הזמנו מקום ל11:45 והגענו בול בזמן. נאמר לנו שהשולחן עדיין לא התפנה, וביקשו שנמתין. אחרי 20 דקות בישול בחוץ, קראו לנו להיכנס, תוך שמציינים בפנינו שתפריט הבוקר כבר אמור היה להסתיים אז יש לנו דקה להחליט ולהזמין, כי המטבח צריך לעשות הכנות וייפתח שוב להזמנות ב13:15. 50 דקות אחרי שהושיבו אותנו ביקשו שנעבור כי השולחן שהושיבו אותנו בו מוזמן, וגם השולחן שאליו מעבירים אותנו לא יהיה להרבה זמן, "רק קחו בחשבון". כאילו שהתכנון והניהול הלקוי עבר להיות באחריותנו.
המנות היו טעימות ומוקפדות, אך קטנות, מוגשות לצד יחס עוין, מזה שהעזנו להתאכזב מהיחס.
כשעברנו ביקשנו כבר להזמין מתפריט הצהריים לכשיתאפשר, וגם אז תזכרה אותנו המלצרית שאין לנו הרבה זמן בשולחן ואולי נאלץ לארוז את המנות. הזמנו בכל זאת. *חצי שעה אחר כך* שאלה אותה מלצרית אם אנחנו בכל זאת רוצים שהיא תזמין את המנות (?!). ענינו שכן. דקה אחרי שהוגשו המנות, הגיע החשבון וביקשו שנשלם ונלך, כי הסועדים הבאים כבר כאן.
עם יחס והתנהלות כאלו, מנהלי ובעלי המסעדה צריכים לעשות ניקוי אורוות רציני.
נ.ב. - אחרי ששילמנו הבענו בפני אחראית המשמרת את האכזבה, שחוץ מלהתנצל לא היה לה משהו נוסף לומר. הבטיחה שתתקשר בסוף המשמרת כדי להבין מה בדיוק קרה, ולהבין מה צריך היה לעשות אחרת. אז הבטיחה.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.