המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏137 $
Hotels.com‏137 $
eDreams‏137 $
Priceline‏137 $
FindHotel‏137 $
Travelocity‏137 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (170)
סנן חוות דעת
170 תוצאות
ציון המטיילים
135
15
5
6
9
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
135
15
5
6
9
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
13 - 18 מתוך 170 חוות דעת
13 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

החדרים מקסימים והמלון מעוצב יפיפה! המיקום כמובן מנצח והמלון קרוב לכל מה שמעניין בתל אביב. הבריכה והבר מעולים, והצוות של המלון אדיב, נכון לעזור, מקסים והופך את חווית השהות לנעימה וכיפית! ללא ספק שנחזור לביקור נוסף!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, MiriB131
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat Azulay, General Manager בנכס ‪Hotel BoBo a member of Brown Hotels‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע

אורחים יקרים,

אני מודה לכם על המשוב המפרגן, שמחתי לקרא כי הצלחנו לעמוד בציפיותיכם ולהעניק לכם חווית ארוח לשביעות רצונכם המלאה.
מחכה לראותכם שוב בין אורחינו.

בברכה,

ענת אזולאי
מנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון ללילה בין שישי לשבת.
אתחיל בכך שהזמנננו לילה למלון אחר שככל הנראה אפילו לא נפתח, שנמצא ליד הים. ואק כשהתקשרתי לשאול שאלה על החדר, יום לפני ההגעה, טרחו לומר לי שהמלון עדיין לא פועל והציעו להעביר אותי למלון בובו שנמצא בכלל ברוטשילד, לא קרוב לים.
הזמננו לילה לזוג פלוס ילד, ציינתי בהזמנה שהילד בן 4. הגענו למלון-בקבלה בכלל טענו שהזמנתי לילה להרכב לזוג בלי ילד, תוך כדי שאני מראה להם את אישור ההזמנה ורשום שחוק על גבי לבן 3 נפשות, עדיין ממשיכים להתווכח. לבסוף הבינו שאכן הזמננו חדר עם ילד. עלינו לחדר(כבר כועסים) ואין מיטה /ספה או כל דבר אחר שילד אמור לישון עליו. התקשרתי לקבלה כשעה- אין מענה. ירדתי לקבלה נאמר להם כי כין מיטה לילד. אמרו שמיד יטפלו בזה, בינתיים הלכנו לים. חזרנו לחדר בשעה 20:00 בערב, עדיין לא הייתה מיטה. כמו כן היתה לי מגבת אחת בחדר שמהרגע שהגענו ביקשתי מגבות ועד הצק אאוט למחרת עדיין לא קיבלתי מגבות והתנגבנו כולנו במגבת אחת!!!!. רק בשעה 23:00 בלילה קיבלנו מיטה לילד.
היינו במלון עם תת תנאים.שהות בתת תנאים. פשוט ביזיון.
אין עם מי לדבר. עשינו צק אאוט בשעה 9 בבוקר מרוב שהיינו כל כך מבואסים. לא רציתי להשאר שם לרגע. פשוט הרגשה שאין עם מי לדבר, וגם כשמדברים שום בקשה לא נענית. מרגישה שרימו אותי ושלא קיבלתי שום תמורה הולמת על הכסף ששילמתי.
ואם כל זה לא מספיק, לאחר השהות במלון גיליתי שחייבו אותי בכ70 שקלים נוספים שלא היה לי ברור מה זה, כשהתקשרתי לבדוק במה מדובר, נאמר לי שזה עבור המשקאות ששתינו מהמיני בר!!! מיותר לציין שאפילו לא ידעתי שיש מיני בר בחדר כי כמעט לא היינו בחדר בכלל וזה פשוט שקר מוחלט וגניבה וגזל. ורשת בראון צריכה להתבייש שמתנהלת בצורה כזו.
אני עדיין מחכה שיחזרו אליי אחרי 5 פעמים שהתקשרתי ו5 אנשים ששוחחתי איתם שחמשתם אמרו לי שיחזרו אליי וכמובן שהנושא יטופל. כלום לא קורה וכלום לא קורה.
פשוט תתביישו לעצמכם.
ממליצה לא להגיע ל״מלון״ הזה אם בכלל אפשר לקרוא לו מלון. אגב, מדובר ברשת ברמה נמוכה מאוד, אבל הפעם הזו נכחתי לדעת עד כמה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 7577g1212
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat Azulay, General Manager בנכס ‪Hotel BoBo a member of Brown Hotels‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע

אורחים יקרים,

הצטערתי לקרא על אכזבתכם מהמלון, במידה ותחליטו לתת לנו הזדמנות נוספת , אשמח לדאוג להזמנתכם באופן אישי.
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל.
anat.a@brownhotels.com
בברכה,

ענת אזולאי
מנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון נהדר! החל מהמיקום המושלם הסמוך לשדרות רוטשילד, הצוות הנעים ומסביר הפנים, ארוחת הבוקר המיוחדת, וכלה בחדר הנעים הצופה אל העיר מלמעלה.
מיותר לציין שהאבזור בחדר מפנק, מכונת אספרסו, מיזוג נעים, חלוקי רחצה ומיני בר עשיר.
מומלץ בחום!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, עידן ג
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat Azulay, General Manager בנכס ‪Hotel BoBo a member of Brown Hotels‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע

אורחים יקרים,

אני מודה לכם על המשוב המפרגן, שמחתי לקרא כי הצלחנו לעמוד בציפיותיכם ולהעניק לכם חווית ארוח לשביעות רצונכם המלאה.
מחכה לראותכם שוב בין אורחינו.

בברכה,

ענת אזולאי
מנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

המיקום מושלם
שירות מדהים
מחיר מצוין
צוות סבלני ונכון לעזור בכל זמן ובכל שעה
בהחלט נחזור ונחזור
אלון ודניאל פשוט גורמים לאווירה להיות הרבה יותר נכונה.
הבריכה קטנה אבל מושלמת ונעימה.
ארוחת בוקר מדויקת השף מסתובב בן השולחנות ומפנק! איזה כייף!

עצה לגבי חדרים: פשוט ליהנות מהפשטות ולטייל
תאריך השהייה: ספטמבר 2021
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, sfdfd7454fwafecxvf
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat Azulay, General Manager בנכס ‪Hotel BoBo a member of Brown Hotels‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע

אורחים יקרים,

אני מודה לכם על המשוב המפרגן, שמחתי לקרא כי הצלחנו לעמוד בציפיותיכם ולהעניק לכם חווית ארוח לשביעות רצונכם המלאה.
מחכה לראותכם שוב בין אורחינו.

בברכה,

ענת אזולאי
מנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו סופש, הבריכה בגודל גיגית מפוצצת בפרחות וערסים אין מקום להיכנס אין מקום לשבת אפילו, העובדים לא עוזרים
נאלצנו ללכת בלי להשתמש בבריכה
לברוח ולא להתקרב למלון העלוב הזה
העובדים מודעים למצב ואין להם מה לעשות

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, kobih503
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Anat Azulay, General Manager בנכס ‪Hotel BoBo a member of Brown Hotels‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע

אורחים יקרים,

הצטערתי לקרא על אכזבתכם מהמלון, במידה ותחליטו לתת לנו הזדמנות נוספת , אשמח לדאוג להזמנתכם באופן אישי.
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל.
anat.a@brownhotels.com
בברכה,

ענת אזולאי
מנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות