המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
ירושלים
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (719)
סנן חוות דעת
719 תוצאות
ציון המטיילים
373
164
87
48
47
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
373
164
87
48
47
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 719 חוות דעת
30 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

המיקום של המלון מעולה. צוות המלון אדיב ונעים..רמת שירות גבוהה מאוד.
ארוחת בוקר טובה. חדר האוכל נעים מזמין. עיצוב מיוחד של החדרים המדרחוב כייפי לטייל בו. שפע חנויות. בתי קפה. קרוב למחנה יהודה. ממילה.
. אאאאאאאאארראאאאאאאאאאאאאאאאאא

עצה לגבי חדרים: המיקום של המלון מעולה. צוות המלון אדיב ונעים..רמת שירות גבוהה מאוד. ארוחת בוקר טובה. חדר האוכל נעים מזמין. עיצוב מיוחד של החדרים והלובי.
תאריך השהייה: נובמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם מלון זה
תודה, Tonian1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
6 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

גענו לחגוג יום הולדת 50 לגיסתי היקרה ,3 משפחות לשישי שבת , הזמנו חדרים מבעוד מועד ודיברתי עם ענת מנהלת המקום שהבטיחה הרים וגבעות , בפועל כל מה שביקשתי בחדרים כמו :משהו לציון יום ההולדת , מיטות נפרדות וכו שום דבר לא היה , זמני ארוחות מאוד בעייתים לאנשים מטיילים ארוחת בוקר11 ארוחת צהריים בחמש , התגמשו איתנו ונתנו לנו לקבל ארוחת בוקר בשמונה (כמו שאר האנושות )ארוחה דלה מאוד , ארוחת צהריים נקבע לשעה אחת מכייוןן שהסיור שהינו בו התעכב הגענו למלון באחת וחצי כל הכיסאות היו מורמים סביבנו מלצרים מטאטאים את הריצפה אוכל תפל לא טרי , תחושה לא נעימה בכלל אוירה של אתם מפריעים לנו ...לא נעים
בחדר של בני הבכור נשברה המיטה אחת הרגליים שלה פשוט קרסה , ריחות לא נעימים בחדרים ,נוף לאתרי בניה
אבל מעל לכל שבר אותנו שאין שום אפשרות לעצור ליד המלון אין מפרץ עצירה או חניה קרובה בעצם המלון יושב על נתיב תחבורה ציבורית ,להוריד את חמי בן 84 היה מאוד מאוד קשה מה שלא נאמר לנו בשום מקום כולל גם לא ענת שלא טרחה לציין עובדה זאת
כששאלתי - אמרה שאין בעיה להוריד ציוד וללכת לחנות אבל איפה עוצרים בנתיב של אוטובוסים ??
אכזבה גדולה מאוד , את הטעם המר שהמלון הזה השאיר לנו ביום הולדת של גיסתי נזכור עוד שנים רבות
אני בן אדם שרוצה להאמין לאנשים ומנסה להיות חיובי ומעולם לא כתבתי כזאת ביקורת אבל המלון והצוות שם פשוט איכזבו ובגדול וחבל! יש לציין שפניתי אל בעלי המלון במייל מפורט עם כל התלונות לפני שכתבתי את הביקורת בצפיה להתנצלות או הס מלומר פיצויי מתנצל וכלום

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, TrailBlazer718156
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat K, Owner בנכס מלון פעמונים ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בנובמבר 2019

שלום אורחת היקרה, לאחר שענינו לגיסך, אבי, כמה משובים לפנייך אנחנו ננסה להסביר לך שוב. אני ענת, מנהלת המקום איתה ביצעת את ההזמנה. הסברתי לך על זמני הארוחות בשבת. הזמנת ושילמת. זהו מלון דתי וארוחות השבת מותאמות לכך - ארוחת ליל שבת חגיגית, ארוחת צהרים בשרית בחזרה מבית הכנסת וסעודה שלישית כשעה לפני צאת השבת (בנוסף אנו מגישים גם ארוחת בוקר לתיירים). כל דתי מעורה
בשעות הארוחות הללו
ולומר שזה לא כמו שאר האנושות זה גם להפגין בורות וגם לפגוע בציבור שלם.
בנוסף, לטעון שאני אמרתי שניתן להיכנס עם הרכב הפרטי לרחוב שלנו זה כמו לטעון שאומר שהכתובת שלנו בקינג גורג 10 ולא בקינג גורג 4.
מופרך באותה המידה.
מרכז העיר סגור לרכבים פרטיים ומעולם מעולם לא נאמר לשום אורח משהו אחר. חבל שבחרת לשמוע את מה שרצית ולא את מה שאני אמרתי במפורש. אנחנו נמשיך לארח את אלפי לקוחותינו המרוצים ולהגיש ארוחות בשעות המקובלות על הציבור המקסים שלנו. בברכה, ענת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגענו שני זוגות בערב חג סוכות ,באופן הכי ספונטני וללא הזמנה מראש. תכננו לבלות בעיר במהלך היום ובערב לחזור לביתנו .אלא שאז התברר שהחניון שהחנינו בו את הרכב נסגר ויפתח רק למחרת, בצאת החג. החלטנו להסתכל על החצי המלא של הכוס ולנצל זאת להמשך שהייה ולינה בעירוכך הגענו למלון פעמונים. צוות המלון קיבל את פנינו בסבר פנים מאד יפה כולל בעל המלון המקסים והאדיב(בשל העובדה כי באנו ללא כוונות שינה אז הגענו ללא בגדים וציוד. במלון סיפקו לנו מברשות ומשחות שיניים) נהנינו מאד מהשהייה בחדרים ,מהאווירה, המיקום ,ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת ובעיקר מהיחס האישי והנעים . במהלך כל היום ניתן להתפנק מקפה, תה, עוגות... באנו ללא כל ציפיות ונשארנו עם טעם נהדר. ממליצים בחום

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, 12,021,308
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון נורא ואיום, יחס גרוע ביותר מצד בעלי המלון.
ארוחות בשבת בזמנים מוזרים ולא ברורים שלא הובהרו לפני ההזמנה. אוכל בכללי בינוני מינוס. נגישות איומה למוגבלי הליכה, ללא חניה או אפילו מיקום נוח להורדה בכניסה ו/או לפריקת מזוודות בלי שהוסבר על כך במעמד ההזמנה - למרות שנאמר במפורש שמדובר גם על מבוגרים מוגבלי תנועה.
מעלית מיושנת ואיטית להחריד.
מיטה שהתפרקה בישיבה עליה.
ריהוט וקרמיקה מתפוררים במקלחת (מצורף תמונות).
חדרים שונים בחלקם לחלוטין ממה שהוזמן ללא התנצלות,
ועוד ועוד - תקצר היריעה מלפרט עוד.
התארחנו תשעה בני משפחה אחת לחגוג יום הולדת שהיה סיוט מתמשך.
שלחנו מייל מפורט לבעלי המלון לגבי כל הדברים, בתקווה לפחות להתנצלות אם לא לפיצוי על עוגמות הנפש, וזכינו להתעלמות מבישה.
גועל נפש - שומר נפשו ירחק.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, avibenel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat K, Manager בנכס מלון פעמונים ירושלים, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוקטובר 2019

שלום אבי, אנחנו מבינים שאתם חילונים וקצת לא ברורה לכם התנהלות שבת - המעלית אכן קצת איטית בגלל שבשבת היא פועלת במתכונת שבת, הארוחות שאנו מגישים בשבת הם: ארוחת ליל שבת בשרית חגיגית מיד אחרי התפילה, ארוחת בוקר עד 10:00, ארוחת צהרים בשרית ב- 12:00 לאחר התפילה וסעודה שלישית לקראת צאת השבת - ניתן לראות שאנו מגישים אוכל לאורך כל השבת וכך אף
הוסבר לכם, מיותר לומר שכל דתי מעורה בשעות הללו היטב. לגבי גישה- המלון שלנו ממוקם במיקום הכי מרכזי שיש במרכז העיר ואין למרכז כניסה עם רכבים פרטיים - האם גם על הסדרי התנועה אנחנו אחראיים? מצטערים על תחושותיכם אך אנו מארחים ומפנקים מאות לקוחות מרוצים, בברכה, צוות מלון פעמונים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

אירוח, אוכל, שירות,ניקיון ברמה הכי גבוהה.חדרים יפים ומרווחים.מלון בסטנדרטים בינלאומיים. מיקום מעולה במרכז העיר ירושלים.שירות אישי לכל אורח. מומלץ מאוד. תמורה הכי טובה שיש למחיר. צוות המלון נענה לכל בקשה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, eytan f
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות