המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,283)
סנן חוות דעת
1,283 תוצאות
ציון המטיילים
906
261
59
28
29
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
906
261
59
28
29
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 1,283 חוות דעת
27 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

ביקרנו במלון לחגוג יום הולדת לאשתי.
המלון מעוצב עם הרבה יומרה אבל בפועל חווית הלקוח די גרועה:
אין חניה. שולחים אותך לחפש חניון.
בחדר שטיח של עור חיה שעיר. לא נעים לדרוך על חיה מתה.
אין התחשבות בלא מעשנים: המרחבים הציבוריים מלאים במעשנים ללא הפסקה או מגבלה.
ב 16:00 בצהריים התקשרו מהקבלה והעירו אותנו מהשנ"ץ.
והשיא: ב 12:00 ביום העזיבה נועלים לך את החדר בלי ליידע אותך. לך תבקש שיפתחו לך כדי להוציא את המזוודה.
בקיצור מלון בוטיק ללא חווית בוטיק.

תאריך השהייה: יולי 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Homilo
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MichalC622, General Manager בנכס מלון בראון תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוגוסט 2019

שלום אוהד,
תודה שבחרתם להתארח במלון בראון אורבן.
צר לי לקרוא על חווית האירוח שלא עמדה בציפיותיכם, וההערות הרלוונטיות יועברו לממונים לבדיקה ושיפור.
אך עם זאת ברצוני לענות פרטנית על חלק מהנקודות שהעלת:
החנייה- ישנה חניה במלון על בסיס מקום פנוי כמו בכל מלון בארץ ובת"א בפרט, במידה ואין מקום אנו תמיד שמחים להכווין לחניונים במרחק הליכה קצר מהמלון וחניון אחד צמוד שהוא בהסדר עם הנחה.
נעילת החדר- החדר לא ננעל, אלא המפתח מפסיק לעבוד ב12- שזו שעת הצק אאוט- כך נהוג בכל המלונות בעולם, ואין שום כוונת זדון, ואין אנו מונעים חלילה להכנס לחדר ובשמחה מקודדים מפתח חדש עם הארכת שעת יציאה בכמה דקות.
נשמח לארח אותכם שוב לחווייה משופרת,
בברכה,
מיכל כהן

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

הזמנתי את חבילת 24 המעולה. השילוב של ספא, ארוחת ערב במסעדת שף ולינה במלון כייפי וצעיר היה מושלם. זה היה כמו גיחה קצרה לחו"ל, בדיוק מה שחיפשנו.
נחזור בשמחה כל פכעם שנרצה חופשה עירונית ומרעננת, באזור הכי צעיר ומגוון של תל אביב.

תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 399nitzanm
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MichalC622, General Manager בנכס מלון בראון תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוגוסט 2019

שלום ניצן!
תודה שבחרתם להתארח עימנו ולהקדיש מזמנכם לביקורת כה מחממת לב.
כיף לקרוא שנהנתם מהבילה האורבנית שאנו מציעים והצלחנו לתת לכם קצת אווירה של חו"ל.
אנו תמיד מנסים להפתיע ולהעניק חויית אירוח יוצאת דופן וכיפית.
בשמחה נארח אותכם שוב :)
בברכה,
מיכל כהן

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון בראון ביץ' בתל אביב ברחוב הירקון וזכינו לאירוח למופת.
צוות המלון היה אדיב ומנומס, החדר היה מפנק ברמות. ארוחת הבוקר הייתה מפתיעה בטעמיה וכן השירות היה נעים, מקצועי ומפנק במיוחד.
ממליצה לבחור במלון זה לאחרים.
אנחנו חוזרים אליו שוב בחודש מרץ 2019.

תאריך השהייה: ינואר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Q6474UV_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
2 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

ממוקם מצויין, שירות טוב, נקי
מרחק הליכה מהים, שדרות רוטשילד, פלורנטין. אחלה מיקום
מקום נקי, עיצוב מעניין (אם כי חום זה לא הטעם שלנו)
הלובי בסדר גמור, שירות בסיסי
יש חניה מתחת למלון
בסה"כ שימש אותנו בדיוק למטרה שלשמה הגענו

תאריך השהייה: פברואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, omera931
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
23 בינואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון במיקום מנצח עם חדרים קטנים אך מאורגנים בצורה נהדרת.
שהות מהנה מאוד גם במיוחד בגלל הצוות האדיב.
ארוחת הבוקר בקפה נמרוד הייתה מפנת מאוד.
למרות שחששנו מרעש בחדרים, האזור יחסית שקט ורמת הבידוד בחדרים מעולה

תאריך השהייה: ינואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, Dany K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MichalC622, General Manager בנכס מלון בראון תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 בינואר 2019

שלום דני! תודה רבה על המילים החמות!

אני שמחה לשמוע שנהניתם משהייתכם אצלנו, ושהצוות היה נעים.
תודעת שירות היא העדיפות העליונה עבורנו ומשמח אותי לשמוע שצלחנו זאת.

מקווה שנתראה בקרוב,
מיכל כהן.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות