ראשית, אתחיל בתודה ליניב המנכ״ל של המלון שרואים שהגיע מהשטח. בדברים הכי קטנים הוא נמצא עד לדברים הכי גדולים.
ברוח המפקד- נכתב עליו. שמנכ״ל מאמין בעבודתו זה נראה לעיני כל, העובדים מאמינים בזה עד שזה מגיע לדקויות הכי קטנות ונראה על פני השטח, מה שנקרא- טיפוח ההון האנושי וככה עושים את זה נכון.
למיכאל- מנהל הקבלה- באמת שאין מילים לומר עליו. תמיד חייכן, אדיב ומסביר פנים. גוסטבו- אין כמוהו בעולם! מוצא פיתרון לכל דבר, תמיד מנסה לעזור ולהוציא את הלקוח הכי מרוצה שיש, זמין לכל שאלה ותמיד אבל תמיד חייכן. אלכס- אין מקסים כזה. אליזבת- הכי מהממת שיש, נחמדה ברמות. רפאל, סול, יבגני- שגם בקבלה, תמיד תמיד חייכנים ואדיבים. פיראס- אין אנשים טובים, שירותים ואדיבים כמוהו.
למלצרים המושלמים- גודווין, אירה, בר, אלכסה, נסטיה, מריה,ניקולאס, סופיה- השירות מעל כל ביקורת- בין הטובים שיש בארץ ןבעולם
לאינס- על קפה מושלם כל בוקר וחיוך שעושה את כל החוויה למושלמת.
פו- שמכין את הסושי הכי טעים שיש ולגמרי מציב רף גבוה למסעדות.
טטיאנה- שנמצאת בשירות חדרים, תמיד נעימה, תמיד משאירה את החדר הכי נקי שיש ברגע שאני נכנסת.
אליס- מנהלת הספא. בין הנשים המהממות שהכרתי הן באופי והן ביופי,כל כך שירותית ונעימה.
בטח חלקכם קוראים ולא מבינים איך אורחת זוכרת את כל השמות…
מהפעם הראשונה שנכנסתי למלון התאהבתי לגמרי, יש בו משהו אחר שאין בשום מקום, האווירה, האנשים, החוויה… הכל פשוט כאגרוף.
זה המקום המושלם, המלון המושלם, האנשים המהממים ובעיקר החוויה. איך אני זוכרת את כל השמות? אם מרגישים בבית, צריך לדעת מי האנשים שאיתך. אז ככה כל ביקור מחדש, מרגישה לגמרי בבית.
אם יש תזמורת… אז המלון הזה ניצח על התזמורת.
אוהבת אחד אחד מהצוות ואם שכחתי מישהו אני מצטערת. אבל אין תלונות כי אי אפשר שיהיו תלונות- הכל מושלם!!!!!
ממני, הלקוחה שכל הזמן רוצה רק להאריך את השהות❤️