בפעם ה11 שהגענו לשילה , הפעם כזוג , אחרי כמעט שנה שלא ביקרנו , השירות היה מעבר למזעזע. בן זוגי הוא שף , ואני בחורה שפשוט אוהבת ומעריכה אוכל טוב.
תחילה, לא היה יחס אלינו כלל וכלל(כשיש 3 מלצרים בחוץ) בסוף-
הזמנו בקבוק יין, אבל ברגע ש הסתכלנו על התפריט יינות וכבר היינו סגורים על מה רוצים להזמין, המלצרית בכלל לא נתנה לנו להוציא מילה וכבר שלחה את הסומלייה המסכנה שבעצמה לא יודעת הרבה על יין , ורואים עליה שקיבלה הוראה ברורה למכור בקבוקים יקרים בלבד .
אגב, לא הזמנו יין זול, המחיר הוא לא פקטור, אלה הידע.
ועכשיו למלצרים. שהיה נראה שלפני שהגיעו אלינו לשולחן , עישנו כמה ג׳וינטים לפני- כי מפוקסים הם בטח לא היו.
חוץ מלדקלם מה יש במנות המלצרים לא יודעים עליהן ו הרבה.
במשך הארוחה, לא מזגו לנו יין, המנות היו מאכזבות ברמה כל כך גבוהה( דבר שלפני זה לא קרה לנו), ישבנו עם צלחות מלאות על השולחן ולא אכלנו, בזמן שהמלצרים לא התייחסו. כל בערך 6 דקות בממוצע הגיעו אלינו עם מנות ושתייה שלא שלנו. מזגנו לעצמינו יין. שתייה שהזמנו לא הגיעה.
הקינוחים המדהימים שיש לשילה בדרך כלל, אכזבו.
היינו 3 שולחנות צמודים שפשוט היו מאכזבים ופה אחד אמרו שפשוט אחרי חוויה כזו כנראה שלא נחזור.
אני במשך 3 ימים מתקשרת למסעדה ואומרים לי שיחזור אלי מנהל, מה שכנראה לא יקרה.
עצוב. פשוט מביך. ואגב על התענוג שילמנו 1000 שקל. כנראה שבאמת העתיד של שילה אחרי כל כך הרבה שנים הוא לסגור דלתות. ולשלוח מלצרים לא מקצועיים הביתה.
The 11th time we came to Shiloh, this time as a couple, after almost a year of not visiting. My partner is a chef, and I am a girl who simply loves and appreciates good food.
First, there was no attitude towards us at all (when there are 3 waiters outside) at the end-
We ordered a bottle of wine, but we looked at the wines on the menu and we were already closed on what we wanted to order, the waitress didn't let us say a word and already sent the sommelier the conclusion that she herself doesn't know much about wine, and we see that she was clearly instructed to sell only expensive bottles.
By the way, we didn't order cheap wine, price is not a factor, knowledge is.
And now to the waiters. It seems that before he came to our table, we smoked a few joints before - because they sure weren't drunk.
Apart from reciting what is in the dishes, the waiters do not know much about them.
All the meals, they didn't pour us wine, were disappointing at such a high level (something that never happened to us before), we sat with full plates on the table and didn't eat, while the waiters didn't. Every about 6 minutes on our average with dishes and drinks that are not ours. We poured us wine. The drink we ordered did not arrive.
The amazing desserts that Sheila usually has, were disappointing.
We were 3 adjacent tables just were disappointing.
I call the restaurant in 3 days and they tell me that a manager will get back to me, which probably won't happen.
sad. Just embarrassing. And by the way, we paid NIS 1000 for the pleasure. Apparently the future of Shila after so many years is to close doors. Board unprofessional waiters home.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.