לציין שעשינו את מיטב יכולתנו ללכת לקראתכם - פיצינו אתכם בכ 50% מההזמנה ופתחתנו לכבודכם חדר נוסף.
הגעתם ביום שבו מזג האוויר היה קיצוני במיוחד שיצר תקלות יוצאות דופן ואנו מתנצלים על חוסר הנעימות.

בברכה, הקומה ה21.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו ביום שישי משפחה +3 ילדים ומרגע לרגע רק הופתענו כל פעם מחדש ...
בשיחה שהזמנו את המקום לא צויין אופי המלון , אין שירות וקבלה בכל השישי שבת ,בעת ההזמנה הובטחו דברים שיהיו בחדר ובמציאות כלום !!!
ניקיון מתחת לכל ביקורת , קורי עכביש , טחב במקלחת עגלת ניקיון משני צידי הדלת לאורך כל השבת ...תחזוקה ירודה .
לא ממליץ , ראו הוזהרתם ...

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, nadavabuk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
18 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מלוכך לא נעים שירות גרוע!!!
וחא נעים קיבלנו מיטות ספפה במקום מיטות רגילות עובש במקלחת ואבק בכול מקום
ממליצה לא להגיע!!!
טלויזה לא עובדת פשוט לא להתקרב
הגענו בשעה 20:00וקיבלנו חדר מסריח
שבאנו להתלונן הפקידה אמרה שהיא חולה ומתה ללכת הביתה ולא התייחסה בלילה החלונות לא נסגרו בקור הירושלמי והמזגן לא עבד שהגענו בבוקר לדבר עם הפקיד (מנהל)הוא טען שהגענו מאוחר מידיי ואין שירות אחרי 20:00 ולכן זה בעיה שלנו
במחיר היקר ששילמנו צייפינו למינימום יחס

תאריך השהייה: נובמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Oriel G
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
24 ביוני 2019-חוות דעת נכתבה ב

נהנינו מכל רגע, חדרים גדולים ומעוצבים, שרות מצוין מכל הלב.
מיקום מצוין, ממש במרכז העיר קרוב לכל מקום.
נוף מהמם שלא ראינו כזה בשום מקום.
מתאים במיוחד למשפחות שיש חדרים ענקיים.
נמליץ לחברים ונחזור שוב בוודאי

תאריך השהייה: יוני 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 123TRAVL
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביוני 2019-חוות דעת נכתבה ב

החוויה אין סופית
נוף שאין שני לו
מעלית פרטית בשבת
ארוחת בוקר בשבת בסטנדרט גבוה ובשפע
שירות חדרים בשבת שכולל נקיון מגבות נקיות
בנוסף קיבלנו סט כלים יפים כשרים פלטה שבת ומיחם
המקרר גדול מאוד ומאפשר אכסון של כל ארוחות השבת
בקיצור מאוד מומלץ
תלי לנדסמן באר שבכ

תאריך השהייה: יוני 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, nehorak
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות