המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,082)
סנן חוות דעת
1,082 תוצאות
ציון המטיילים
587
318
101
40
36
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
587
318
101
40
36
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
7 - 12 מתוך 1,082 חוות דעת
21 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

בתאריך 22/11 בקרתי עם משפחתי במלון לאונדרו בוטיק ברמת החייל(3 זוגות).
שלחנו מראש את מספרי הרכבים שאיתם אנו צפויים להגיע, על מנת שנוכל להכנס לחניון המלון בתשלום.
עם הגיענו למלון מחסום הכניסה לא נפתח, יצרנו קשר עם הקבלה שאמרו שמטפלים, בינתיים ההורים שלי הגיעו ונכנסו מיד, בעוד אנחנו לא יכולים להכנס לחניון.
זמן רב לא הצליחו ליצור קשר עם מפעיל החניון, בינתיים סיפרו לנו שקרים שונים ובזבזו את זמננו כשאנחנו מחכים באוטו עם תינוק. בין היתר אמרו שהשומר פתח את השער ולא נכנסו(לא קרה), אמרו לנו לנקות את לוחית הרישוי - ניקיתי עם מגבון והמחסום לא נפתח(יש לציין שחנינו בחניון הבימה עם הרכב לפני הגעה למלון ולא היתה שום בעיה בלוחית הרישוי).
לבסוף אשתי ובני נכנסו למלון ואני העלתי את על הציוד שלנו ברגל וחיכיתי לבדי באוטו על מנת שאדון מפעיל חניון יואיל בטובו לפתוח את המחסום ידנית.

בסך הכל המתנו לכניסה למלון יותר משעה!!!
כשהגעתי לקבלה רצוץ ועייף על מנת להתלונן הסבירו לי שהחניון עובד עם המלון אבל הם לא מנהלים אותו, מובן כי הדבר לא פותר אותם מאחריות לדאוג לאורחי המלון, שחלק משיקוליהם בבחירת המלון היו חניה זמינה.

שיא השיאים היה שהובטח לנו פיצוי על עוגמת הנפש, ואמרו לנו שאשת קשרי הלקוחות של המלון מתחתנת שבוע הבא לכן תיצור איתנו קשר בשבוע שלאחריו לגבי הפיצוי.
המתנתי בסבלנות, היום אנחנו יותר מחודש אחרי הביקור במלון ונחשו מה - שקר נוסף.
בקיצור חוויה לא נעימה ודיס-המלצה גדולה על המלון והתנהלותו.

אסף

תאריך השהייה: נובמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, asaf1982
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Roni A, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בינואר 2020

אורח יקר,
צר לי כי לא הצלחנו ליצור עבורכם חוויה נעימה ואכזבה.
אשמח אם תיצור עימי קשר במייל ואשמח לטפל בפנייתך
roniad@fattal.co.il

בברכה,
רוני
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

יצא לי להיות במלא מלונות בעולם אבל להרגיש ככה בבית עוד לא יצא לי מהכניסה למלון עד הצ׳יקאוט הכל היה פשוט מושלם
כולם חיובים תמיד עם חיוך בפנים תמיד מנסים
לפתור כל דבר קטן שיש אפילו שאין דואגים לכל דבר שקורה לא יצא לנו לראות ילדים בכלל הכל פשוט היה מושלם

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, S9804RLgabriels
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Roni A, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בינואר 2020

אורח יקר,
תודה רבה על תגובתך המצוינת,
שמחתי מאוד לקרוא כי הצלחנו ליצור עבורך חווית אירוח איכותית ונעימה,
נשמח מאוד לראותך שוב בקרוב,

בברכה,
רוני
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון 3 פעמים כבר חדרים מרווחים מעוצבים בטוב טעם מקלחת ענקית ארוחת בוקר עשירה ומפנקת חניון תת קרקעי מעולה מסעדות בקרבת המלון (הליכה רגלית) טרקלין בקומה ה9 שתיה קלה חמה נשנושים חופשייי ללא תשלום חדר כושר משוכלל מומלץ בחום !

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, _hanochm5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Roni A, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בדצמבר 2019

חנוך היקר,
תודה רבה על תגובתך החיובית באתר, תודה רבה שהקדשתך מזמנך ושיתפת אותנו ואת אורחינו העתידיים בחווייתך החיובית.
שמחתי לקרוא כי נהנית מהמלון וממיקומו
שמחנו מאוד לארח אתכם ונשמח לשובכם בקרוב,
ברכה,
רוני
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בילינו סוף שבוע נהדר לאונרדו בוטיק רמת החייל. צוות המלון היה אדיב ומקצועי החל מאנשי הקבלה שנתנו שירות נעים ועד אחרון העובדים החדר היה מקסים מרווח ונקי וארוחת הבוקר היתה טעימה מאוד והציעה שפע של מאכלים טעימים.
ממליצים מאוד!!!!!

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, sdorit
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Roni A, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בדצמבר 2019

אורח יקר,
תודה רבה על התגובה באתר,
שמחנו לקרוא כי היה לכם סויפשבוע נהדר, תודה על המילים החמות על חברי צוות המלון.
שמחנו לקרוא גם כי אהבתם את החדר וארוחת הבוקר היתה לטעמכם,
נשמח לארח אתכם שוב בקרוב.
בברכה,
רוני
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

לצערי השהיה שלנו במלון הייתה מתחת לכל ביקורת , קיבלנו חדר עם ריח זיעה חריף וג'וק בחדר , כאשר החליפו לנו חדר לאחד אחר עם עובש ונמלים במקלחת זה היה פשוט מזעזע ! רמת ניקיון ותחזוקה מתחת לכל ביקורת ובטח למלון שלוקח כ 800 ש"ח ללילה. האוכל בארוחת בוקר הרגיש לא טרי ולא טעים. לא קיבלנו מענה ראוי לטענות שלנו מהמלון.

תאריך השהייה: נובמבר 2019
תודה, regevk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Roni A, Guest Relations Manager בנכס מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בדצמבר 2019

רגב היקר,
פניותיך טופלו והוצעו לך שתי הטבות לבחירה כפיצוי למען שיפור הרגשתך.
נשמח לארח אותך שוב במלונינו תוך הבטחה לחוויה מושלמת מתחילתה ועד סופה.
בברכה,
רוני
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות