המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (385)
סנן חוות דעת
385 תוצאות
ציון המטיילים
293
52
22
9
9
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
293
52
22
9
9
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 385 חוות דעת
3 בפברואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו עם המזוודות לפני טיסה (10 מזוודות,4 טרולי)אני מסביר כדי שאפשר יהיה להבין למה לא ברחנו משם בדקה הראשונה, נכנסנו לסווויטה 2106 חיכינו עד שעה 5 שהסוויטה תהיה מוכנה, אבק לא עשו שם כלים בכיור המצעים מסריחים , אין לי ממש מושג איך ניקו את החדר אם בכלל , אבל אני מתחיל להבין שזו השיטה עד שאתה לא מתלונן אתה לא מקבל ניקיון לחדר , המגבות מסריחות משימוש חוזר, הטלוויזיה לא עבדה ונאמר לנו שיש בעיה בטלויזיה , שהמים נזלו לאורך החדר הבנו שהטלויזיה לא עובדת בגלל הקיר ובגלל הנזילה , אבל מסתבר שזו שיטה של המקום לשכן שם אנשים שבאים ללילה ולהתנצל שהם לא ידעו ושזה חדש (ראינו את זה בימים הבאים) קיבלנו סוויטה חלופית גם היא לא הייתה נקיה , המגבות מסריחות ממוצרי הניקיון שעל העגלות ,המצעים היו מלוכלכים משימושים קודמים , גם שהוציאו אותם מחבילה חדשה הם עדיין הריחו מסריח ,היחס של הצוות מתחת לכל ביקורת חוץ מעובדת 1 גלית , 2 העובדות האחרות בטוחות שאתה עובד בשבילן ואם חלילה יש בעיה בחדר וצלצלת לטלפון אחרי השעה 8 , הסיום היה עצוב לחלוטין שלמרות שהיו לנו 10 מזוודות ו 4 טרולי , ונאמר לעובדת במיוחד שנעדכן אותה על העזיבה כי הטיסה לא תלויה בנו , למרות הכל היא לא עדכנה את זה במחשב וכשבאנו לקחת תלושים לארוחת בוקר היא הודיעה לנו אני מקווה שארזתם כי אתם עוזבים היום... אם לא אנשים טובים היינו מוציאים את עצמנו ברחוב ביום גשום... עד שהיינו מוצאים מקום אחר, פשוט ביזיון של מקום, אנחנו לא היחידים שזה קרה להם, פעם אחרונה , לא לדבר על זה שבקושי אדם 1 יכול להתקלח פעם בשעתיים , על הגקוזי אין מה לדבר וחבל על הזמן....

תאריך השהייה: ינואר 2020
  • סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, MSAA16
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
27 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אנחנו זוג +ילדה היינו בשבת פרשת וארא 25/01/2020 שבת חורפית היינו בחדר 2103 המלון מותאם לכל צרכינו חרדים -שומרי שבת ברוך השם. איבזור מלא לשבת פלטה מיחם מעלית שבת ,- מצויין ואפילו בשוקולדים לא שכחו לפנק אותנו כאורחי המלון- ארוחת בוקר חביבה-אוירה משפחתית לבבית- צוות המלון מנהלות מור נח וגלית אדיבות מאד ושירותיות מאדד -כל בקשה שלנו קיבלה יחס מכובד- בכמה שהיה ניתן.. ממש לשבח!! - מלון מושקע יוקרתי נקי!! מקום יפייפה נוף משגע קומה שאין בכל ירושלים... פרטיות ושלוותיות.
מלון מפנק- ג'קוזי וכד'--אווירה מצויינת. הרבה בתי כנסת במרחק סמוך .

היינו בהחלט חוזרים.

חיובי מאד -ממליצה בחום !

תאריך השהייה: ינואר 2020
תודה, yiska260
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

סביר יחסית למחיר. אפשר למצוא באותו מחיר מלונות טובים יותר.
צוות מאוד מאוד נחמד. תחזוקה סבירה.הגענו ליום נישואים, הכינו לנו בלונים ושוקלד-שהיה פג תוקף.
מעט מחניק. השובר שהם מציעים לארוחת בוקר במסעדה קרובה- המסעדה ממש ממש תת רמה,גם מבחינת אוכל וגם מבחינת שירות.
מיקום מאוד מרכזי שזה פלוס.

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Tamar2302
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

ב"ה
אני וזוגתי שתחי' רכשנו לילה אחד במלון (בסוויטת פרסטיז' – חדר 2) ביום רביעי האחרון. הנוף באמת מהמם והאפשרות של ארוחות במסעדות שונות היה נוח עבורנו.
אולם, אני רוצה לתאר לכם את המציאות בפועל שעברנו לפני שאתם מחליטים לרכוש חדר במלון הזה. לאחר הצ'ק-אין באנו להיכנס לחדר (השעה הייתה כבר 15:50), אולם הצוות היה עדיין באמצע ניקיון של החדר. בפועל, נכנסנו רק לערך בשעה 16:00. היה יום גשום וקר. רצינו להפעיל את המזגן לחמם את הסוויטה, אולם מהצוות התברר לנו הכלל הבא: בכל פעם שאחד מהאורחים (אחד מה- 14 חדרים) משנה מצב במזגן זה יוצר בעיה בכל המזגנים שבכל החדרים והאורחים לא יכולים להפעיל אותם. הצוות מוכרח לעבור פיזית בכל החדרים, לסדר את המזגנים ורק אחר כך האורחים יכולים להפעיל אותם מחדש. אני מדגיש, עד שהצוות לא עובר פיזית בכל החדרים אי אפשר להפעיל מזגן בשום חדר. כך נאמר לנו. בפועל הצלחנו להפעיל את המזגנים רק אחרי כרבע שעה.

לגבי הניקיון, כשנכנסנו ראינו שנשאר בקבוק של חומר ניקוי בתוך הג'קוזי והיו שם גם שערות.

בהמשך הערב רצינו להיכנס לג'קוזי, התחלנו למלא אותו עם מים חמים אולם המים החמים נגמרו והיו רק מים קרים. היינו צריכים לצאת מהמקלחת. הצוות היה צריך להיכנס שוב, בדקו שהדוד מים חמים עובד (והכל באמת עבד), לבסוף אמרו לנו שנמתין חצי שעה בערך כדי שהמים יתחממו. זה היה בערך בשעה 20:15 הצוות היה צריך ללכת הביתה, ולכן הצוות נתן לנו מפתח של חדר אחר (חדר 10, החדר היחיד שהיה פנוי) ואמר לנו שזה אפשרי להיות בג'קוזי ולהתקלח שם אם אנחנו רוצים, אבל לא לישון שם וכו' כיוון שיש נזילה של מים מהחלונות. הצוות הלך לביתו. זוגתי שתחי' הייתה בהלם מוחלט ולא רצתה לעבור לשם. החלטנו להמתין קצת שיהיו מים חמים. לאחר זמן החלטנו להיכנס לג'קוזי, ושוב אותו סיפור. נאלצנו להתקלח זריז עם מים חמימים/פושרים.

בהמשך, אנחנו יושבים בסלון לשתות ופתאום מגלים נזילה מהתקרה, על המנורה הגדולה, על הכיסא ועל הרצפה וקצת מהחלון. צילמנו ודיווחנו למוקד החירום, אך לא היה באמת פתרון יעיל.

בהמשך, הלכנו לישון ובבוקר כשקמנו היה קר. המזגנים לא עבדו מאותה סיבה שדלעיל. עכשיו נהיה קצת מורכב יותר לצוות להיכנס לכל החדרים, לא כולם פותחים בבוקר מידית, חלק ישנים. ברוך השם הפעילו את המזגנים יחסית זריז, לאחר כעשרים דקות.

לסיכום, שכרנו סוויטה ללילה אחד, לא היה מים חמים, המזגנים לא עבדו לעיתים, הייתה נזילה פה ושם, הצוות נכנס בלית ברירה כחמש פעמים לחדר במשך הזמן הקצר הזה והניקיון טעון שיפור.

זהו מחוויותינו,

תחליטו אתם

תאריך השהייה: ינואר 2020
1  תודה, shneor123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
21floor, Manager בנכס מלון הקומה ה-21, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בינואר 2020

שניאור היקר,

תודה על הביקורת העניינית.
ראשית חשוב לנו לציין שעשינו את מיטב יכולתנו ללכת לקראתכם - פיצינו אתכם בכ 50% מההזמנה ופתחתנו לכבודכם חדר נוסף.
הגעתם ביום שבו מזג האוויר היה קיצוני במיוחד שיצר תקלות יוצאות דופן ואנו מתנצלים על חוסר הנעימות.

בברכה, הקומה ה21.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו ביום שישי משפחה +3 ילדים ומרגע לרגע רק הופתענו כל פעם מחדש ...
בשיחה שהזמנו את המקום לא צויין אופי המלון , אין שירות וקבלה בכל השישי שבת ,בעת ההזמנה הובטחו דברים שיהיו בחדר ובמציאות כלום !!!
ניקיון מתחת לכל ביקורת , קורי עכביש , טחב במקלחת עגלת ניקיון משני צידי הדלת לאורך כל השבת ...תחזוקה ירודה .
לא ממליץ , ראו הוזהרתם ...

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, nadavabuk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות