המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלון קראון פלאזה תל אביב
מלונות בסביבה
דן תל אביב(תל-אביב)
‪$ ‎370‬
‪$ ‎333‬
Expedia.com
הצג הצעה
  • Wi-fi חינם
  • כולל ארוחת בוקר
‪$ ‎390‬
Expedia.com
הצג הצעה
  • סמוך לחוף הים
  • בריכה
‪$ ‎390‬
‪$ ‎352‬
Agoda.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • בריכה
‪$ ‎400‬
‪$ ‎380‬
Atlas.co.il
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • כולל ארוחת בוקר
‪$ ‎370‬
‪$ ‎325‬
CrownePlaza.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • בריכה
‪$ ‎626‬
Expedia.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • בריכה
‪$ ‎216‬
‪$ ‎189‬
Agoda.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
‪$ ‎330‬
Expedia.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • סמוך לחוף הים
‪$ ‎326‬
Orbitz.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
דה רוטשילד 71(תל-אביב)
‪$ ‎318‬
‪$ ‎300‬
Expedia.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • בר/טרקלין
חוות דעת (2,196)
סנן חוות דעת
2,196 תוצאות
ציון המטיילים
1,213
517
224
127
115
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
1,213
517
224
127
115
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
22 - 27 מתוך 2,196 חוות דעת
חוות דעת נכתבה 10 באוגוסט 2017 באמצעות התקן נייד

מלון גדול ויקר אך לא מציע חנייה חינם לאורחיו, הם דרשו 250 ש"ח על חנייה לאורך השהות לסוף שבוע. יקר מאד.
החדרים סבירים אך מסריחים מריח של טחב ועובש שעולה מן השטיחים גם במסדרונות וגם בחדרים.
האוכל מעולה, מגוון וטעים מאד. אנחנו שהינו בחצי פנסיון ולכן נהנינו גם מארוחת בוקר וגם מארוחת ערב שהיו שתיהן נפלאות.

שהו בתאריך : יולי 2017, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
תודה, rachel220178
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lee B, Guest Relations Manager בנכס מלון קראון פלאזה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באוגוסט 2017

גברת rachel220178 היקרה,
אנו מודים לך על בחירתך במלון קראון פלזה תל-אביב, ותודה על הזמן שהקדשת במילוי המשוב .
החניה הינה על בסיס מקום פנוי בתלום בדומה לשאר המלונות על קו החוף.
אנו עושים את מיטב המאמצים לשמור על תחזוקת וניקיון החדרים, ובמידה וישנה אי שביעות רצון מצד האורח בגין החדר או בעיה ספציפית אחרת אנו עושים את המאמצים לתת מענה במיידי.
כמו כן, אנו מודים לך על המילים החמות בגין ארוחת ערב וארוחת הבוקר- מילים חמות אלו יהיו משותפות לצוות עובדי המלון.
בברכה,
לי בן-משה
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 8 באוגוסט 2017 באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון הרום סרויס עושים טובה שנותנים מה שמבקשים בהצהרת יש לחץ או זה עולה כסף, לא שלא חשבנו לשלם.. הנהלת המלון לא מתערבת בנעשה במיוחד המנכל שדואג רק לתיספורת שלו לדבריו "אדוני לא טוב לך תעזוב תמלון" שרותי החניה עגומים יצאנו עם סריטה למרות שהבטיחו שיח ו רק בחניה עילית וידאגו לרכב ועוד אין ספור תקלות שמבזות מלון 4 כוכבים רוב החדרים בלי מזגן. כן כן עברנו 3 חדרים . חברים שרות מזעזע לא מומלץ בחום, לקוח מאוכזב מאוד כנראה שלא נשוב .

שהו בתאריך : אוגוסט 2017, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
תודה, מאסטר ג
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lee B, Guest Relations Manager בנכס מלון קראון פלאזה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 באוגוסט 2017

מר מאסטר ג היקר,
תודה על בחירתך במלון קראון פלזה תל-אביב, ועל הזמן שהקדשת בכתיבת המשוב.
שירות החדרים של המלון עושים את מירב המאמצים לספק שירות ולתת מענה בהתאם לסטנדרטים כפי שהאורח מצפה אליו.
אכן נכון, בשעת לחץ לגיטימי כי עובד הרום הסרויס יעדכן את האורח לפני ביצוע הזמנתו , כי הזמנתו תיקח זמן , למנוע את התאכזבותו של האורח ולשיקול האורח האם להזמין.
בנוסף לכך מחויבות עובד הרום סרויס לעדכן את האורח בעת ביצוע ההזמנה בגין המחיר.
המלון עושה את מירב המאמצים ומתחזק כראוי את חדרי המלון לשביעות רצון האורחים, במידה וישנה בעיה כלשהי וחוסר רצון מצד האורח בגין החדר או סוגיה אחרת , צוות המלון בשמחה ייתן מענה במיידי לשיפור חווית האירוח.
אין המלון מבטיח כי חניית הרכב תהיה קבועה , ועל פי שיקול המלון להזיז את הרכב בעת הצורך ודבר זה נאמר, כמו כן לא ידוע לנו על מקרה כלשהו של שריטה שהגיע לידי מחלקת הביטחון.
המלון ובמיוחד מנכ"ל המלון וצוות העובדים מקבלים כל אורח ואורח בלי יוצא דופן בשמחה באופן שווה, ויעמוד לרשותו כל העת במהלך שהותו.

בברכה,
לי בן-משה
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 30 ביולי 2017

מחיר של 5 כוכבים עם שהות של אכסניה . התארחתי בשיש שבת האחרונה המזגן בקושי קירר .ירדתי לקבלה הודעתי ולא עזר כלום... במקום לתקן את המצב קיבלתי מאוורר . מערכת מיזוג מיושנת זוועתית הזעתי בחדר. פעם ראשונה שחיכיתי כבר שתסתיים החופשה.

  • שהו בתאריך : יולי 2017, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, Mike E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HospitalityConsult, Guest Relations Manager בנכס מלון קראון פלאזה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוקטובר 2017

מרMike Eהיקר,
אנו מודים לך על בחירתך במלון קראון פלזה תל-אביב , וצר לנו בגין תחושת התאכזבותך.
אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לתחזק את החדרים ברמה הנדרשת מאיתנו על פי סטנדרטים ולתת מענה במהלך האירוח לשביעות רצון האורח.

בברכה,
לי בן-משה
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 29 ביולי 2017

בהגיענו למלון החדר לא היה מוכן, הפקידה בקבלה מיד חיפשה חדר שיהיה מוכן ואכן קיבלנו חדר מידית.
החדר היה נקי, ומרווח עם נוף לים ולברכה.
בברכה המים היו נעימים והמצילים היו מסבירי פנים, מתוך המלון יש גם גישה אחורית לטיילת
גם בשרות שמירת החפצים ביום העזיבה היו מאוד נחמדים,
כל נותני השרות במלון תמיד נתנו תחושה נעימה ורצון טוב לעזור
ארוחת הבוקר היתה מגוונת בצורה מטורפת - אפילו יותר מידי, וכיף לאכול במקום שהוא עם נוף ישיר לים

תודה רבה על חוויה נפלאה - המשיכו כך!

  • שהו בתאריך : יולי 2017, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, Sagit M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HospitalityConsult, Guest Relations Manager בנכס מלון קראון פלאזה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוקטובר 2017

גברת שגית היקרה,
אנו מודים לך על בחירתך במלון קראון פלזה תל-אביב, ועל הזמן שהקדשת בכתיבת המשוב.
אנו שמחים לשמוע כי נהנת במהלך שהותך במלון, ושמחים לקרוא את המילים החמות שציינת לכל הנוגעים בדבר- מילים חמות אלו יהיו משותפות עימם במטרה להמשיך ולספק לכל אורח ואורח חווית אירוח נעימה וייחודית.
נשמח לראותך ולארח אותך במלון קראון פלזה תל-אביב בשנית ,
בברכה,
לי בן-משה
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 ביולי 2017

המלון בעיקרון מלון מצוין. החל בבחור בחוץ שעוזר להוריד מזוודות וכלה בחדר האוכל שהוא באמת גולת הכותרת. בקבלה פקידי הקבלה עסוקים ייתר מדי בעצמם לפעמים. הם שוכחים שהם הפנים של המלון. ואם עומד אדם בקבלה עד שהשיחה בין פקידי הקבלה תסתיים זה לא טוב. באחד הבקרים יצאנו בבקר לחדר האוכל. החדרן שאל אם לסדר החדר. השבתי שיורד לאוכל חוזר ויוצא מהמלון ואז תסדר. אכלנו חזרנו והלכנו וחזרנו לחדר לא מסודר. לאחר בקשה מהקבלה סודר החדר. בחדר האוכל ממוקמים אנשים שתפקידם להוריד צלחות וסכ"ום שהשימוש בהם בשולחן הסתיים. הפריטים הוסרו מהשולחן בקצב כזה שלא עמדנו בו. כל האוכל שהובא לשולחן הוסר עוד לפני שהצלחתי להכניסו לפה. בסוף שתיתי ספל קפה שעמד על צלוחית. הרמתי הספל לקחת לגימה והופ הלכה הצלוחית. זהו. כאן נשברתי ופניתי לאחראית. יש גבול לזריזות. אגב, תפסיקו לתת עוגות אישיות למי שחוגג יום הולדת. זה סתם גוש בצק יבש. עדיף כבר את העוגות מחדר האוכל....ללקק אצבעות.
אך למרות האמור אנשים במלון נחמדים ומסבירי פנים. מנסים תמיד לעזור. מיקום מעולה ונכון חניה עם מחיר מופרז. חדרים גדולים , מיטה גדולה ומבחר כריות מרשים. אמבטיה גדולה. בהחלט שווה את המחיר. אל תכעסו נגיע חזרה...

עצה לגבי חדרים: בקשו חדר לכוון הים קומה גבוה.
  • שהו בתאריך : יולי 2017, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, feldman1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lee B, Guest Relations Manager בנכס מלון קראון פלאזה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2017

מר פלדמן היקר,
אנו מודים לך על בחירתך במלון קראון פלזה תל-אביב, ועל הזמן שהקדשת בכתיבת המשוב.
יחד עם המילים החמות שציינת, ויהיו משותפות לחברי צוות עובדי המלון, אנו לוקחים לתשומת ליבנו את הערותייך הביקורתיות על מנת להעביר הלאה למנהלי המחלקות הרלוונטיות על מנת שנוכל להשתפר ולספק חווית אירוח שירותית מספקת.
נשמח לראותך בשנית במלון קראון פלזה תל-אביב
בברכה,
לי בן-משה
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות